Selam ballar💕 Yine yeni bir bölüm geldi❤
Sürekli yb atmamı istiyorsunuz ve bende ufak çaplı sınırlar aşılır aşılmaz hemen atıyorum💕
Ama sabırsızlanıp hemen bölüm atmamı söyleyenler de oluyor. Ben de size bir teklif sunmak istedim❤
Kitabımı 'panonuzda' paylaşarak daha çok okunmasını sağlayabilirsiniz💕 Böylece sınırlar çabuk aşılır ve seri yb gelir🐼❤ Paylaşan palaşmayan herkese teşekkürler💕💕
İyi okumalar😻
"Sen ,sen kimsin? Güney'i nerden tanıyorsun?" diye panikle konuştum.
Yağız alayla tek kaşını kaldırıp "Bakıyorum da o korkusuz , özgüvenli halin gitti."
"Bak Güney'i nerden tanıyorsun bilmiyorum ama.." diyordum ki sözümü kesti.
Yağız "Ah bizim okula geldiğinde beni çok etkilemiştin sarışın. Tabi senin yüzünden Güney'den bir yumruk yediğimi saymazsak." deyip yüzünü buruşturdu.
Gözümü kısıp Yağız'ı dikkatle inceledim. Tabi ya biz Güney'le tartışırken bana laf atıp Güney'den yumruk yemesine rağmen sırıtan çocuktu bu. O gün çok sinirli olduğum için pek aklımda kalmamıştı. Pelin'le gittiğimiz partide bana tanıdık gelmesini şimdi anlıyorum. Muhtemelen Yağız kim olduğunu söylemese hatırlamazdım. O günkü partide çıkan kavgada bu çocukta vardı. Hatta Ateş'in kafasında şişe kırmıştı. Anlaşılan bu çocukla Güney iyi arkadaşlardı. Güney de o gün orda arkadaşına yardım etmek için vardı. İşte bu benim bittiğimin resmidir.
"Bak Yağız senden rica ediyorum lütfen Güney'e burda beni gördüğünü söyleme." dedim bir umut.
Ama kesin Güney'e beni gördünü söyleyecekti. Yani iyi arkadaşlar sır saklamaz. Ben Güneş'i kötü bir yerde görsem garanti Pelin'e söylerdim.
Yağız çenesini kaşıyıp "Hımm acaba söylesem mi, yoksa söylemesem mi? Ah küçük kız hiçbir şeyin farkında değilsin." dedi alayla.
"Ya beni gördüğünü söylesen eline ne geçecek ki sanki? Lütfen." dedim.
Yağız ayağa kalkıp tam karşımda durdu. İki parmağıyla çenemdem tutup ona bakmamı sağladı " Şanslısın küçük kız . Aksi olsaydı senle uğraşmaktan zevk alırdım." deyince kaşlarım çatıldı.
"Ne demek bu?" dedim anlamayarak.
Yağız sadece gülümsedi. Birisi Yağız'ın çenemdeki elini hızla itti. Bunu yapana dönüp bakınca Cenk'in sert yüz ifadesiyle karşılaştım.
Cenk , Yağız'ın karşısına dikilip, soğukca "Kız bizimle." dedi uyarırcasına.
Yağız tezgaha bıraktığı içki bardağını tekrardan eline alıp "Ah elbette biliyorum." dedi alayla.
Kafam iyice karıştı . Bu çocuk benim Ateşlerle olduğumu biliyor. Bir şekil de Güney'in de arkadaşı. Ama Güney böyle bir çete de olduğumu bilse asla sessiz kalmazdı. Yani Yağız ,Güney'e bir şey söylememişti. Peki neden?
Cenk kollarını birleştirip "Sorun çıkarmadan uzaklaş öyleyse." dedi.
Yağız gülümseyip "Sorun mu? Sadece Defne'yle sohbet ediyorduk." deyince gözlerim kocaman açıldı.
Adımıda biliyordu. Çete'yi ,Ateş'i her şeyi biliyordu. Kimdi bu çocuk? Cenk'in şüpeheli bakışları bana kaysada bir şey demedi. Yağız'a dönüp "Uzatma." dedi.
Yağız içkisinin son yudumunu içip ,tezgaha bırakırken, bakışlarını Cenk'ten bana çevirdi ve "Tekrar görüşeceğiz küçük kız." dedi.
Ne demek tekrar görüşeceğiz? Bu çok saçma.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zehir -Yeni Başlangıçlar
Teen FictionBu bir yapboz. İhtişamlı ve tehlikeli. Kayıp parçaları bulup ,yerleştirmek çok zor. Ama burda imkansız diye bir şey yok. 19 ocak #korku 1. sıradayız🙅 12 şubat #aksiyon 1. sıradayız🌟 24 mart #çete 1. sıradayız 🎈 15 nisan #sosyopat 1. sıradayız