Kapitola 17

1.8K 47 0
                                    

Celý den jsem byla jako na trní. Měla jsem hromadu práce, ale pořád jsem poposedávala na židli, koukala na mobil, jestli mi nepřišla zpráva, a myslela na to, co si vezmu večer na sebe. Vždy když se u mě objevil Honza, dělala jsem, že se nic neděje, ale přitom mi srdce v hrudi divoce tančilo. Nikdy jsem se necítila takhle nervózně a natěšeně.

Po práci jsem pospíchala domů, abych se hodila do gala. Dala jsem si horkou sprchu, umyla si vlasy a pak si je trochu natočila do loken. Udělala jsem si lehký make-up na zvýraznění.

Před skříní jsem přemýšlela, co si vezmu na sebe. Thomas mě viděl v džínách i v plavkách, tedy skoro nahou, takže jsem musela najít něco, v čem budu opravdu sexy a zvýrazním svoje křivky. Vyhrabala jsem skoro celou skříň, než jsem našla krátké černé šaty s hladkou sukní a krajkovým vrškem, který měl poměrně hluboký výstřih do véčka a krátké rukávky. Prsa jsem měla pěkná a pevná, takže jsem si mohla dovolit jít bez podprsenky. Pro případ chladu jsem si vzala černé sako. Na nohy jsem obula lodičky, do ruky vzala malou kabelku a byla jsem připravená k odchodu.

Na smluvené místo jsem dorazila s drobným zpožděním, protože ve městě byly kolony. Thomas už čekal před vchodem a u ucha měl nalepený telefon. Zřejmě se stihl zabavit sám.

Když jsem došla k němu, prohlídl si mě od hlavy po paty a u toho řekl do telefonu: „Ať se za mnou zítra ráno zastaví v ordinaci, já se na ní mrknu. Teď už musím jít. Čau."

Harmonie byla menší restaurace v rustikálním stylu, který působil domácím dojmem. Ústředním bodem byl velký dřevěný bar a kolem něj stoly rozestavěné do tvaru U. V zadní části restaurace pak byl schovaný malý salónek pro pořádání soukromých akcí. Vždy tu byla příjemná obsluha a výborné jídlo, obzvlášť hamburgery a saláty.

Usadili jsme se co nejdál od vchodu, abychom měli aspoň trochu klidu. Číšník u nás byl během minuty. Objednali jsme si pití – oba nealko, protože jsme toho měli po víkendu až dost, a v tichosti si vybírali jídlo.

Měla jsem chuť na hamburger, ale nebyl zrovna ideální na první rande, tak jsem si nakonec vybrala vepřovou panenku na houbách. Thomas se toho nebál a objednal si tatarák. Syrové maso šlo mimo mě, stejně i sushi a podobné pochoutky, naskakovala mi z toho husí kůže.

Když si číšník odnesl naší objednávku, měli jsme čas si popovídat. Na jazyku jsem měla spoustu otázek, ale mojí pozornost odváděly jeho svaly, které se mu rýsovaly v černém tričku s límečkem. 

„Nečekal jsem, že budeš ještě víc sexy než o víkendu," přerušil moje civění.

Usmála jsem se a svůdně zamrkala řasama. „Neřekla bych, vždyť jsi mě viděl skoro nahou." Jak já lhala, vždyť to byl můj záměr, vypadat svůdněji.

„A že to byl zatraceně skvělej pohled. Rád bych si to zopakoval."

Cítila jsem, že rudnu. „Večerní fotka ti nestačila?"

„Ta byla přímo božská, ale moc tady o ní nemluv nebo se ten stůl zvedne."

„Proč by měl?"

Opřel se lokty o stůl a mírně se ke mně naklonil. „Protože zaúřadujou fusekle v mých kalhotách."

Zalapala jsme po dechu, ale vzápětí jsem se hned oklepala. „Neříkal jsi náhodou, že je to matka příroda?"

„Nechtěl jsem to vytahovat přímo tady, aby nás někdo neslyšel a nemyslel si, že vedeme perverzní rozhovor."

Uchechtla jsem se. „Perverzní by bylo, kdybych se tě zeptala, jak je velkej a tlustej," poškádlila jsem ho a provokativně se kousla do rtu. Byla to troufalé a přidrzlé, ale v jeho přítomnosti jsem se absolutně nepoznávala.

Láska s příchutí čokolády ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat