הנה מימס רנדומליים שהכנתי לפני חצי שנה והם נשכחו לי בגלריה
זה על ה״קפיטריה״ בבית ספר שלי. בתכלס זה פשוט קיוסק יקרן בטירוף.
אכן
איי הב אן אנאונסמנט (אין מצב שהבנתם מה כתוב פה, אה?)אני עובדת על פאנפיק חדש. נשבעתי לעצמי שאני הולכת לסיים אותו, ואני אסיים. אני מקווה. הוא מתקדם די לאט (למה אני כותבת כל כך לאט??) אבל יש לי כבר פרק וחצי. הפאנפיק לא מתוכנן להיות כל כך ארוך ואני מקווה שהכתיבה תזרום.
הנה מצב... לא, עזבו, זה אפילו לא מצחיק-
לקח לי את כל חופש פסח לכתוב את הפרק הראשון (וזה לא בגלל שהפרק ארוך).
חזרתי ביום ראשון לבית ספר, תוך שלושה שיעורים כתבתי חצי פרק.
זה פשוט עצוב.
אבל אני אגיע עוד מעט לחלק המעניין אז אני מקווה שהכתיבה תתקדם מהר יותר (נופ, אין מצב, זה לא יקרה. אל תטפחי תקוות איש).בכל מקרה, למה אני מספרת את זה? אז בגלל שהמוח שלי די עסוק בפאנפיק אני לא חושבת על עוד דברים לכאן ולא כותבת אותם, ובכללי המוח שלי לא מצליח להתעסק בשני ספרים ביחדדדדד
אז כנראה שהספר הזה יהיה פעיל פחות ואם כן אז זה כנראה יהיה מטומטם/דברים מוכנים שהיו לי, והדברים האלו מתחילים להיגמר לי
ואם אני בסוף כן פעילה כרגיל תגידו לי נונונו ותשלחו אותי חזרה לכתוב.כןןן טוב עכשיו יש לי משהו אחר לשתף
סיימתי היום את ״הכל הכל״ בעקבות המלצה של חברה.
זה. פשוט. מדהים.
ספר חמוד ברמות. באמת.
הוא קצר, קראתי אותו ביומיים ויכולתי גם ביום. אבל קורה שם כל כך הרבה. וזה כזה טובבבבב! והכתיבה ממש טובה! אני מתלהבת.
וזה...ספר הרומנטיקה הראשון שקראתי.
כמובן שקראתי סיפורי רומנטיקה, אבל זה היה תמיד ספרי פנטזיה או הרפתקאות עם קצת רומנטיקה בפנים. זה היה הראשון שהיה רק רומנטיקה, ואני חייבת לציין שזה לא היה נורא כל כך.
סיימתי אותו, ועכשיו יש לי חשק עז ובלתי מוסבר לקרוא פאנפיקים חמודים על שיפים חמודים. אני נהפכת למתבגרת קיטשית? שיט. מה קורה לי?מצאתי את סינדר וסקרלט בספרייה של בית הספר אתמול. אני מתרגשת, כי פעם אחרונה שבדקתי הם לא היו שם. אני לא צריכה אותם, אבל אני גאה בספריה שהוסיפה אותם, כי לרוב היא די לוקה בחסר (יש שם רק את שלושת הספרים הראשונים של פג, ושום איזכור לגיבורי האולימפוס).
ליזי סוף סוף השיגה את בית האדס מהספריה והתחיל לקרוא אותו, לפני יומיים היא שלחה לי 20 הודעות היסטריות בניסיון להבין למה לעזאזל שפרסי ואנבת׳ ישתו אש בטרטרוס.
זה מוזר שבכל פעם שאני כותבת לכם כאן אני משתפת במידע רנדומלי לחלוטין מהחיים שלי?
אולי כי אתם בין היחידים שמקשיבים לי.
אני מקווה שזה לא ממש מציק לכם, כי אני אם אני רוצה לדבר (ואני רוצה) אז אני אדבר.לפני שאני שוכחת, מה שלום...אהא! המקלדת שלכם. כן. מה שלום המקלדת שלכם.
טוב הלכתי למצוא לי פאנפיק
🦔🦔🦔🦔
YOU ARE READING
מוזרויות של הארי פוטר ופרסי ג׳קסון
Randomמימס, וואנשוטים ועוד המון דברים (מוזרים כמובן) שקשורים לפרסי ג׳קסון והארי פוטר✨✨✨ הספר מכיל תוכן מקורי וקיפודים🦔 ממש אשמח אם תכנסו, קריאה מהנה✨😌