הפXפג קרוסאובר אבל משודרג

186 20 44
                                    

״-אז הארי ואני הולכים להתעתק עכשיו לניו יורק״ דמבלדור אמר.
הארי אחז בידו החמימה של דמבלדור ואז הרגיש את התחושה המעיקה הזאת של ההתעתקות.
״פעם אחרונה שאני עושה את זה״ חרק הארי כשהוא מנסה למנוע מעצמו לקרוס על הרצפה.
דמבלדור טפח על שכמו, כמעט מפיל את הארי מהעוצמה. ״קדימה, יש לנו נכד למצוא״.
אז הם התחילו ללכת. הם הלכו לפה, והם הלכו לשם, והם הלכו בחזרה, ועדיין לא מצאו את היעד.
״ניו יורק השתנתה מאז שהייתי פה בפעם האחרונה ב1910...״ דמבלדור מלמל.
הארי ממש התאפק לא להגיד ״נוֹ שיט, שרלוק״ (כלומר ׳מה אתה אומר, שרלוק׳).
״אה! יש לי את מכשיר הקשר שלהם! נו, איך קוראים לזה, טפלפון! יש שם מפה, לא?״ דמבלדור הוציא מאחד מכיסיו הרבים טלפון נוקיה כבוי.
״כן... זה לא הולך לעבוד. יש לך משהו יותר עדכני?״
״כןכן, אמור להיות לי איפשהו עוד אחד...״ דמבלדור שלף מכיס נסתר ליד הברך טלפון עדכני ועובד יחסית (דמבלדור לובש דגמח!).
הארי פתח את אפליקצית המפות. הוא בחן בריכוז את המפה ואת האזור שסביבו. ״אני יודע להשתמש במפות אבל למה הרחובות שלהם במספרים?״ הארי התייאש.
דמבלדור עצר איש רנדומלי מהרחוב ״סלח לי אדוני, תוכל לכוון אותנו ל*תדמיינו כתובת כלשהי*?״
האיש סקר את דמבלדור מלמעלה למטה. מבטו התעכב במיוחד על הזקן המאוד ארוך של דמבלדור ועל הגלימה שהוא עטה. ׳וואטדפאק׳ הוא חשב.
״כן, בטח״ האיש עשה ככל יכולתו לחייך, ״אתם הולכים פה ישר, ואז בפניה הבאה שמאלה וכשתגיעו לבית הצהוב הגדול ימינה.״
״תודה רבה לך איש יקר!״ דמבלדור קרא ואחז בהארי וגרר אותו הלאה. הארי הסתכל אחורה בייאוש על האיש שנראה מבוהל מעט.
״אני מצטער״ השפתיים של הארי ביטאו לעבר האיש, בעודו נגרר אחרי דמבלדור בחיפוש אחר הנכד של אדון האופל.

...............
שלום שלום לכם ולכןןןן
איך התגעגעתי
טוב אז מהפעם האחרונה שכתבתי פה קרו המון המון דברים ואני חוששת שהמוח שלכם לא יוכל לעמוד בכל כך הרבה מידע אז אני פשוט אפזר את זה בין הפרקים הבאים.

דבר ראשון, 06.06.2022- התחרות!
בקצרה? הלך סבבה. באמת. הגעתי למקום 7 מתוך 13 (כן ככה זה כשזה תחרות ארצית אבל תחום קטן) והאמת שאני מאוד מרוצה.

(נחשו מי קיבלה מחזור 4 שעות לפני התחרות? כן, גם אני לא יודעת אם לצחוק או לבכות בשלב הזה)

ככה הלך לי הרצף-
התחלתי את קטע הרצפה בהתחלה ואת התרגיל הראשון והכל הלך אחלה, עד שבאמצע התרגיל השני התבלבלתי ושכחתי באיזה שלב אני בהכנה של התרגיל, וזה לא מרגיש נכון. ובמקצוע הזה כשזה מרגיש לא נכון- לא עושים, כי אם הכנת את התרגיל לא נכון זה יכול להיות ממש מסוכן. ואפילו דברים פיציים כמו אחיזה או רגליים ישרות או כפופות משנים. אז פירקתי והתחלתי מחדש והפעם באמת עשיתי תרגיל אחר בטעות, ואז נלחצתי ולא יודעת איך אבל איכשהו הגעתי לרצפה. נשמתי לשנייה ועליתי שוב, ממש בזמן של המוזיקה לתרגיל הבא שלי, ומשם הכל טוב.
וכן, הייתי מבואסת, וגם בכללי אני חושבת שיצא לי יותר טוב באימונים, אבל השלמתי עם זה :) כל עוד לא התחלתי לבכות באמצע הרצף ו/או עשיתי טעות שגרמה לי להיפצע או הרסה לי את הרצף הכל בסדר.
לצערי רק אחת מהשופטים העריכה את זה שלא התחלתי לבכות באמצע הרצף, וקיבלתי משלושה שופטים ציונים של 77,79,93. (תראו את ההבדלים בדעות שלהם מה) הממוצע של הרצף הזה טיפ-טיפה נמוך יותר מהממוצע של האודישן שלי, שזה די מוזר כי השתפרתי המון מאז אבל בסדר, זו דעה.

גם בכללי ההכנות היו רכבת הרים רגשית אחד גדולה. זה להגיד באימון אחד ״וואי זה בחיים לא יצא מה חשבתי לעצמי אפילו״ ואז 24 שעות אחר כך באימון הבא להגיד ״וואלה אולי יש לזה פוטנציאל״. אבל כן היה כיף ואני שמחה על החוויה.

טוב טוב הנה סיימתי לחפור על התחרות, נעבור לדבר על משהו יותר רלוונטי

סיימתי היום את כיתה ט!!!🥳
וזה היה מאוד מרגש ואני כל כך לא קולטת שזה קרה.
שנה הבאה אני תיכוניסטית, זהו. כבר זקנה.
אבל בכל מקרה, סיימתי את המחצית הזאת עם ממוצע של 95!!!
ואפילו קיבלתי על זה תעודה.
ואני כל כך כל כך גאה בעצמי כי עבדתי על זה סופר קשה והשקעתי כל כך הרבה ואני ממש אבל ממש מרוצה.
אתם כנראה לא זוכרים, אבל ב1 בספטמבר 2021, ביום הראשון של כיתה ט, אני כתבתי לכם כאן כמה אני לחוצה משנה הזאת, אבל אני גאה להגיד ששרדתי אותה בכבוד. גם התחלתי את שנה עם מצב חברתי קצת מסובך ועכשיו הכל הרבה יותר טוב ויש לי חברים חדשים ואני כל כך שמחה שהצלחתי.

טוב יאללה נגמרה פינת ה ״חמש דקות של איש מתלהבת מעצמה״, עכשיו תורכם- איך היתה השנה? איזה כיתה סיימתם? מרוצים?
תנחומיי לכל ילדי היסודי שפה (יש כאלה?) שעוד לא סיימו. זה יגיע בקרוב.

אחותי (מסיימת כיתה ה): זה לא פייר שאתם מסיימים עשרה ימים לפנינו!
אני: גם עשיתי עשרה מבחנים יותר ממך במחצית הזאת, מגיע לי.

זהו, לילה טוב, מאחלת לכם להשלים את כלללל שעות השינה שלכם בחופש!
🦔🦔🦔🦔🦔🦔

מוזרויות של הארי פוטר ופרסי ג׳קסוןWhere stories live. Discover now