ΠΡΩΤΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΗΡΑΚΛΗ

12 2 0
                                    

Ένας μήνας μετά:

Ένα λεπτό πάρτι που τελείωσε η εξεταστική🥳🥳

Σήμερα το μεσημέρι θα πάω στο σπίτι της κ.Θάλειας και του κ.Θωμά για να γιορτάσουμε το τέλος του δεύτερου έτους μου στο πανεπιστήμιο. Το βράδυ εννοείτε πως θα βγω με την Πηνελόπη σε κλαμπ. Τώρα που ξεπέρασε και τον πρωην της και πέτυχε στην εξεταστική επιβάλλεται να το γιορτάσουμε!!!

Η μαγείρισσα που έχει προσλάβει η κ.Θάλεια δεν θα έρθει σήμερα και έτσι θα πάω εγώ να μαγειρέψω. Βασικά τους είπα να πάνε μια βόλτα έξω που έχει καλό καιρό και όταν είναι έτοιμο το φαγητό θα τους φωνάξω. Μου αρνήθηκαν στην αρχή, αλλά μετά ούτε και αυτοί μπορούσαν να αντισταθούν στην βόλτα.

Όταν έφυγαν, εγώ έβαλα πρώτα μουσική και μετά μια ποδιά.Θα ψήσω το αγαπημένο φαγητό του κ.Θωμά: κοτόπουλο με πατάτες στο φούρνο.

Την ώρα που το έβαζα στον φούρνο άκουσα την πόρτα να ανοίγει. Εγώ φαντάστηκα ότι θα ήταν ο κ.Θωμάς με την γυναίκα του και έτσι παρέμεινα στην κουζίνα. Τότε ακούω κάποιον να φωνάζει μαμά και μπαμπά. Λέω όχι δεν μπορεί να είναι αυτός.....

Έκλεισα την μουσική και πήγα να τον καλωσορίσω. Είπαμε θα πρέπει να ειμαι φιλική μαζί του.

-Νεφέλη:Γειά. Είμαι η...
-Ηρακλής: Η μαγείρισσα να υποθέσω. Μα καλά που πήγε η προηγούμενη? Πότε πρόλαβε να την απολύσει η μαμά? Καλα ήταν από τις καλύτερες. Δεν θα ξεχάσω ποτέ πόσο ωραίο έκανε το κοτόπουλο με πατάτες στον φούρνο.

Έχω αρχίσει να εξοργίζομαι. Πρώτον, γιατί μιλάει τόσο γρήγορα? Δεύτερον, του φαίνομαι εγώ για μαγείρισσα? Τρίτον, γιατί ήρθε νωρίτερα? Και τέταρτον, γιατί θέλω να τον χτυπήσω?

-Νεφέλη:Όχι, δεν είμαι μαγείρισσα. Είμαι η...
-Ηρακλής: Η καθαρίστρια. Ουφ, ευτυχώς θα ξανα φάω το νοστιμότατο κοτόπουλο με πατάτες στο φούρνο. Καλά τώρα που σε βλέπω καλύτερα σου πάει αυτό το επάγγελμα. Φοράς και στολή? Ξέρεις αυτή την κοντή, την μαύρη, την...
-Νεφέλη: Ηρακλή σταμάτα δεν είμαι...
-Ηρακλής: Ωωωω μην με ξενερώνεις τώρα. Είσαι σούπερ μωρό. Και μόνο που σε φαντάζομαι με την στολή...Ααα δεν θα σου πω τώρα.Θα σου πω το βράδυ σε ένα ξενοδοχείο. Μισό λεπτό να σου δώσω το κινητό μου. Και εννοείτε ότι θα μου δώσεις και το...

Έχω πάθει ένα μικρό σοκ. Κάθε μου κύτταρο θέλει να τον χτυπήσει. Μα καλά γιατί δεν με αφήνει να του πω ποια είμαι. Και με ποιο δικαίωμα μου την πέφτει! Αααα δεν θα τα πάμε καθόλου καλά με τον τύπο. Αλλά Νεφέλη υπομονή για χάρη του κ. Θωμά και της κ.Θάλειας. Ευτυχώς που τον διέκοψε ο κ.Θωμάς που μπήκε μέσα.

-Θωμάς: Γιε μου ήρθες?
-Ηρακλής: Όχι ρε πατέρα στο εξωτερικό είμαι ακόμα.Μα καλά τι ερωτήσεις είναι αυτές.
-Θωμάς:Πλακατζής όπως πάντα...Λοιπόν πήγαινε τα αφήσεις τα πράγματά σου και έλα να μας πεις τα νέα σου.
-Νεφέλη:Η κ.Θάλεια που είναι?
-Θωμάς: Αχχ καλέ την ξέχασα. Έξω είναι. Νεφέλη μου, μπορείς να έρθεις να με βοηθήσεις να την φέρουμε μέσα?
-Νεφέλη: Εννοείτε.
-Ηρακλής: Μισό λεπτό! Αυτή είναι η Νεφέλη που σου έσωσε την ζωή και θα πρέπει να την προσέχω σαν την αδερφή μου?
-Θωμάς: Ααα δεν γνωριστήκατε πριν? Ναι αυτή είναι. Αλλά θα μιλήσουμε μετά γιατί έχουμε αφήσει την μαμά σας έξω μόνη της.

Μου αρέσει που με βλέπουν σαν την μονάκριβη κόρη τους. Επίσης,μου αρέσε η αντίδραση του Ηρακλή. Εντάξει απορώ πως έχω κρατηθεί και δεν γελάω.

Ο κ.Θωμάς πήγε έξω και ήμουν έτοιμη να πάω και εγώ μέχρι που με σταματάει ο Ηρακλής και μου λέει:
-Πάντως η πρόταση για το ξενοδοχείο ισχύει ακόμα.
-Ηρακλάκο, είσαι ο τελευταίος άντρας που θα γυρνούσα να κοιτάξω.Πόσο μάλλον να πάω και σε ξενοδοχείο μαζί του. Άσε που είναι και η αιμομιξία στην μέση...
-Εμένα καμία δεν με φτύνει!
-Κι όμως υπάρχει μια. Εγώ! Άντε ciao...

Καλά τον έκανα έξαλλο. Πήρα την εκδίκησή μου και ησύχασα. Να μάθει να το παίζει κάποιος....

Εντάξει η  πρώτη συνάντηση δεν πήγε καθόλου καλά. Φανταστείτε πως θα πάει και η συγκατοίκηση...
(Ουπςςς μου ξέφυγε ένα μικρούλη spoiler😅😅)

Παιχνίδια της μοίραςМесто, где живут истории. Откройте их для себя