Selamm tatlışlarr😄💕
Bir günde yayımladığım 2. bölüm bu🐼 Sınırlar aşıldığı sürece genel okunma sayısı az olsada yb atacağım❤
On binler olamasakta , hikâyeyi okuyan tek bir kişi için bile olsa yayım yapacağım💕
Milyonlar değil ama sen yoksan bir eksiğiz🐼💕
İyi okumalar, seviyorum sizi ballar😄❤
Ateş'le beraber havuz kenarına doğru yüzdük. Eminim şu an da kıpkırmızı olmuşumtum. Ateş atletik bir şekilde havuzdan çıktı.
Ozan "Gel buraya." deyip elini uzattı.
Elini tutup yarı yarıya kadar çıkmıştım ki yeniden suya battım.
Su yüzeyine çıkarken sinirle "Noluyor yaa!" dedim.
Ateş Ozan'ı kenara itmiş sadece onun duyabileceği şekilde bir şeyler söylüyordu. Ozan da sırıtıp ona bir şey söyledi.
Ateş "Gel hadi." deyip elimden tutup yukarı çekti beni.
Havuz kenarına oturdum. İyi ki siyah giyinmişim. Islak kıyafetler bana yapışmasına rağmen çok bir şey belli olmuyordu. Ateş omuzlarıma bir havlu bıraktı.
Ateş Ozan'a bakıp "Dön lan arkanı." deyince ben hariç diğerleri güldü.
Elif "Yukarıda kullanabileceğin kıyafetler var. Odamı biliyorsun." deyince başımla onayladım.
Havluya iyice sarılıp ilerlemeye başladım. Ateş de peşimden geliyordu.
Ateş "Kızım doğru düzgün sarıl şu havluya her yerin ortada." deyince gözlerimi devirdim.
"Onu beni havuza atmadan önce düşünseydin." dedim tersleyerek.
Ateş "Defne benim sinirimi bozama." dedi ciddiyetle.
İkinci bir Güney'i daha çekemezdim. Bu ne ya her yanım hanzo kaynıyor.
"Bozarsam ne olacak?" diye karşı çıktım.
Ateş "Hayal gücünü biraz zorla, sence ne yaparım?" deyip göz kırpınca sinirden kıpkırmızı oldum.
Koluna vurup "Yaa Ateş." dedim.
Bunu yapmamla gülmeye başladı. "Senin aklın fesata çalışıyor." deyip sırıttı.
Biz merdivenlerden çıkarken Damla ve Çağlar içeriye giriş yapıyordu. Çağlar henüz beni fark etmemişti "Ateş o iş.." yüksek sesle konuşuyordu ki bizim ıslak halimizi görüp şaşkınlıkla sustu. Acaba ne işinden bahsediyordu. Biz arabadayken de teslimat benzeri bir laf geçmişti ve içten içe ürperiyordum.
Çağlar şaşkınlığını atıp alayla "Ne oldu size? Sudan çıkmış balığa benziyorsunuz." dedi alayla.
Ateş bana yandan bir bakış atıp "Defne yüzmek için çok ısrar etti." dedi imayla.
Damla yüzünü memnuniyetsizce asarken Çağlar'ın sırıtması genişledi. Utanarak kızarırken Ateş'e öfkeyle baktım. Çağlar içeri geçip kendini bir koltuğa bıraktı. Damla hâlâ ayakta dikilip ters ters Ateş'e bakıyordu. Ozan ,Elif ve Barkın da ana salona gelince çete tamamlandı.
Ozan "Millet sırılsıklam aşık oluyor. Özeniyoruz.." dedi yapmacık bir tavırla.
Sanki mümkünmüş gibi iyice kızardım. Yarım ay şekildeki koltuğa bıraktığım sırt çantamı ve hırkamı alıp tekrardan Ateş'in yanına döndüm. Ateş öfkeyle bana bakınca ürpermedim desem yalan olur. Ona 'Ne var?" dercesine baktım. Başını iki yana sallayıp kendi üstündeki havluyu da benim üstüme bıraktı. Elini belime koyup hafifçe itti ve merdivenlere yönlendirdi. Son bir defa daha çeteye baktığımda Damla hariç diğerleri gülümsüyordu. Bu kızın derdi neydi acaba? Elif'in odasına girince kapıyı arkamdan kapatmaya çalıştım. Ama Ateş ayağını kapının arasına koyunca kapatamadım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zehir -Yeni Başlangıçlar
Ficção AdolescenteBu bir yapboz. İhtişamlı ve tehlikeli. Kayıp parçaları bulup ,yerleştirmek çok zor. Ama burda imkansız diye bir şey yok. 19 ocak #korku 1. sıradayız🙅 12 şubat #aksiyon 1. sıradayız🌟 24 mart #çete 1. sıradayız 🎈 15 nisan #sosyopat 1. sıradayız