שלום וברוכים הבאים למהדורת החדשות היומי-
סתם לא
הייייי
הנה אני, והנה פרק! תהנוג׳ייסון דופק על דלת התא של אנבת׳ בארגו 2 ואז פותח אותה בעדינות. אנבת׳ יושבת מול השולחן שלה, רכונה מעל ערימות דפים בריכוז.
״היי, אנבת׳?״
״כן?״ אנבת׳ מרימה את הראש מהדפים ומניחה את העיפרון שהחזיקה בידה על השולחן.
״יש מצב שאת מחליפה משמרת שמירה עם פרנק? הוא פשוט הצליח להירדם סוף סוף ואת יודעת... לא רוצה להעיר אותו״ ג׳ייסון מבקש.
״כן ברור, אין בעיה.״ היא מהנהנת.
״מעולה״ ג׳ייסון מחייך, ואז העיניים שלו צונחות לדפים שעל השולחן. ״מה את עושה?״
״אה, זה, אמ...״ אנבת׳ נראית מופתעת מהשאלה. ״אלה תרגילים במתמטיקה. משוואות ריבועיות, טריגונומטריה. כאלה דברים. אני מתכננת לחזור ללימודים בסתיו. מקווה להתקבל לקולג׳ או לאוניברסיטה. אני צריכה להשלים חומרים שפספסתי.״ אנבת׳ אומרת בקול ובחיוך הכי אגבי שהצליחה לגייס.
ג׳ייסון מהנהן ושותק לכמה רגעים. הוא פותח את הפה כמו בכוונה להגיד משהו, אבל אז מתחרט וסוגר אותו בחזרה. אנבת׳ זעה בכיסאה באי נוחות.
״זה מטומטם. אני יודעת.״
ג׳ייסון פותח את הפה שוב אבל אנבת׳ קוטעת אותו.
״לא, זה באמת די מטופש. אני יושבת כאן ועושה שיעורים במתמטיקה בזמן שאנחנו במסע הירואי והתאבדותי להצלת העולם, ויכול להיות שהעולם בכלל יפסיק להתקיים בעוד שבועיים... או שאני אמות לפני שתהיה לי הזדמנות ללמוד.״ אנבת׳ אומרת בלהט, אבל בעיניים שלה משתקף תסכול.
ג׳ייסון בוהה באנבת׳ בעיניים שלוות ומהנהן, תנועה זעירה, כמעט בלתי מורגשת, שאומרת תמשיכי. אני מקשיב.
״זה פשוט נותן לי...משהו להתמקד בו. משהו לצפות לו. עכשיו כולנו בסכנה והכל נוראי אבל יש אחר כך. הרי אם אני משלימה חומר זה אומר שאני אוכל ללכת ללמוד כשכל זה ייגמר. זה אומר שיהיה לאן ללכת כשזה ייגמר.״
ג׳ייסון ניתק ממקומו ליד משקוף הדלת והוא מתיישב על קצה המיטה של אנבת׳.
״וגם, זאת...״ הקול של אנבת׳ גווע קצת.
״הסחת דעת?״ ג׳ייסון מציע בעדינות.
״כן.״ אנבת׳ מודה. המבט שלה מושפל לרצפה. ״אני לא יכולה לשקוע בזכרונות ובחרדות ובסיוטים כשיש לי נוסחת שורשים להתעסק בה״ אנבת׳ מרימה את מבטה בעיניה השבורות, ומחייכת חיוך עצוב.
״אני מבין.״ ג׳ייסון אומר בכנות. ״הייזל מציירת. ליאו כבר שבועיים בונה מגדל קלפים בתא שלו. אני חושב ששמעתי את פרסי מזמזם לעצמו שירי דיסני. מה שעובד בשבילך כדי להתמודד עם זה.״ הוא מושך בכתפיו.
״מה את רוצה ללמוד? באוניבסיטה, אני מתכוון.״
״הו, אני רוצה ללמוד אדריכלות. והנדסה. ועיצוב. כל מה שקשור לאדריכלות, בעיקרון. כבר יש כמה מכללות ואוניברסיטאות שאני בודקת.״
״זה ממש מגניב!״ ג׳ייסון אומר. אנבת׳ מחייכת אליו.
״מה איתך? היית רוצה ללמוד או לעשות משהו אחרי המלחמה?״
״אמממ״ ג׳ייסון מהרהר ״המובן מאליו תמיד היה להמשיך בליגיון... אבל עכשיו, האמת, אני לא בטוח. די נמאס לי מכל המלחמות והקרבות. אבל אני לא בטוח שיש לי פריבילגיה כזאת״ ג׳ייסון ממלמל את החלק האחרון.
