Kapitola 11

2K 59 0
                                    

Ráno jsem vstala a ještě v pyžamu si šla připravit snídani. Když jsem procházela kolem Ondrova pokoje, vycházelo z něj hlasité chrápání. Pousmála jsem se nad tím děsivý zvukem a pokračovala do kuchyně.

Najedla jsem se, dala si kafe a vrátila se k sobě do pokoje, abych se připravila na večerní oslavu. Napustila jsem si vodu do vany a mezitím si udělala manikúru i pedikúru.

Hned jak mi zaschl rudý lak na všech nehtech, svlíkla jsem se a se sluchátky v uších vlezla do vany. Koupel měla ideální teplotu a pěna s vůní levandule sahala až po okraj. Uvelebila jsem se s hlavou opřenou o okraj a zaposlouchala jsem se do hudby. Milovala jsem koupele s voňavou pěnou a hudbou v uších, byl to perfektní relax.

Připadala jsem si jako Julie Robert ve filmu Pretty Woman. Když jsem se dostala do stavu úplného uvolnění, byla jsem schopná si zpívat na celou koupelnu a tancovat ve vodě přesně jako ona. Dokonce jsem tak skvěle zpívala. Jo, zpěv mi nešel tak dobře jako malování, spíš to trhalo uši.

Po hodině cachtání mi voda vychladla, ale mně se ještě nechtělo z vany ven. Otevřela jsem oči, že si připustím horkou vodu, jenže mi leknutím málem vyskočilo srdce z hrudi. Mezi dveřma stál Ondra jenom v šedých teplácích, bokem byl opřený o futra a na tváři měl úsměv od ucha k uchu. Evidentně ho pobavilo moje představení.

Vyndala jsem si sluchátka z uší. „Jak seš tady dlouho?"

Šibalsky zahoupal obočím. „Dost dlouho na to, abych viděl něco fakt sexy."

Já bych to teda nazvala něčím vtipným až směšným. „Těmahle tichýma příchodama mě můžeš zabít. Víš, jak jsem se lekla?"

„Promiň. Jen jsem tě hledal." Zkousl si ret a prohlídl si mě od hlavy až k prstům u nohou, které mi koukaly z vody. „Nechceš umýt záda?"

Zase ve mně lámal chtíč s rozumem, ale zvítězila chuť na Ondru. „Jo, klidně."

Ondra došel ke mně, stáhl si tepláky z boků a nechal je volně spadnout na zem. Oh můj bože, kdybyste to viděli, on byl pod nima naostro a jeho péro na mě vyskočilo jako čertík z krabičky. Mlsně jsem se olízla, to Ondrovi neuniklo a laškovně na mě mrknul.

Automaticky jsem se posunula, abych mu udělala místo, a rovnou jsem připustila horkou vodu. Vsunul se za mě a voda kolem nás se nebezpečně zvedla, až skoro vytékala ven. Nechala jsem jí jen lehce ohřát a hned jsem jí vypnula, aby nebyla v koupelně louže.

Ondra si vzal do ruky houbu, namočil jí a vypustil mi vodu na rameno. Proužky vody se mi rozeběhly po zádech, ruce i prsu.

„Jak ses vyspal?"

„Docela dobře." Znova namočil houbu a vodu mi vypustil na krk.

„A nemáš opici?"

„Ani ne." Zopakoval celý proces i na druhém rameni, bylo to moc příjemné. „Akorát nemám vůbec ponětí, jak jsem se dostal domů a do postele."

Můj mozek zbystřil. „Vážně?"

„Jo, mám totální okno."

„Domů tě dostali kluci, aspoň podle tvých slov, a do postele jsem tě dotáhla já."

„To bych ti asi měl poděkovat, ale taky se stydět za to, že jsi mě viděla tak opilýho." Rukou hravě kroužil kolem mých prsou, sem tam zajel po břiše pod vodu a jen těsně se vyhnul mému třesoucímu hrbolku.

Slastně jsem vrněla. „Hlavně že sis to užil."

„Bylo to super. Posezení s klukama mi v Americe fakt chybí. Ale teď bych si ještě rád užil s tebou." Líbnul mě ze strany na krk.

Láska s příchutí čokolády ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat