יאללה כנס פסח מתקדם

181 19 58
                                    

חזרתי מכנס פסח של המשצים!!!
ויש לי חוויות שאני מתה לספר ולפרוק, לכן בפרק הזה חד פעמי לא יהיה תוכן שקשור לספר🥲 בכל מקרה הנה תהנו

זה היה טיול של שלושה ימים, שינה באוהלים, גאה להגיד ששרדתי.
זה היה כיף אבל גם ממש קשה, אני לא אשקר.

הקבוצה שלי והמדריכים שלי>>>>>
נראה לי אני היחידה בכנס שלא היו לה תלונות על המדריכים שלה, הם מדהימים.

הקורסים במשצים מחולקים לפי רמות, אז בשנה שעברה הייתי בקורס בסיסי, ועכשיו אני במתקדםםםם וזה מרגש

ממש פחדתי מהמסלולים כי זכרתי שהיה לי קשה במסלולים בבסיסי בקיץ ובחנוכנס, אבל הופתעתי לטובה. מסתבר שהתחזקתי מאז, וזה ממש משמח.

ביום הראשון עשינו מסלול, ביום השני נשארנו במחנה לפעילויות בנייה ומיומנויות, וביום השלישי עשינו שוב מסלול. היום האהוב עלי היה היום השלישי של הכנס. ליטרלי כל הקבוצה שרדה את היום רק בגלל הידיעה ש״בחמש וחצי אנחנו על אוטובוס הביתה לא משנה מה״. (כמובן שבסוף הגעתי הביתה בתשע ולא בשבע, זה משצים🙄)
ביום השלישי קמנו בארבע לפנות בוקר זאת לא שעה לתפקד בההה

בלילות היה ממש קר. אבל ממש ממש קר. בלילה הראשון התעוררתי רועדת כל ארבעים דקות, ואני לא מגזימה. בלילה השני ישנתי עם חמש שכבות ועדיין היה לי קצת קר, אבל לפחות ישנתי שלוש שעות רצוף.
היה ילד בקבוצה שלנו שחטף היפותרמיה וכמעט לא יצאנו למסלול ביום השלישי בגלל הקור. 😣
בנוסף, גם ראיתי חזירי בר בלילה. בלילה הראשון שמעתי אותם בלילה השני ראיתי אותם ולמזלי בשתי התקריות הייתי חצי ישנה ומטושטשת מכדי להיבהל יותר מדי😅

אני לא יודעת עד כמה אתם בקיאים במש״צים, לכן אני אסביר- בכל כנס/קורס שאנחנו יוצאים אליו אנחנו צריכים להכין הדרכה (או שתיים). נותנים לנו נושא שקשור לנושא הטיול או למקום בו נהייה, ואנחנו צריכים להכין הדרכה, מערך, עזרים, וכרטיסיית הדרכה, ואז להציג את ההדרכה בטיול.
הפעם נתנו לנו לבחור מתוך רשימה את נושא ההדרכה שלנו, כך שלשם שינוי לא נתקעתי עם הדרכה על חרציצית היער.
עשיתי הדרכה על בית המעצר למעפילים בעתלית ובאמת שזה היה אשכרה מעניין.
בחרתי את זה כי אני מאוהבת בתקופה של שנות הארבעים בארץ, ואז כשגיליתי שגם הפלמח מעורב בסיפור של המחנה הזה התלהבתי כי אני אובססיבית לפלמח וזה לא חדש לאף אחד מאיתנו.
זה היה בית מעצר כזה למעפילים שהבריטים תפסו, ששם המעפילים היו עד שהם קיבלו את אישורי העלייה שלהם (הסרטיפיקטים, כמו אלה שמרי חיפשה בשביל אחותה בעונה הראשונה של פלמח!)
ואז ב1945 הפלמח פרצו למחנה ושחררו משם 208 אסירים במבצע מסובך ומגניב רצח.
במהלך המחקר קראתי מלא עדויות וסיפורי העפלה (לצערי גם כאלה עצובים) וראיתי תמונות וזה היה מגניב ממש ומעניין ממש. בקיצור אם זה מעניין אתכם יש על זה מלא מידע באינטרנט.
בכל מקרה ההדרכה יצאה ממש טובה והחמיאו לי עליה וכיף✨✨

וגם! קיבלתי את החולצה הסגולה האגדית שכתוב עליה ״קורס מתקדם״😍 זהו אני כבר כמעט מש״בית. קיבלתי גם דגמח עם סמל שלח עליו והוא נראה ממש נוח אבל הוא גדול עלי ברמות וזה ממש מעצבן.

למדתי מלא מורלים חדשים ומגניבים, כגון ״מ! מפרגנות! מפרגנות מפרגנות מפרגנות! עם הידיים!״
ולמדתי מורל לא הגיוני בכלל אבל מגניב ממש (״על שפת היאור, דיגידן דיגידן״, לתוהים. מוכנה לכתוב גם את כולו בתגובות כי זה תקוע לי בראש). וגם הג׳ימלאיה המקסימה שלנו כמובן🥰

ביום השלישי במסדר בוקר עשינו מורלים, והשעה היתה 5:30 בבוקר והשמש עוד לא זרחה בכלל.
שני ילדים בקבוצה העבירו מורלים ואחת הבנות אמרה ״בואו נעשה השמש מכה״ (מורל שמתחיל במילים ״השמש מכה חזק על הראש״), ואחד הילדים הסתכל למעלה על השמיים החשוכים ועשה כזה תנועה של ״מה?!״ עם הידיים וזה היה קורע. ואולי ההומור שלי היה שבור בחמש וחצי בבוקר לכו תדעו.

בקיצור היה ממש קשה אבל היה כיף.

אני מקווה שלא חפרתי יותר מדי! (חחח כן תמשיכי לחלום איש)
אני יודעת שבטח כל הסיפור הזה נשמע כמח גיבוב של שטויות רנדומליות וזה לא מסודר בשיט ואני מצטערת אבל אין לי דרך לסדר את זה כרונולוגית

אתם הייתם בטיול תנועת נוער בפסח? ספרו חוויותתתת
יאללה חג שמח אנשים ואנשות
קיפודים🦔🦔🦔🦔🦔✨✨✨✨

מוזרויות של הארי פוטר ופרסי ג׳קסוןWhere stories live. Discover now