(הפרק הזה היה אמור לעלות אתמול. אופס?)
היי חבר׳ה, מה קורה?
קבלו מםאני אוהבת לעשות מימס✨
והתשובות!
LibiAsiag שאלה:
מכירה טרילוגיית הגרישה? שישה עורבים? מדריך הטרמפיסט לגלקסיה?
שמעתי על שלושתם, אבל לא יצא לי לקרוא אף אחד מהם. אבל הם ברשימה!@user313925390994 שאלה :
כמה זמן את בוואטפד?
אז אני בוואטפאד שנה וכמה חודשים, הצטרפתי בספטמבר 2019.@solangelog
שאלה הרבה שאלות (תודה לך שמנעת מזה להיות שתי שאלות, תודה):מה הדבר הכי קיצוני שתעשי אם תגיע האפוקליפסה? אממ אני חושבת שאני אגיד לכולם מה אני באמת חושבת עליהם, ואבדוק לעומק האם אני מקוללת (כן יש לי חשד מבוסס שהטילו עלי קללה)
רצחת כבר מישהו? אם לא, אז את מי היית רוצה לרצוח? לא יצא לי לרצוח אף אחד, אבל המורה שלי למדעים בהחלט בראש הרשימה.
נשק אהוב? אין לי, אני חושבת. אני לא אדם של חרבות/נבוטים/כידונים, אני לא טובה בחץ וקשת, וקשה לי לדמיין את עצמי עם סכין או פגיון... אז אני חושבת שהייתי הולכת על שרביט או על הכוחות שלי (בתור חצויה)
סרט אהוב? אני מעדיפה סדרות על סרטים, אז סרטים אני רואה רק עם המשפחה שלי מדי פעם, ואני לא כזה זוכרת אותם😅. אני כן זוכרת שאני אוהבת את יומני הנסיכה, אבא מתארס... ודורה! הסרט החדש עם האנשים, לא זוכרת איך קוראים לו. משהו עם עיר אבודה.
מאכל אהוב? דברים לא בריאים, בעיקר. זה נע בין פיצה לגלידה לשוקולד לקרמבו.
ומהדברים היחסית בריאים זה תפוחים אדומים. תפוחים זה אלוהי, אדומים זה עוד יותר.סדרת אנימציה אהובה? התקלת אותי. לא ראיתי אנימציה די הרבה זמן. היתה תקופה שהייתי חורשת על ווינקס כשהייתי קטנה, וראיתי הרבה ״רכבת הדינוזאורים״ כשהייתי קטנה (מסיבה כלשהי אני עדיין זוכרת את שיר הפתיחה של הסדרה הזאת). אני זוכרת שאהבתי ״הרפתקאות הפיראטים״, למרות שלא ראיתי את זה כמה שנים טובות. ודורה כמובן, שמאוד אהבתי כשהייתי קטנה.
תוך כדי נזכרתי שאני ואחותי רואות עכשיו ״מעמקים״, זאת אחת הסדרות הטובות.
אבל הכי הכי טובות לדעתי זה טום וג׳רי, וסופר סטרייקה (שגם את שיר הפתיחה שלה אני זוכרת בעל פה 😂).אוהבת נייר? אממ.. כן? נראה לי? לכתוב על נייר אני אוהבת, אבל לקשקש, לא סיפורים. סיפורים יותר נוח לי לכתוב בטלפון או במחשב. וספרי נייר זה הרבה יותר טוב מספרים דיגיטליים
אוהבת דיסני? לא מתה עליו אבל גם לא שונאת. כלומר, ראיתי חלק גדול מהסרטים, הם טובים (בעיקר מולאן) אבל לא ממש פאנגירל של זה או משהו.
אוהבת לחיות? כן, רוב הפעמים.
זה הכל! ותודה למי ששאל☺️
אני מרגישה שאני צריכה להסביר לכם מה הקטע של הקיפודים בסוף הפרקים.
אז הכל התחיל מזה שלליזי יש יומן, לבית ספר, ומצוירים עליו קיפודים. והם מאוד חמודים. מאוד חמודים. מאוד מאוד חמודים. וקיפודים זה חמוד. אז אנחנו כל הזמן משתמשות בזה, וזה נהיה ממש חזק. להלן:ויש עוד.
אז החלטתי שזה יהיה הסיום שלי. קיפודים. וגם האימוג׳י חמוד (באייפון)🦔🦔🦔🦔
אז עד הפעם הבאה!
וקיפודים!🦔
YOU ARE READING
מוזרויות של הארי פוטר ופרסי ג׳קסון
Randomמימס, וואנשוטים ועוד המון דברים (מוזרים כמובן) שקשורים לפרסי ג׳קסון והארי פוטר✨✨✨ הספר מכיל תוכן מקורי וקיפודים🦔 ממש אשמח אם תכנסו, קריאה מהנה✨😌