53.Bölüm

6.8K 534 414
                                    

Parodi hesaplara insta biomdan ulaşabilirsiniz.

Insta : doratya__

~Yazardan

Tam iki hafta geçmişti kazanın üstünden. Bu iki hafta içinde Defne hasteneden çıkmış ve istirahat ediyor evinde. Uyandığı ilk gün Güney'le konuşmalarının ardından Ateş'le hiçbir şekilde görüşmedi. Güney odadan çıkıp , koridora girince Ateş hemen odaya girmek istemişti.

Güney onu hemen durdurdu ve Defne'nin onu görmek istemediğini söylemişti. Ateş, Defne kaza geçirdiği ve otel odasında onu bırakıp gittiği için kızgın olduğunu düşündü ve üstüne gitmemeye çalıştı.

Güney'in Ateş'le olan konuşması bitince Asiye hemen gelip, Güney'e sarıldı ve "Artık rahatlayabilirsin aşkım." dedi sanki Damla'ya nisbet yapar gibi.

Damla soğuk bakışlarından ödün vermeden "Ateş ben gidiyorum sarı iyi olduğuna göre.."

Güney Asiye'yi hafifçe kenara itti ve Damla'ya doğru bir adım attı "Sen niye burdasın ki zaten!"

Damla "Nerde olacağımı sana soracak değilim kültür mantarı."

Damla o kadar kayıtsız duruyordu ki o soğuk bakışlarıyla inasanın içini ürpertiyordu.

Onun bu soğuk ve sakin tavırları Güney'i daha çok sinir ediyordu. "Sen kimsin kızım bana saçma sapan şekilde hitap ediyorsun. Akıllı ol almıyım aklını.." diye kükredi.

Damla aşalar bir şekilde kahkaha attı "Allah aşkına alsana aklımı nolur al. Sende olmadığı için benden alacağın akıl çok işine gelir.."

Tartışmaları devam ederken nerdeyse burun buruna gelmişlerdi. İkiside çaktırmasada ne ara bu kadar yakınlaştıklarını anlayamamışlardı.

Güney ağzını açıp, tam bir şey söyleyecekti ki annesi Yeşim hanımın sesini koridorun başında duyunca sustu. Yeşim hanım Güney'le Damla'nın arasına girdi ve öfkeyle "Bu ne küstahlık Güney. Defne'yi ziyarete gelen arkadaşlarını kovuyor musun? Hem hastane ortasında bağırmak da ne?" diye azarladı.

Güney gözlerini devirdi "Anne sonra." diye geçiştirmeye çalıştı.

Damla gülümsedi "Sorun değil efendim. Güney şaka yapıyor.."

Güney sıkılgan bir nefes verdi ve sesizce "Ben sana öyle bir şaka yapıcam ki son gülen iyi gülecek.." diye mırıldandı.

Damla tatlı kız ayağına yatarak "Hı Güney'cim bir şey mi dedin?" diye sordu.

Güney'in babası Görkem beyin geldiğini gören Yeşim hanım gençlere daha fazla laf yetiştirmeden eşinin yanına gitti. Güney'de daha fazla Damla'yla muhattap olmak istemediği için uzaklaştı.

Ateş Defne'ye biraz zaman verip , öyle konuşmaya karar verdi "Damla hadi gidelim." diye seslendi.

Ateş çıkışa doğru ilerlerke Damla da peşinden gitmeye başladı. Güney'in ona kinle bakan gözlerini unutmaya çalışırken derin bir nefes verdi. Ve tam olarak o an da her şey. Birden biri hızla onu yana doğru itti ve o itişin hızıyla omzunun çartığı kapı açıldı ve Damla içeri girdi. Daha doğrusu yere kapaklandı.

Kapıya çarptığı için omzu ağrımıştı. Yere düşünce yüzünü buruşturdu ama hemen ayağa kalktı. O ayağa kalkana kadar kapıyı kapatmışlardı. Öfkeyle karşısında duran Azat ve Asiye ikilisine baktı. Azat p*ç bir gülümsemeyle Damla'ya bakarken , Asiye nefretle bakıyordu.

Ateş dalgın olduğu için Damla'nın peşinden gitmediğini fark etmedi bile. Tek kişilik boş bir hasta odasıydı burası.

Damla kolunun ağrısını yok sayarak , soğukça "Ne hoş süpriz.." dedi.

Zehir -Yeni Başlangıçlar Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin