שלום לכם קוראים נהדרים חמודים ויקרים שלי!
או ״היי״ בקיצור.לא הייתי פה יחסית הרבה זמן כי דברים אצלי היו, אממ, קצת מסובכים בזמן האחרון...
אבל אני כאן עכשיו!
מה שאני רוצה לכתוב לכם כאן היום זאת דעה. או משהו אחר, לא יודעת איך להסביר את זה. אני רוצה לתקן משהו שמפריע לי.אחרי המון זמן חזרתי לקרוא עוד כמה פאנפיקים של ״פרסי נכד וולדמורט״, לראות מה השתנה (ספוילר- כלום). ואפילו שאני יכולה לדבר שעות על זה שכל הפאנפיקים מתחילים באותן הפאקינג מילים, אני לא אעשה זה.
הכל קורה בשנה החמישית, מסדר עוף החול אנד סטאף, מרשים להם להיכנס לישיבה חד פעמי, ואז הסצנה נראית בערך ככה (את המודגש תקראו בדרמטיות מוגזמת, אם לא אכפת לכם):
״אז גילינו שלוולדמורט״ דמבלדור משתתק לשם הדרמטיות. ״נולדה בת. ונכד.״
כולם משתתקים.
ואז כולם מסתכלים על הארי בחשש לראות איך הוא יגיב.
כי רק לו זה צריך להפריע, נכון?לא! לא נכון!
אנשים מגדילים את הצרה של הארי, באמת. מילא אם זה היה רוצח פרטי, אז זה היה יכול להפריע למעגל מצומצם של אנשים. אבל זה אדון האופל!קודם כל, זה לא יכול להיות כאילו שאר האנשים בחדר פשוט בסדר עם זה.
זה לא יכול להיות שכל הוגוורטס בסדר עם זה.
זה לא יכול להיות שרק הארי שונא אותו.הארי הוא לא היחיד שאיבד משהו במלחמה הזאת. כולם איבדו מישהו- אחים, הורים, חברים, דודים, שכנים. זה פגע בכולם.
תבינו, אדון האופל עשה כל כך הרבה נזק, שכל קהילת הקוסמים פחדה להגיד את השם שלו במשך שני עשורים!
אז אתם רוצים להגיד לי שזה לא מפריע להרמיוני? או לרון? או ללופין? או למולי או לכל בן אדם שמודע לקיומו של פרסי.וכשהארי והאנשים שנלווים אליו (ההרכב משתנה מסיפור לסיפור) באים לבקר את פרסי והארי נועץ מבט זועף בפרסי, ופרסי ברוב תמימותו שואל: ״מה אתה רוצה ממני? למה אתה כועס?״
ואז הארי צווח: ״כי סבא שלך הוא אדם מרושע שהרג את ההורים שלי! זה למה!״
כמעט כל תלמיד בהוגוורטס היה יכול לשבת במקום הארי בשיחה הזאת. ובכללי כמעט כל אדם בקהילת הקוסמים. ואם לא הורים אז אחים, חברים, קרובי משפחה.להסתכל על הארי כאילו הוא אמור לכעוס יותר מכולם זה כמו להגיד שרק אבא של אנה פרנק כועס על היטלר. כמעט כל אדם במדינת ישראל נפגע איכשהו מהיטלר, וכמעט כולם כועסים עליו ושונאים אותו, וככה זה גם בעולם הקוסמים.
הייתם רוצים להיות חברים של הנכד של היטלר? אני מניחה שזה לא נשמע מפתה במיוחד, עם כל כמה שאנחנו מנסים לשכנע את עצמנו שהוא וסבא שלו זה אנשים שונים.
ככה גם לכל התלמידים בהוגוורטס (וגם למורים), הגיוני שתהיה סלידה מפרסי, פחד, בריונות, וגועל.וכשעיתונות הקוסמים תשמע את זה? וואי וואי.
העיתונים יגעשו, אנשים יכעסו, יכול להיות שאפילו הורים יקחו את הילדים שלהם מבית הספר. וכמו שאני מכירה את משרד הקסמים, הוא גם יפטר את דמבלדור על הדרך.אז כשאתם מתארים את הארי כהאדם היחיד שנפגע בזה? לא רק שאתם מעריכים יתר על המידה את הארי, אלא אתם גם מזלזלים בלורד וולדמורט.
וכולם יודעים שלזלזל באדון האופל זה לא רעיון חכם.
~•~•~•~•~•~•~
אז זה היה הקטע! אני מקווה שהארתי לכם משהו, ושתסכימו איתי.
לפני כמה ימים אני וליזי היינו בקניון ביחד.
ואז נתקענו בצומת ספרים למשך שעתיים.
היה מדהים.מצאנו את הספר הזה-
שזה בייסיקלי חלום של כל כותב-
יש שם מלא שמות. ואמנם הם כולם עבריים (כולל השם ״זכר״ ו״מוראל״), אבל גם משהו.והיה אתמול יום הולדת לאנבת׳! אז מזל טוב! שיניתי את הרקע של מסך הנעילה שלי לפאנארט של אנבת׳ לפני כמה זמן ואני פשוט מאוהבת.
מה שלומכם? מה שלום העבודה הזאת לקיץ שאמרתם שתעשו אבל עוד לא התחלתם?
קיפודים קיפודים 🦔🦔🦔
YOU ARE READING
מוזרויות של הארי פוטר ופרסי ג׳קסון
Randomמימס, וואנשוטים ועוד המון דברים (מוזרים כמובן) שקשורים לפרסי ג׳קסון והארי פוטר✨✨✨ הספר מכיל תוכן מקורי וקיפודים🦔 ממש אשמח אם תכנסו, קריאה מהנה✨😌