SINIR 200 OKUNMA🐼 40 VOTE 🌟50 YORUM💛
İYİ OKUMALAR
Gördüğüm manzara karşısında içtiğim kahve boğazımda kaldı. Güçlükle yutkunurken boğazım yandı.
Elif'in kulağına doğru "Ben bu kıza dalarım." dedim.
Elif "Arkandayım." deyip ellerini çıktlattı.
Ozan "Şşşttt dişi kediler indirin kuyrukları. Burda bilek gücünüzü değil, akıl gücünüzü kullanın haa o güzel çenelerinizi saymıyorum bile.."
"Ya ama baksana şuna." dedim dişlerimin arasından. Bir yanda da masanın üstünde duran Ceyda'yı gösterdim.
Ceyda denilen kız masanın üstünde oturmuştu. Ateş'te onun tam önünde duruyordu. Ceyda'nın elleri Ateş'in omuzlarındaydı. Ateş'in elleriyse masada Ceyda'nın iki yanında duruyordu. Fazla yakınlardı.
Onlara doğru yaklaşırken Ozan omzuma dokunup sesizce "Olay çıkarma." dedi.
Gülümseyip Ateş'le aynı hizadaki karşı masanın üstüne oturup yan döndüm. Elimdeki sıcak kahveyi masanın üstüne koydum.
Elif ayakta durup benim yanımadaki masaya yaslanıp kollarını önünde birleştirdi. Ozan da Elif'in yanındaydı. Ateş bizi fark edince Ceyda'dan biraz uzaklaştı.
Alayla "Tüh rahatsız mı ettik?" dedim.
Ateş'in ürkütücü bakışları yavaşça bana döndü. Birkaç saniye öyle baktıktan sonra tekrar Ceyda'ya döndü. Ceyda'nın gözüne gelen bir tutam saçı kulağının arkasına itti. Ceyda'nın alayla bana bir bakış attığını gördüm. Ateş onun saçını düzelttikten sonra yavaşça geri çekildi ve o uzun boyuyla duvara yaslandı. Kollarını birbirine kenetlerken ,bir ayağını diğerinin önüne attı.
Ateş kendinden emin bir şekil de tek kaşını kaldırıp ,mesafeli bir sesle "Ben ,bizi rahatsız edecek bir etken göremiyorum." dedi.
Sonra Ceyda'ya dönüp "Değil mi?" dedi.
Ceyda alayla "Aynen." deyip küçümsercesine bana baktı.
Ah ulan şeytan diyor ki atla şunun üstüne, dal kafa göz. Sakin Defne sakin.
Ayağa kalktım. Bunu yapmamla Ozan kolumdan tuttu. Ateş'in gözü Ozan'nın eline kaydı.
Gülüp "Hey sorun yok." dedim.
Sonra tekrar Ceyda'ya dönüp baktım. Gözlerimi kısıp "Ah tabi ki de rahatsız olmazsın. Sonuçta insan tanıdığı kişilerin yanında çekinmez. Bir an unutmuştum sen geçen gün bizim takıma yenilen kızdın değil mi hımm Cerenn." dedim alayla.
Ceyda sinirle "Ceren değil. Ceyda" diye ekleyince Elif güldü.
"Ah takma bu kadar ,önemli değil. Hem biz bizden olmayanları pek takmıyoruz. Hele bizim gibi olmayı deneyip de olamayanları hiç takmıyoruz." dedim kibirle.
Ceyda "Senin ne düşündüğünle pek ilgilenmiyorum. Ateş yanımda olduktan sonra gerisi önemsiz." son söylediği şeyi vurgulamıştı.
"Elif ya bu çok şirin değil mi. Bana bir masalı anımsatıyor. Neydi ,neydi hah Polyana. Çete'ye giremesede en azından 'denemek güzeldi' diyor." dedim.
Ceyda sinirden kaşlarını çatarken Ateş yavaşça "Senin de daha çeteme girdiğin söylenemez." dedi.
Elime dumanı tüten kahvemi alıp Ateş'in önüne gelene kadar ilerledim.
"Arada ince bir çizgi var. Ben devam eden bir maçta son dakikaya kadar kaybettim demem. Ama o kaybetti." dedim kibirle.
Ateş "Belki daha iyi bir şey kazandı. Ya da birini." dedi sinir bozucu bir tonda.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zehir -Yeni Başlangıçlar
Novela JuvenilBu bir yapboz. İhtişamlı ve tehlikeli. Kayıp parçaları bulup ,yerleştirmek çok zor. Ama burda imkansız diye bir şey yok. 19 ocak #korku 1. sıradayız🙅 12 şubat #aksiyon 1. sıradayız🌟 24 mart #çete 1. sıradayız 🎈 15 nisan #sosyopat 1. sıradayız