שלומות לכם אנשים ואנשות!
כאן איש. באופן מפתיע ביותר.עכשיו, אנוכי רואה לי את הפרק של פלמח אתמול (לצערי רק את הקטעים מהפרק😣)ורואה שם הזדמנות מצויינת למם אז החלטתי לעשות אותו!
כי אין דבר יותר טוב מאשר לערוך מימס בחצות וחצי בלילה (גנבתי את הביטוי המדהים משקד __Shaked__ ), נכון?
אז להלןאהרון החביב
~תוך כדי שאני כותבת את זה יש מסיבת יום הולדת של ילדים אצל השכנים ומתנגן ״אגדו דו דו״ ברקע. נוסטלגיה.~
והנה עוד מם על אותה תבנית (כמעט, שימו לב לשינוי)
הי תראו זה עוד פעם אהרון החביב
~בנקודה הזו השיר השתנה לריקוד הציפורים. רק מעדכנת.~
ואז הבנתי דבר מאוד עצוב.
הנה הסיפור- אני הייתי אמורה לטוס לחול לפני יומיים.
אבל אחותי החליטה שזה הזמן המושלם לחלות בקורונה, אז זה מה שהיא עשתה. (אל תדאגו הכל בסדר איתה ואנחנו שליליים)
לכן עכשיו כולנו בבידוד (וגם אני כי עוד לא עבר שבוע מאז החיסון השני שלי).
אז אמרנו סבבה, נדחה את הטיסה בשבועיים. לא נעים אבל לא סופני.
הא! מרפי צחק לנו בפרצוף (יש לציין שמאז תחילת הקורונה אף פעם לא נכנסנו לבידוד. איזה טיימינג, איזה טיימינג). הארץ שאליה התכוונו לטוס הפכה לאדומה וכרגע הטיסה בוטלה לחלוטין.
ועל זה, חברים, נאמר:
אני מעדכנת שצבעתי את השיער עוד פעם (למי שלא זוכר הקצוות שלי הם בצבע ורוד-סגול-כהה כזה) אחרי יותר מחודש שהצבע ירד ונשארה רק ההבהרה, ואני מרגישה כמו עצמי שוב. *אנחה מסופקת*אז מזמן לא שאלתי... מה שלומכם?
מה שלום *יש לציין שבנקודה הזו אני יושבת במשך עשר דקות ומנסה לחשוב על רעיון* הפריט האהוב עליכם בחדר שלכם? מה הוא?הפריט האהוב עלי בחדר זה שיר שחברה שלי כתבה עלי והוא תלוי על דלת הארון שלי בשלווה ובנחת.
מקווה שהחיים שלכם הם לא דבר נוראי אחד אחרי השני, שיהיה לכם יום מקסים (כי אנחנו נתעלם באלגנטיות מהעובדה שאני מעלה את זה בתשע בערב) והמון קיפודים לכוווולם 🦔🦔🦔🦔✨✨✨
YOU ARE READING
מוזרויות של הארי פוטר ופרסי ג׳קסון
Randomמימס, וואנשוטים ועוד המון דברים (מוזרים כמובן) שקשורים לפרסי ג׳קסון והארי פוטר✨✨✨ הספר מכיל תוכן מקורי וקיפודים🦔 ממש אשמח אם תכנסו, קריאה מהנה✨😌