33.Bölüm

11.6K 523 386
                                    

Selamm tatlışlarr💕🐼

Sınır 50 vote💛 100 yorum🐼 200 okunma💕

İyi okumalar ballarr😻

Yağız kalabalığın içinde eliyle bir yeri işaret edip "Görüyor musun?" deyince gösterdiği yerin sahne olduğunu fark ettim.

Omuz silkip "Görüyorum ne olmuş?" dedim.

Yağız masumca "Ee o zaman ne yapacağını anladın?" dedi sorarcasına.

"Yoo ne yapacakmışım?" dedim yutkunarak.

Yağız sesini sertleştirerek "Saf mısın kızım. Şarkı söyleyeceksin işte." deyince gözlerim kocaman açıldı.

Hemen "Yok olmaz. Hem benim sesim güzel değil.." diye bahanelerimi sıraladım. Sesim fena değildi ama şarkı söyleyip çetenin gözüne batmak da istemiyotum.

Yağız kaşlarını çatıp "Sana şarkı söyler misin demedin. Söyleyeceksin dedim. Hem eminim seni dinlemekten zevk alacak kişiler vardır." deyince iyiden iyye sinirlenmeye başladım.

"Sen nasıl bir sosyopatsın ya? Arkadaşının kardeşini böyle bir mekanda yakalıyorsun." deyip elimle etrafı gösterdim "Ve sahneye çıkıp şarkı söylemesini istiyorsun." dedim şaşkınlık ve kızgınlık arasında.

Yağız çenemden tutup "Niye seni ispiyonlamamı mı tercih edersin. Okey benlik sorun yok." deyip hafifçe çenemi itti.

Eş zamanlı olarak cebinden telefonu çıkarıp bir şeyler yazdıktan sonra ekranı bana çevirdi. Mesaj kısmında Güney 'e 'Geçen gün okulu basan sarışın night de ." yazmıştı ama henüz göndermemişti.

Baş parmağını 'gönder' tuşuna yaklaştırıp "Ee sen seç. Hangisi?" kaşlarım çatıldı.

"Ben de burda bana şarkı söyle dediğini söylerim." dedim.

Yağız gülüp "Bak bu son an'a kadar mücadele etme huyunu sevdim." Düşünüyormuş gibi yapıp "Hım sence Güney burda olduğunu bilse ve seni bu halde görse.." deyip baştan sona beni süzdü "Sence de kurtulmak için bana çamur attığını düşünmez mi? Ahh alınma ama sarışın ,Güney sebeplerle değil sonuçla ilgilenir." deyince geri adım atmak zorunda kaldım.

Yüzümü asıp "Bu seferlik kazandın. Ama eğer söylediğini yapmama rağmen Güney'e bir şey ötersen kötü olur." dedim.

Yağız gülümsedi"Beş dakikan var sarışın." deyip kalabalığın arasında kayboldu.

Yüzümü asıp sahneye baktım. Arkadan biri koluma dokununca irkildim. Elif'i görmenle biraz da rahatladım.

Elif ciddiyetle "Ne konuşuyordun o çocukla?" dedi.

"Konuşmuyordum. Sadece bana çarptı ve ayak üstü onun için konuştuk." diye yalan uydurdum.

Yalan söylemekle iyi mi ettim bilmiyorum ama şu an sadece beş dakikam varken taa en başından her şeyi anlatamazdım.

"Sen tanıyor musun o çocuğu?" diye bu sefer ben soru yönelttim.

Elif düşünürmüş gibi tek gözünü kıstı "Birine benzettim ama net göremediğim için emin değilim. Hem onu boşver sana demedik mi Cenk'in yanından ayrılma. İyi alıştın kural çiğnemeye. Ateş'in sevgilisisin diye sana ayrıcalıklı falan davranmaz bak keser cezanı."

Yanaklarımı şişirip "Bak bir saattir hiçbir şey yapmadan bostan korkuluğu gibi oturdum. Cenk zaten işiyle meşgul benle mi uğraşacak? Hem Ateş burda bile değil neyin cezasını kesecek."

Elif "Sana söyleneni sonucu katlanılmaz olsa bile yap. Ve Cenk'in burda ki işi barmenlik değil canım dikkat çekmemek için orda çalışıyor. Ayrıca en önemlisi Ateş'in şimdilik burda olmaması senin ne yaptığından haberi yok anlamına da gelmez." dedi tek nefeste.

Zehir -Yeni Başlangıçlar Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin