Μαριεε?

11 2 0
                                    

Στο σπίτι της Θάλειας και του Θωμά:

Θάλεια: Νεφέλη και πού τον έχουν αυτόν τον απατεώνα.
Νεφέλη: Ο απατεώνας ήταν απεσταλμένος από κάποιον άλλον ο οποίος, από ό,τι φαίνεται, τον έβγαλε έξω με εγγύηση.
Ηρακλής: Για να τον έβγαλε έξω σε τόσες λίγες ώρες σημαίνει ή ότι το φυσάει το μπικικίνι ή έχει μέσο στην αστυνομία. Σε ποιόν πλούσιο έχεις κάνει κακό Νεφέλη?
Νεφέλη: Ο μόνος αστυνομικός που ξέρω είναι ο μπαμπάς του Μάριου. Αλλά δεν νομίζω ο Μάριος να έβαζε κάποιον για να μου κάνει κακό. Και πόσο μάλλον τώρα που χωρίσαμε και έχει το ελεύθερο να πηγαίνει με όποια θέλει.
Ηρακλής:Εμένα κάτι δεν μου αρέσει σε αυτόν τον τύπο.
Θάλεια: Όπως και να έχει, μέχρι να λύσουμε το μυστήριο θα πρέπει να βρούμε κάποιον να σε προσέχει. Δεν μπορείς να μένεις μόνη σου, είναι πολύ επικίνδυνο. Δυστυχώς, εδώ ο χώρος δεν μας βοηθάει ώστε να σε φιλοξενίσουμε. Οπότε...
Νεφέλη: Οπότε πρέπει να βρω αύριο κιόλας συγκάτοικο.
Ηρακλής. Καθόλου καλή ιδέα ο συγκάτοικος. Μπορεί να στείλουν αυτοί κάποιον δικό τους να σου παριστάνει τον συγκάτοικο.
Νεφέλη: "Αυτοί"? Δηλαδη είναι πολλοί?
Ηρακλής: Όσοι και να είναι, δεν πρέπει να έχεις εμπιστοσύνη σε κανέναν.
Θωμάς: Γι' αυτό Ηρακλή, εσύ θα γίνεις ο συγκάτοικος της Νεφέλης. Όσο ξέρουν ότι είσαι μαζί της, θα δυσκολευτούν να της κάνουν κακό.

Ο Θωμάς δεν έχει άδικο. Εξάλλου ένιωσα και μια μικρή ασφάλεια με τον Ηρακλή... Μάλλον θα δεχτώ και βλέπουμμε...

Ηρακλής: Νεφέλη?
Νεφελη: Τι έγινε?
Ηρακλής: Δεν άκουσες τίποτα από όσα είπα?
Νεφέλη: Εμμμ.... όχι.
Ηρακλής: Θέλεις να συγκατοικίσουμε? Ναι ή όχι?
Νεφέλη: Εμμμ... ναι? Δεν ξέρω. Κάνε ό,τι θέλεις.Κλειδιά έχεις άλλωστε. Σαν το σπίτι σου. Πρέπει να φύγω γιατί πιάνω δουλειά σε λίγο. Τα λέμε.

Ηρακλής pov:

Αυτό το κορίτσι θα με τρελάνει. Τι κορίτσι δηλαδή? Ολόκληρη γυναίκα. Τι γυναίκα δηλαδή? Ολόκληρη γυαναικάρα. Τέλος πάντων δεν είναι αυτό το θέμα μας.

Το θέμα μας είναι με ποιόν τρόπο  να βοηθήσω την Νεφέλη?

Καλά σίγουρα θα δεχτώ την συγκατοίκηση. Πρέπει να βοηθήσω την αδερφή μου...ή ό,τι κι αν μου είναι. Χρειάζεται βοήθεια και οφείλω σαν σωστός άντρας να την βοηθήσω..

Μάζεψα τα πράγματά μου και πήγα σπίτι της Νεφέλης, που πλέον δεν θα είναι μόνο της Νεφέλης, αλλά και δικό μου.

Όταν έφτασα έξω από την πόρτα , είδα τον Μάριο να περιμένει εκεί.

Καλά θέλω να του κάνω την μούρη κρέας!
θέλω να τον δέρνω μέχρι να πει ΕΛΕΟΣ!
Θέλω να...Θέλω να... Θέλω να τον ρωτήσω τι γυρεύει εδώ και να τον ψαρέψω για να δω αν είναι ενημερωμένος για τα χθεσινά γεγονόντα.

Ηρακλής: Βρε βρε βρε. Χρόνια και ζαμάνια...Τι θες εσύ εδώ?
Μάριος: Εγώ ήρθα να δω το κορίτσι μου. Εσύ τι κάνεις εδώ? Γιατί δεν είσαι με την ξαδέρφη μου?
Ηρακλής: Γιατί να είμαι με την ξαδέρφη σου?
Μάριος:Γιατί μήπως είστε μαζί...
Ηρακλής: Πρώτον, έχω πει χιλιάδες φορές στην Ιωάννα ότι εγώ δεν κάνω σχέσεις. Και μάλιστα της το ξεκαθάρισα πριν προχωρήσουμε. Τώρα αν αυτή θέλει να ονειρεύεται σχέσεις, τότε καλύτερα να ξεκόψουμε και την παρέα μας.Δεύτερον, να μην σε αφορά η προσωπική μου ζωή.
Μάριος: Φίλε παίζεις με την φωτιά και δεν θα σου βγει σε καλό.
Ηρακλής: Εγώ σου απάντησα στην ερώτησή σου, εσύ γιατί δεν απάντησες στην δική μου?
Μάριος: Σόρρυ φίλε, δεν σε πρόσεχα. Μπορείς να μου την ξανα κάνεις?
Ηρακλής: Πρώτον δεν είμαστε φίλοι και ούτε πρόκειται να γίνουμε. Δεύτερον, τι κάνεις εσύ εδώ?
Μάριος: Ήρθα να δω το κορίτσι μου.
Ηρακλής: Το ΠΡΩΗΝ κορίτσι σου δεν είναι εδώ και θα αργήσει να γυρίσει.
Μάριος: Που είναι?
Ηρακλής: Να μην σε νοιάζει.
Μάριος: Καλαααα.... Σειρά μου τώρα να ρωτήσω. Τι δουλειά έχουν τα κλειδιά του σπιτιού της Νεφέλης στα δικά σου χέρια?
Ηρακλής: Τα έβγαλα μια βόλτα για να πάρουν αέρα και τώρα θα τα επιστρέψω.
Μάριος: Ηρακλή, μακριά από την Νεφέλη. Μπορεί να χωρίσαμε, αλλά θα τα ξανα βρούμε. Οπότε μην φυτρώνεις εκεί που δεν σε σπέρνουν γιατί θα με βρεις μπροστά σου.
Ηρακλή: Δεν της αξίζεις Μάριε. Κανείς μας δεν είναι άξιος να κάνει δικιά του μια τέτοια γυναίκα.

Δεν μου απάντησε. Έφυγε. Και εγώ μπήκα μέσα στο σπίτι και γέμισα την μπανιέρα με ζεστό νερό. Θα πρέπει να χαλαρώσω και να αφεθώ στις σκέψες μου. Η συνάντηση και τα λόγια του Μάριου δεν ήταν τυχαία. Κάτι παίζεται με αυτόν τον τύπο. Αλλά θα το ανακαλύψω...που θα μου πάει....

Παιχνίδια της μοίραςOnde histórias criam vida. Descubra agora