הלו לכםםם!
מנשמע?
שבועות שמח (גם לכם, כל הרגישים ללקטוז!)!אז אתמול הגיעו אלינו קרובים שלנו שגרים באשקלון כדי לנוח אצלנו קצת מהאזעקות. אני רואה אותם בערך פעמיים בשנה ולא מרגישה מאוד בנוח איתם אבל אני מרגישה כל כל טוב שאנחנו עושים מעשה טוב לאנושות שאפילו לא אכפת לי.
הם עדיין אצלנו עכשיו, ואני חייבת לציין שזה ממש נחמד! יש להם שני ילדים קטנים, אז זה די מתיש, אבל הם ממש חמודים! ואפילו לא מעצבנים! (בניגוד לכמה בני דודים אחרים שאני מכירה... אהמ אהמ)
הם אנרגטיים כמו איזה חמישה ליאו קטנים, אבל זה בסדר. הרבה זמן הבית שלנו לא היה כל כך רועש ושמח.
למרות שהם החליטו שזה רעיון טוב לנהל איתי שיחה בזמן שאני יושבת בשירותים ומנסה להחליף פד בלי שזה ירעיש🙈הם אפילו קראו את הספר הראשון של פרסי ג׳קסון! מה עוד יש לבקש?!
נכון שהפלייליסטים של כולם מצטמצמים לאט לאט לשושנה דמארי? (לא שאני נגד, כי אני זוכרת את כל ״כלניות״ כי שרו את זה בפלמח אבל בסדר.) אז יש איזו טיקטוקרית שמעלה סרטונים על ספרים ופרסי ג׳קסון ואני ממש ממש אוהבת את התוכן שלה (נראה לי שהיא קוראת לעצמה טסה) אבל היא העלתה בעד פלסטין ואני פשוט- לאאאאא
אז הנה כמה דברים שאתם יכולים לעשות בזמן שאתם תקועים בממ״ד או כשסתם משעמם לכם בחופש שבועות:
• אני ביליתי את היומיים האחרונים בקריאת כל ההאדקאנונים על פרסבת׳ הקיימים באינסטגרם. מומלץ בחום!!!
•פאנפיקים פאנפיקים פאנפיקים!
• בהייה בפאנארטים של קטרדורה כי סיימת את הסדרה ואת פשוט חייבת עוד (גם, מניסיון אישי)
• תכינו לעצמם סימנייה DIY! (גם אני צריכה לעשות כזה... כי קראתי כבר 289 עמודים מהספר ואני עדיין משתמשת בחתיכת טישו כסימנייה. לא ללמוד ממני.)
• התפאנגרלות המונית! אתם מוזמנים להתפנגרל בתגובות על שי-רה או פרסי ג׳קסון או כל דבר אחר, ואני ושאר הקוראים נתפנגרל איתכם ביחדדדד
• לכתוב את הסיפור ההוא שאמרתם לעצמך שתמשיכו/תתחילו לכתוב! (אם רק כולנו היינו מקשיבים לעצות שאנחנו נותנים לאחרים מכוניות כבר היו עפות 😐 והסיפור שלי היה כבר גמור)
חג שמח, תהנו מהחופש, ואני מקווה שכל המצב ירגע בקרוב.
🦔🦔🦔
YOU ARE READING
מוזרויות של הארי פוטר ופרסי ג׳קסון
Randomמימס, וואנשוטים ועוד המון דברים (מוזרים כמובן) שקשורים לפרסי ג׳קסון והארי פוטר✨✨✨ הספר מכיל תוכן מקורי וקיפודים🦔 ממש אשמח אם תכנסו, קריאה מהנה✨😌