Pelin başımda dikilmiş beşinci defa aynı şeyi soruyordu.
"Sen şimdi gerçekten Ateş Sancar'ın Çetesiyle akşam takıldın hem de onların mekanında ve üstüne üstelik Ateş seni evine bıraktı" dedi heycanlı heycanlı.
Bıkkınca "Evet Pelin öyle oldu ama bu yaptığımız şey takılmak mı oluyor? Hiç sanmıyorum o Barkın ve Ozan zorbaları gözümü ve ellerimi bağladılar neymiş efendim 'Ateş çağırınca gitmemişim ceza mı çekmişim' falan . Sanki mecburum Ateş'i dinlemeye" dedim sitemle.
Pelin elini omzuma koyup "Bence şanslısın çünkü Ateş takıntılı biri. Takıntılı ve tehlikeli. Pireyi deve yapar. Hele ki sözü dinlenilmesin. Yani sen ucuz yırtmışsın sana daha büyük zarar verebilirdi."
Ofladım "Onun ciddi sorunları var. Bana bilerek çelme taktı düşünebiliyor musun? Sonra da kabahati üstüme attı. Bir Elif'i sevdim içlerinde. Diğerleri beni sevmedi bende onları. Özelliklede Damla'yı" dedim.
Pelin "Ama seni evine bıraktı. Sonra sana söylediği havuz falan bence senden etkileniyor" deyince far görmüş tafşan gibi gözlerim büyüdü.
"Saçmalama Pelin onun gibi biri sevemez beni. Hem adam çok yakışıklı etrafında istese tonla güzel kız var." dedim telaşla.
Pelin gözlerini devirdi "Seviyor demedim. Etkilenebilir dedim. Çoğu erkek gibi o da senden etkilenebilir, yani bu kadar. Hem kendine haksızlık etme sen çok güzelsin."
Omuzumu silktim. "Çocuk bana bıçak çekti. Kaç defa tehdit etti. Ben ondan sadece korkuyorum. Hepsi bu." dedim.
Telefonuma gelen bildirmle elim sıranın üstünde duran telefona gitti. Aynı anda Pelin'e de mesaj geldi. Gönderen kişinin numarası gözükmüyordu.
Mesajda ise 'Hafta sonu saat 20:00 da Dark Club 'da büyük bir parti olduğunu ve tüm gençlerin davetli olduğu ' yazıyordu.
Pelin'e doğru telefonu sallayıp "Sana da mı aynı mesaj geldi?" dedim.
Pelin "Parti mi? Hımm bu eğlenceli olacak. Gidiyoruz değil mi?"tereddütle bana bakıyordu.
"Bilmiyorum Pelin bizimkiler izin vermeyebilir." Yani olağan bir şeydi bu.
Pelin ellerini çırpıp "Oldu bu iş. Ben onları ikna ederim. Yani bu tatlılığı kim geri çevirebilir ki?" deyip etrafında döndü. Gülümsedim.
Bahçeye çıkarken "Acaba partiyi kim yapıyor?"
Pelin "Bilmiyorum ama ne önemi var maksat eğlenmek olsun" deyip omzunu silkti.
Bahçenin ortasında bir kalabalık görünce Pelin'e bakıp "Ne oluyor acaba?"dedim.
Pelin "Yaklaşmayalım ,dert almayalım başımıza." ama merak ediyordum.
"Sadece bakarız sonra uzaklaşırız ,merak ettim."
Ofladı ama yürümeye başladı. Kalabalığı yararak ortadaki kişilere baktım.
Ateş ve çetesi bir çocuğun başında dikimiş kötü kötü bakarken çocuk yüzünü yerden kaldırmıyordu.
Onu çok iyi anlıyordum. Korkuyordu ve en kötüsü etrafında bunca insan varken rencide oluyordu.Barkın cık cıklayıp "Demek köstebeklik yapıyorsun?"
Elini çocuğun omzuna koymuştu.Ateş ellerini cebine koymuş olanları izlerken , çeteside onlara hata yaptığını düşündüğü çocukla uğraşıyordu.
Çocuk utanma sıkılma hallerini bir kenara bırakıp Barkın'ın, omzuna koyduğu elini itti.
Pişkin pişkin gülerek "Tüh yakalandım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zehir -Yeni Başlangıçlar
Novela JuvenilBu bir yapboz. İhtişamlı ve tehlikeli. Kayıp parçaları bulup ,yerleştirmek çok zor. Ama burda imkansız diye bir şey yok. 19 ocak #korku 1. sıradayız🙅 12 şubat #aksiyon 1. sıradayız🌟 24 mart #çete 1. sıradayız 🎈 15 nisan #sosyopat 1. sıradayız