ארגו 2 בלילה

227 26 43
                                    

הייייייי
קחו וואנשוט
(למעלה: הכותרת של העבודה שלי בהיסטוריה)

...............

בארגו 2 הכל שקט בלילה. רוחות נוהמות בשקט, או גלים קטנים מתנפצים על דופן הספינה ברשרוש. אבל לחוץ מזה הכל שקט, כולם ישנים בנחת. או לפחות ככה זה נראה ממבט ראשון.

אבל אם תקשיבו טוב... קורים דברים קצת אחרים.

אם תקשיבו טוב, תוכלו לשמוע את פרסי ג׳קסון מתהפך במיטתו. תוכלו לשמוע אותו נושם בכבדות, בגלל סיוטים חוזרים שלא מוכנים לעזוב את מוחו. הוא נרדם, מתעורר בבהלה ושוב נרדם, ומראות וזיכרונות שהוא ממש היה מעדיף לשכוח, עולים בראשו.

אם תקשיבו טוב, תוכלו לשמוע את רשרוש הדפים מהחדר של ג׳ייסון גרייס. שמנורת לילה קטנה דלוקה בחדרו, ושולחנו מכוסה מפות של ימים ויבשות, סרטוטים אין סופיים ואסטרטגיות. תוכלו לשמוע פיהוקים, כי הוא לא נותן לעצמו לנוח, אפילו שהעיניים שלו כבר נעצמות.

אם תהיו בשקט תוכלו לשמוע את הייזל לבסק מייבבת בשקט לתוך כרית, חונקת את הרעש ככל יכולתה. מנסה לשכנע את עצמה שהיא שייכת, לחבורה הזאת, למאה הזאת, אבל... אפילו זה מרגיש מעל יכולתה.

אם תהיו בשקט אתם תוכלו לשמוע את אנבת׳ צ׳ייס נאנחת בעצבות. היא משפשפת צלקת חדשה על ידה, עוד צלקת לכל אוסף הצלקות והפציעות שעיטרו את גופה.
״היי לך״ היא לוחשת בקול חרישי, ״ברוכה הבאה למשפחה.״
היא מנסה לאהוב את עצמה גם עם כל הצלקות- זה תהליך ארוך, והיא תוהה אם תחייה עד לסופו.

אם תהיו ממש בשקט, תשמעו את פייפר מקלין בוכה בשקט. לא בגלל משהו מיוחד. כל המצב הזה פשוט יותר מדי. יותר מדי דאגה. יותר מדי פחד. יותר מדי מתח. קשה כל כך להתמודד עם זה.

אם תתאמצו, תוכלו לשמוע את פרנק ז׳אנג הופך כל הזמן מאדם לחיה לאדם, בניסיון להירדם, ולהשתיק את הקולות של אביו בראש שלו. לשכוח לפחות לכמה שעות מהפחד התמידי.

אם תתרכזו, אתם תוכלו לשמוע את ליאו ואלדס בחדר המנועים או בבטן הספינה. מבריג ומשחרר אותו בורג- הוא כבר מזמן עייף מדי בשביל באמת לתקן דברים- מוכן לעשות הכל בערך, רק לא ללכת לישון. אין טעם לבזבז זמן בסיוטים, שמהם הוא במילא קם עייף יותר משהוא היה כשנרדם.

אבל, בימים אחרים...
אפשר גם לשמוע את פרסי ואנבת׳ צוחקים בנינוחות, מדברים על הכל ועל כלום.
ואת ג׳ייסון שעומד על הסיפון ופשוט נהנה מהרוח ומהשלווה.
את פייפר מחייכת לספר שהיא קוראת, תחביב חדש שהיא פיתחה.
והייזל, שמצאה בעצמה את ההשראה לחזור לצייר. היא מציירת ציורים של נופים ירוקים ותולה אותם בכל החדר.
ליאו חזר לאכול שלוש ארוחות ביום, כשהוא מרגיש ממש טוב. הוא בונה דברים ומשפר אותם בשיא הכוח.
פרנק לפעמים מצליח לישון. שינה טובה כזאת, בלי סיוטים. וכשהוא קם, הוא פשוט קורן אופטימיות.

בקיצור, כל מיני דברים יכולים לקרות על ארגו 2 בלילה.

..................

ווהוווו
האמת שזה אחד הדברים האהובים עלי שכתבתי.
דעתכם?

טוב טוב יש לי משהו מרגש לספר
נרשמתי לתחרות הארצית באקרובטיקה אווירית ובשבוע שעבר שלחנו את האודישנים שלנו!
בנובמבר התחלתי להתאמן שלוש פעמים בשבוע ובינואר עברתי לארבע פעמים בשבוע- שלושה אימונים של שעה וחצי ואימון אחד של שעתיים בשבת.
וזה היה ממש ממש מתיש, אבל בשבת לפני שבוע אחרי אימון של שלוש וחצי שעות סוף סוף צילמתי סרטון ושלחנו אותו לתחרות.
אז אמורים להודיע אם התקבלתי בעוד שבוע וקצת, ואני ממש מתרגשתתת

קיי מה שלומכם?
מה שלום הספר שאתם קוראים? מעניין? המלצות מישהו?

קראתי את קלע הכשף הראשון והאמת שזה די מעניין

מוזרויות של הארי פוטר ופרסי ג׳קסוןWhere stories live. Discover now