28.Bölüm

12.1K 640 377
                                    

Selamm!

SINIR 200 OKUNMA🐼 45VOTE🌟 50YORUM💛

Umarım sınır hemen aşılır da yeni bölümü hemen yayımlarım

Düşüncelerinizi öyle çok merak ediyorum ki bol bol yorum atın😄

İyi okumalar canlarr😃

"Dalga geçiyorsun?" dedim gülerek.

Ateş "Ne zaman senle dalga geçtim? Bu senin cezan." deyip yerdeki temizlik malzemelerini gösterdi.

Şaka gibi benden bu koskoca bilmem kaç odalı, kaç katlı yeri temizlememi bekliyor. Ve dalga geçmediğini bunun benim cezam olduğunu söylüyor. Ona bakınca sırıttığını gördüm. Yani şu an canımı sıkmasaydı durup onun gülüşünü izlerdim.

"Pardon ama bu neyin cezası?" dedim sitemle.

Ateş düşünüyormuş gibi tek gözünü kısıp "Hmm bugün benle konuşurken sesini yükselttin. Benim iznim olmadan birine zarar verdin." deyince şaşıp kaldım.

Bana antreman yaptırmakta ki amacı kendimi savunmakken şimdi dediğine bak.

"Ve bunun cezası temizlik mi?" dedim inanamayarak.

Ateş tek kaşını kaldırıp ,beni süzdü "Niye başka şeyler mi yapmamı tercih ederdin?" dedi ima yüklü sesiyle.

Sinirle "Saçmalama istersen. Hem bak gerçekten çok yoruldum." deyip çıkışa doğru ilerledim.

Ateş arkamdan "O kapıdan çıkarsan seni çeteme almam." diye seslendi.

Olduğum yerde kalıp yavaşça arkama döndüm. "Tehdit mi ediyorsun?" dedim.

Ateş "Ben tehdit etmem sarı. Dediğimi yaparım." dedi ürkütücü bir sesle.

Ayaklarımı sürürüyerek geri döndüm. Ateş'in yüzünde zafer kazanmış bir ifade oluştu. Çantamı yarım ay şeklindeki koltuğa bıraktım.

Ateş "O p*ç Ozan'nın hırkasını da çıkar." deyince gözlerim kocaman açıldı.

Kaşlarımı çatıp "Ne diyorsun ya ? Ne Ozan'ı ? Bu hırka kardeşimin." deyip hırkamı gösterdim.

Gözlerini kısıp yüzümü inceledi. Sanki yalan söyleyip söylemediğimi anlamaya çalışıyor gibiydi.

En sonunda "Her neyse çıkar." deyince gözlerimi devirip ,hırkayı çıkardım.

"Neden bu kadar Ozan'la bana taktın?" dedim umursamazca.

Ateş kaşlarını çatıp "Gerçekten safsın sarı. Sen umrunda değilsin uyan artık."

Gülümseyip "Belki haklısın ama bu neden umrunda ki?"

Ateş "Umrumda değilsin. Senle işi bitince senin aptal aşk acını her gün görmek zorunda değilim ondan söylüyorum ."

Sırıtıp "Yani beni acı çekerken görmeye dayanamıyorsun." sınırlarını zorluyordum.

Ateş "Yine kafanda kurmaya başladın." deyince "Yine?" diye sordum.

Ateş "Hadi hadi oyalanma." deyince yerdeki temizlik malzemelerini aldım.

"Bak yeminle çok yorgunum lütfen bir istisna yap."

Burayı temizlemem saatlerimi alır. Ayrıca etraf pis değil ki. Sırf bana eziyet olsun diye yapıyordu.

Ateş "Bugün iyi günümdeyim şanslısın. Sadece şurda bulunan yeri temizlesen yeter." deyip eliyle solda bulunan kapalı kapıyı işaret etti.

Zehir -Yeni Başlangıçlar Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin