שלום שלום
החלק השני של מימסטיקרים (תראו המצאתי לזה שם) יוצא לדרך!מבוסס על סיפור אמיתי! כשהייתי בכיתה ב׳ סבתא שלי הביאה לי לכבוד שנת הלימודים עט מחיק כזה. עכשיו, זה היה בשבילי סנסציה תעשייתית והתקדמות טכנולוגית, וממש אהבתי אותו! אבל אחת ה״חברות״ שלי גנבה לי אותו. העט שלי נעלם ואני ראיתי אותו בקלמר שלה ושאלתי אותה על זה והיא אמרה לי ״לא, גם לי יש כזה״, למרות שזה בבירור לא היה נכון, אבל לא היתה לי הוכחה. כן סיפור עצוב.
זה הכל לכרגע!
מה שלומכם? אני מקווה שהכל בסדר ושאתם לא קורסים.חבריםםםם עברנו שני מבחני עמ״ט מתוך שלושה!!! הסוף קרוב מאי פעם. אם כי נשאר לי עמ״ט פיזיקה-כימיה-ביולוגיה בשבוע הבא שהוא הגרוע משלושתם. (אני כמובן מתעלמת באלגנטיות משני המבחנים ושתי העבודות הנוספות שיש לי לשבוע הבא)
וואי אמאלה תקופה מבחנים זאת תקופה מזעזעת. אני אפילו לא יכולה לתאר לכם במילים כמה אני לחוצה ומפחדת ועמוסה וגוססת בכללי.הצגנו את ההצגה סוף סוף!
הלך מעולה והיה ממש כיף וכולם החמיאו לנו והיה מגניב ממש.הנה משהו שקרה היום:
אני: *לובשת חולצת בית ספר ירוקה כהה*
אני: אני מרגישה כמו עובדת רשות הטבע והגנים.
(כי כאילו יש להם חולצות בצבע ירוק כהה עם הסמל שלהם על החזה)וזהו! פינת-חיים-אישיים קצרה היום כי לצערי חוץ ממבחנים אין לי הרבה מה לספר.
אני כותבת וואנשוט עכשיו אז הוא בטח יהיה בפרק הבא✨להתראות אנשים!
קיפודים 🦔🦔🦔✨✨✨
YOU ARE READING
מוזרויות של הארי פוטר ופרסי ג׳קסון
Randomמימס, וואנשוטים ועוד המון דברים (מוזרים כמובן) שקשורים לפרסי ג׳קסון והארי פוטר✨✨✨ הספר מכיל תוכן מקורי וקיפודים🦔 ממש אשמח אם תכנסו, קריאה מהנה✨😌