SINIR 25 VOTE🌟 25 YORUM💛
Çok yüksek bir sınır değil. Lütfen destek verin♥
İyi okumalar😀
Ateş Sancar
Defne en üst kat damda gökyüzüne bakarak adım adım kenara yaklaşıyordu. Bir an onu öyle görünce şok oldum. Nefesim kesilmiş de ciğerlerim bir gram oksijen için yanıyor gibiydi.
Ben düşünce yetimi kaybetmişken,Damla karşıma geçip "Kendine gel Ateş acele et." diye bağırınca eve doğru koşmaya başladım.
Gidebildiğim en hızlı şekilde gidiyordum. Merdivenleri üçer beşer çıkıyordum.Tökezliyorum , takılıyorum ama durmuyorum. Nefes nefese dama çıktığımda Defne'nin düşmesine bir iki adım vardı.
Kalbim deli gibi atarken koşup kolunu yakaladım.
Bakışlarını şaşkınca bana çevirip "Ateş biz uzayda mıyız?" deyince ona sarıldım.
"Aptalsın sen." dedim kalbim hala hızla atarken.
Hâlâ şaşkınca bana bakarken ona daha sıkı sarıldım. Bu kız bana ne yapıyordu böyle?
1 HAFTA SONRA
DEFNE 💫💫
Elif'le başımıza gelen kötü olayın ardından bir hafta geçmişti. O gün bana bir şey olduğunun hekes farkındaydı ama kimse tek yorum yapmamıştı.
O güne dair hatırladığım şeyler kesit kesitti ve kendimi ne kadar zorlasamda bu yapbozun eksik parçalarını hatırlayamıyordum.
Ateş'in evinde uyandığımda kendimi boşlukta gibi hissediyordum.
O günden sonra ne mi oldu? Ateş beni tamamen görmezden gelmeye başladı.
Sürekli tersliyor, zorlu antrenmanlar yaptırıyor, hep emir yağdırıyor. Onu anlamıyorum sanki aramızda hiçbir şey geçmemiş gibi davranıyor.
Bu süre içinde acemice de olsa birkaç saldırı ve savunma hareketi öğrenmiştim. Her gün okuldan sonra mekana gidip birkaç saat antreman yapıyordum. Her gün sırayla bir kişi bana bir şeyler öğretiyordu.
Sabah erkenden uyanıp anneme kahvaltı hazırlamasında yardım ettim. Annem çok neşeliydi. Onun bu pozitif hali hepimize yansıyordu.
Hepsimiz masaya oturunca annem çayları doldurdu.
Annemin bu neşeli hali Güney'in de gözünden kaçmamış olacak ki "Sultanım bugün çok neşelisiniz. Bunu neye borçluyuz?" dedi gülerek.
Annem babama bakıp gülümsedi. Babam da buna karşılık annemin masanın üstünde duran elini tuttu.
Babam "Hadi müjdeli haberi ver." dedi.
Merakla "Ne haberi?" dedim.
Güney "Aman üçüncü kardeşiniz olacak demeyin. Bu aileye bir Defne yeter de artar." dedi alayla.
Masanın altında ona tekme attım. "Bana bak çirkin şey asıl bu aileye fazla olan sensin." deyip dil çıkardım.
Yüzünü buruşturup bacağını ovalarken "Kızım bak yeminle çarpılacaksın. Çirkinmiş. Yakışıklıyım ,gencim ve ekstra bir cazibemin olduğunu biliyorsun. Ha espiri yeteneğimi ve zekâmı saymıyorum bile." deyip ağzına bir zeytin attı.
Alayla "Pek te mütevazısın." dedim.
Güney "Allahın bildiğini kuldan mı saklayalım? Mesela bütün harika genleri ben kaptığım için sana pek bir şey kalmadığı gibi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zehir -Yeni Başlangıçlar
Roman pour AdolescentsBu bir yapboz. İhtişamlı ve tehlikeli. Kayıp parçaları bulup ,yerleştirmek çok zor. Ama burda imkansız diye bir şey yok. 19 ocak #korku 1. sıradayız🙅 12 şubat #aksiyon 1. sıradayız🌟 24 mart #çete 1. sıradayız 🎈 15 nisan #sosyopat 1. sıradayız