״ועדיין, אם יכולת לבחור? כל דבר.״
״אני רוצה לטייל בעולם. בכל החלקים העתיקים. וגם בחדשים, האמת״ הוא מגחך ״ולגבי ללמוד... אני לא יודע, אני רוצה ללמוד הכל. אולי היסטוריה. אני אוהב היסטוריה.״
״אתה נראה כמו בחור של היסטוריה.״
״... אני אקח את זה כמחמאה״ ג׳ייסון מהנהן ושניהם צוחקים.״ג׳ייסון!!!״ ליאו מתפרץ בדלת. הוא קצר נשימה והשיער שלו מזדקר לכל הכיוונים כאילו עבר בו טורנדו. ״צריכים אותך... על... הסיפון... וונטוסים... מטומטמים!!!״ הוא מתנשף, וכשנשמע קול התרסקות מהסיפון הוא רץ לשם בחזרה.
אז נראה שבאמת עבר לו טורנדו בשיער.״טוב, כדאי שאני אלך״ ג׳ייסון ממלמל.
״צריכים עזרה?״ אנבת׳ מרימה גבה.
״לא, אנחנו נסתדר״ הוא מבטיח, ״בהצלחה עם המשוואות הריבועיות״.
״תודה!״ אנבת׳ קוראת אחריו בחיוך, אבל הוא כבר רץ אחרי ליאו. אנבת׳ מושכת בכתפיה וחוזרת לתרגילים שמולה.
״שבע איקס בריבוע ועוד חמש איקס ועוד שלוש-עשרה...״♾♾♾♾♾♾♾♾♾♾
יאי וואנשוט!
דעתכם?
אני לא יודעת אם ממש שמים לב, אבל את הוואנשוט הזה כתבתי בזמן הווה, ולא בזמן עבר כמו שאני תמיד עושה. כלומר, ״אנבת׳ אומרת״ ולא ״אנבת׳ אמרה״. זאת פעם ראשונה שאני כותבת ככה וזה הרגיש קצת מוזר ולא רגיל, אז רציתי לשאול אם מרגישים הבדל או איזשהו אפקט?עכשיו, מה שלומכם? מה שלום המגן שלכם בטלפון? מזמן לא שאלתי.
המגן שלי ממש אחלה. המגנים שלי לטלפון תמיד היו בצבע שחור או כחול כהה, אבל לפני כמה חודשים החלטתי להזמין מגן חדש, והזמנתי מגן שקוף-ורוד עם ציורים של פרפרים ונצנצים. וכן, אני לחלוטין מרגישה כמו ילדה בת 11, אבל ככל שעובר הזמן אני אוהבת את המגן יותר ויותר.מעלה את המימ הזה מהאוב (מהפרק מימס נעלמים למי שזוכר)
אבל האמת שאני גאה בעצמי כי אני כבר בשלבים מתקדמים בעבודה שלי במתמטיקה ונשאר לי רק לחזור על גאומטריה והסתברות ולתרגל קצת פונקציות.המממ מה חדש מה חדששש
אה, אוקיי, לפני מלא מלא מלא זמן העליתי כאן באחד הפרקים תמונה של תיק הארי פוטר שמעוצב בצורת ספר. ואני מאוד מאוד אוהבת אותו והשתמשתי בו מ-ל-א. בגלל זה הרצועה שלו היתה על סף גסיסה (זה תיק צד) ולא הייתי בטוחה שזה משהו שאפשר לתקן והייתי עצובה.
אבל אז סבתא שלי פשוט היתה כזה I know a guy (גם לסבתא שלכם יש קטע כזה או שזה רק אצלי?) ולקחה אותו לתיקון באיזה מקום ועכשיו הוא מתוקן ונראה כמו חדש!גם קניתי קרם חדש ושמן חדש לתלתלים ואני אנסה אותו מחר, אז אני מתרגשת.
זה הכל, תודה רבה שקראתם
יהיה ממש נחמד אם תגיבו ותצביעו וזה
שיהיה לכם יום מדהים!
🦔🦔🦔
YOU ARE READING
מוזרויות של הארי פוטר ופרסי ג׳קסון
Randomמימס, וואנשוטים ועוד המון דברים (מוזרים כמובן) שקשורים לפרסי ג׳קסון והארי פוטר✨✨✨ הספר מכיל תוכן מקורי וקיפודים🦔 ממש אשמח אם תכנסו, קריאה מהנה✨😌