הי! לא נטשתי אתכם! אני אסביר הכללל
סו.
לא העליתי פה כבר שבועיים. לא מרצוני החופשי, תאמינו לי. בהתחלה סתם לא היה לי זמן לכתוב ואז גיליתי שזה התפתח למחסום כתיבה רציני. כבר הרבה זמן לא היה לי ככה. גם בימים רגילים ההשראה שלי לא מי יודע מה, אז עכשיו זה בכלל שממה ומדבר. זה לא מחסום, זה סכר מבטון מזויין.הו אלי מחסום הכתיבה, קבלו את תפילתי ותבטלו אותו.
בתודה, אני וכל קהילת הכותבים.אז מסתבר שהיום הוא יום הקיפודים הבין לאומי!
ובתור אחת שקיפודים זאת החיה המקודשת לה זה היה מחייב להעלות משהו היום.
ופרק זה לא פרק בלי תוכן, אז הנה משהו כושל שערכתי לפני חצי שעה:
בבקשה תגידו לי שזאת לא רק אני!
ועשיתי היום חיסונים בשתי הידיים, אז עכשיו הידיים שלי חצי מתות אבל זה לא מנע ממני לכתוב לכם פרק! אז נא להעריך.
ואתמול קרסתי נפשית כי סיימתי את דברים מוזרים. מישהו ראה ובא לו לדבר איתי על זה??
ו... עוד משהו חשוב.
אולי חלקכם ניחשתם מהרושם שיצרתי, או שפשוט הסתכלתם על שם המשתמש שלי שבחרתי ברוב טמטומי, אבל אני אעשה את זה רשמי,
אני בכיתה ח, בת 13.5.
סתם מעניין אותי, באיזה גיל נראיתי לכם?אז אני מקווה שאני אצא מהמחסום הזה מהר, עד אז... אני אעלה פה פחות, אני מניחה. אולי אני אמצא כמה קטעים מוכנים שכבר יש לי, אולי אני אצליח לעשות מימס או משהו...
אז לפני שיום הקיפודים הזה נגמר ולפני שאמא שלי תצעק עלי ללכת לישון כבר, מה שלומכם? איך החיים? אני לא שואלת איך אתם מסתדרים עם הקורונה כי אני יודעת שכולנו כבר זומבים של זומים. אז במקום זה אני אשאל, מה שלום חיות המחמד שלכם? מה שלום החולצה האהובה עליכם? תמסרו לה דש ממני.
שיט נראה לי החיסון הזה דפק לי את המוח. לפני שזה נהיה מוזר יותר מהנחוץ, ביי!
🦔🦔🦔
YOU ARE READING
מוזרויות של הארי פוטר ופרסי ג׳קסון
Randomמימס, וואנשוטים ועוד המון דברים (מוזרים כמובן) שקשורים לפרסי ג׳קסון והארי פוטר✨✨✨ הספר מכיל תוכן מקורי וקיפודים🦔 ממש אשמח אם תכנסו, קריאה מהנה✨😌