שלום לכם!!! כאן איש. והיום, 17.3.22, זה יום הולדת שנתיים לספר הזה. אני מתרגשת! עכשיו, ברשותכם, הברכה הסוחטת דמעות שלי:
ב17.3.2020 עלה הפרק הראשון של ״מוזרויות של הארי פוטר ופרסי ג׳קסון״.
כל כך הרבה השתנה מאז. כל כך הרבה.
אני לא בטוחה שאני יכולה לבטא במילים את משמעות הספר הזה בשבילי. כל הנאום הזה הולך להישמע קלישאתי, אבל אני מבטיחה לכם שכל מילה נכונה.
השקעתי בספר הזה כל כך הרבה, וזה חלק גדול כל כך מחיי. אני לא חושבת שיכולתי למצוא דרך מגניבה יותר מזאת לביטוי עצמי. הספר הזה ממש ממש עזר לי להתפתח ככותבת, אבל עוד יותר עזר לי להתפתח כבן אדם. יכולתי לבטא כאן כל דבר שרציתי, לספר חוויות, התלבטויות, וכמובן דברים על הפ ופג, כי לשם כך התכנסו.
אבל כמובן שהחלק הכי טוב בכל העסק הוא אתם, קוראים מדהימים וחמודים שלי. אני אסירת תודה על כל תגובה וכל הצבעה וכל קריאה. השיחות שלכם איתי בתגובות עושות לי את היום. אתם הייתם כאן לדבר איתי כשהרגשתי שאין לי אף אחד, וממש עזרתם לי בתקופה קשה בחיי, גם אם לא ידעתם את זה.
בכל פעם שאני קוראת את התגובות שלכם אחרי שאני מפרסמת פרק אני מחייכת לאוויר במשך שעתיים כי הספר הזה ואתם עושים לי כל כך טוב.
אני אוהבת את כולכם, כל אחד ואחת מהקוראים שלי שלא נטשו אותי במשך 104 פרקים שלמים. תודה לכם.❤️
לעוד המון פרקים טובים כמו אלה✨🦔ועכשיו לחלק האומנותי, מימס על הספר!
(ראו ערך: הפרק הקודם)
🦔🦔🦔🦔
זה הכל! אני מקווה שצחקתם ונהניתם!איך היה פורים? למה התחפשתם? אני התחפשתי לדבר סגול כי לא מצאתי כנפיים בשביל להיות פיה סגולה. אבל היה לי אייליינר סגול ונצנצים סגולים וזה מפצה על הכל.
בנוסף!
חברים, אני חושבת שהתאהבתי בטום הולנד.
(כל העולם ואישתו: ״ברוכה הבאה למועדון״)
ראיתי היום את אנצ׳רטד וזה סרט ממש טוב! אבל זה בעיקר היה הסרט-עם-טום-הולנד הראשון שראיתי ואני מבינה עכשיו למה מעריצים אותו כל כך. הוא פשוט— מקסים. אין לי מילה אחרת לתאר את זה. מקסים.מה שכן, כל הסרט התלוננתי על זה שהם שוברים את חוקי הפיזיקה. אני מאשימה את המורה שלי לפיזיקה. אני עמ״טניקית מדי לסרט הזה.
טוב, להתראות לכם, ושוב תודה על זה שאתם כאן❤️❤️❤️
קיפודים לכם וחופש שמח🦔🦔🦔✨✨✨✨🥰🥰🥰🥰
YOU ARE READING
מוזרויות של הארי פוטר ופרסי ג׳קסון
Randomמימס, וואנשוטים ועוד המון דברים (מוזרים כמובן) שקשורים לפרסי ג׳קסון והארי פוטר✨✨✨ הספר מכיל תוכן מקורי וקיפודים🦔 ממש אשמח אם תכנסו, קריאה מהנה✨😌