יום ההארי פוטר!

320 29 49
                                    

🎤 זה רק אני והדיליי שלי 🎤

אז לפני... שלושה ימים? כן, שלושה. היה יום ההארי פוטר הבין לאומי. ולא העליתי כלום. כן גם אני חושבת שזה מזוויע.
אבל יש לי ארבעה מבחנים השבוע אז תאשימו את בית הספר בבקשה.
(עומס זה לא כיף)

בכל מקרה, באתי לעדכן שלפני חצי שעה סוף סוף עשיתי את מבחן הפוטרמור לבית בהוגוורטס שלי!
יצאתי הפלפאף!
אני לא יודעת עד כמה זה באמת מדויק, ואני לא ממש מרגישה הפלפאף, מצד שני אני גם לא מרגישה כמו שום בית אחר.
אמא שלי אמרה שזה באמת הכי נשמע כמוני. אני לא יודעת אם אתם מכירים אותי מספיק כדי לדעת אבל אם לכם יש דעה לגבי לאיזה בית אני מתאימה אז אני אשמח לשמוע.

סיימתי את ״הזיה״ היום, ואני עדיין לא יודעת מה הדעה שלי לגביו. בכל מקרה זה מונולוג ארוך אז אני אשאיר אותו לפעם אחרת כי 10 בלילה עכשיו ומחר בית ספר (אוי העצב)

אני נוסעת מחר לקמפינג אז אני לא אראה את התגובות שלכם ביומיים הקרובים, שום דבר אישי😅

אה, יום הסטארוורס הבין לאומי שמח! אני לא בפאנדום אבל אני מודעת לקיומו אז מי שכן בפאנדום שיהיה לכם יום שמח (והנה הוא עוד רגע נגמר. יופי איש. את פשוט מעולה בלברך בזמן)

ממש היתה לי הרגשה שיש עוד משהו שרציתי לכתוב, אבל שכחתי אותו. אוי אני שונאת כשזה קורה לי.

אין לי שאלות היום כי אני עייפה וכי מחר הולך להיות לי יום ארוך. (אני אצטרך אשכרה לדבר עם אנשים בקמפינג. שיט.) אני הולכת לארוז דברים אחרונים.

יום טוב! לילה טוב!
🦔🦔🦔🦔🦔🦔🦔🦔🦔🦔🦔

מוזרויות של הארי פוטר ופרסי ג׳קסוןWhere stories live. Discover now