שלום!
אז אין לי ספק בכלל שרמוס ג׳ון לופין עקב באדיקות רבה אחרי מחזור הירח.
ולכן אני גם לא פוסלת את האפשרות שרמוס השתמש בלוח השנה העברי בשביל זה. זה היה הרבה יותר נוח בשבילו- לוח שנה שמבוסס על הירח, והימים אומרים לו בדיוק באיזה מצב הירח נמצא.
דמיינו שהוא יושב בחדר המועדון ועסוק באיזה משהו ומישהו שואל אותו: ״היי ירחוני מה התאריך היום?״
ורמוס פשוט פולט: ״יא בחשוון, למה?״בטח יש לו גם לוח שנה עברי כזה תלוי ליד המיטה שהוא מצא בחנות יהודית קסומה קטנה בחמישה שקלים וחצי (כלומר שלושה גוזים או וואטאבר)
(כן חברים יש דבר כזה חנות יהודית קסומה ואתם לא תשכנעו אותי אחרת)...............................
(אני יודעת שכתבתי המון מכאן ואילך, אבל יש לי המון הסברים לעשות ודברים להגיד, אז אשמח שתקראו עד הסוף)
טובבבב
הפרק האחרון פורסם לפני חודש
*דופקת את הראש בשולחן*היה לי כל כך הרבה מה לעשות בבית ספר, אני אפילו לא אתחיל להסביר (בטח שאני כן. אני צריכה לפרוק את החרא הזה)
לא היה לי זמן לחשוב על כלום חוץ מהעבודה המפגרת במדעים שעשיתי במשך שבועיים, המבחן בפייתון, הפרויקט בפיזיקה, המבחן באנגלית, השיעורים בביולוגיה, המבחן באזרחות, וכולי.
אתם זוכרים שבסוף המחצית הקודמת (כלומר סביבות ינואר) אמרתי שהחודשים הבאים אמורים להיות קלים? אני לא רואה את זה. בכלל לא. אני בכנות חושבת שהם הוסיפו מבחנים ללוח האירועים שהם שלחו לנו בתחילת השנה כי כשהסתכלתי בפעם האחרונה החודשים האלה לא היו כאלה עמוסים.אחד הדברים הכי בולטים באירועי החודש האחרון היא העבודה במדעים שעשיתי. ברשותכם, אני הולכת להוציא את כל החוויה הנוראית הזאת החוצה. יכולים לדלג ישר לפסקה הבאה.
היה צריך לעשות עבודה בקבוצות וליצור חדר בריחה דיגיטלי בנושא כלשהו של אקולוגיה. נתקעתי עם שני ילדים שלא עושים כלום. ילדה אחת התעוררה שלושה ימים לפני מועד ההגשה והתחילה לעבוד כמו שצריך, השני בכלל לא. זאת היתה עבודה ממש קשה ומסובכת שהיה צריך לחשוב בה מלא (להמציא חידות מקוריות) וגם לקחתי על עצמי את עניין עיצוב החדר עם התוכנה המטומטמת שלא עושה מה שאני רוצה. עשיתי 90% מהעבודה לבד וזה היה אחד הדברים הנוראיים שעשיתי בחיי. עבדתי כל כך קשה בלחץ זמן מתמיד ויאוש תהומי מחברי הקבוצה שלי.
ממש בערב ההגשה, כשכמעט סיימנו אבל עדיין לא היינו מספיקים, המורה דחתה את ההגשה בפעם השנייה. זה הדבר האחרון עלי האדמות שציפיתי שיקרה. המורה הזאת קשוחה בטירוף. בשלב הזה אני מתחילה לחשוד שאולי יש את אל התלמידים ששומר עלי (וגם על הכיתה שלי). אולי לחצן חירום כזה למצבים קשים במיוחד.
הגשתי את העבודה לפני שבוע והיא עדיין לא יוצאת לי מהראש, והאמת שרוב הזמן לא יכולתי לדבר על העבודה אפילו כי ישר הייתי מתחילה לבכות. בקיצור, נוראי. תודה שקראתם.טוב אני אעשה לכם קוויק-אפדייט (עדכון מהיר) למה שהיה לי בחודש האחרון (לצערי אני די בטוחה שאני לא זוכרת שום דבר שקרה לי שלא קשור ללימודים אבל את זה אנחנו נגלה תוך כדי כתיבה):
אני שמחה ביותר לבשר שהתקבלתי לתחרות!!
מסתבר שהם קראו לזה להתקבל לגמר. אז התקבלתי לגמר התחרות האווירית הארצית וואו זה נשמע מרשים אני מתרגשת.
היו שלושה שופטים, שנתנו לי את הציונים 80,86,88 (מתוך 100). שזה ממש לא רע, אני די מרוצה. כן הם כתבו לי הערות בונות, אבל גם היו הערות סתם מרושעות. העירו לי על זה שאני צריכה לסחוף את הקהל ביחד עם הדמות לסיפור וכאילו יאללה עזבו אותי, אתם יודעים איזה קשה זה למצוא בכלל סיפור רקע שיתאים לשיר ולתלבושת? איך אתם הייתם מעבירים מסע התפתחותי עשיר תוך כדי שאתם תלויים באוויר? אחת השופטות פסלה לי את כל קטע הקרקע שעשיתי לפני הרצף. אבל גם מחוויות של מתמודדות אחרות ראיתי שהשופטים לא הבינו כלום וסתם היו מעצבנים.בכל מקרה, כרגע אני צריכה להמציא רצף חדש לתחרות עצמה ואין לי אפילו התחלה, כי כמו שאמרתי, אני לא מצליחה לחשוב על דברים כאלה. כך שאם במקרה יש לכם שירים עם מסר וסיפור ברור שאתם רוצים לשתף איתי כדי שאולי אני אוכל להשתמש בהם ברצף אתם יותר ממוזמנים✨
אני מרגישה שחפרתי מלא אז אני אוסיף עוד משהו קטן
בדיוק לפני חודש עשיתי אייליינר בפעם הראשונה (רציני, לא סתם לקשקש לעצמי על הפרצוף). הייתי במוזיאון שואה באותו היום והרגשתי חרא אחרי זה, אז התלבשתי יפה וסידרתי את השיער כדי לשפר לעצמי את מצב הרוח. ניסיתי לעשות גם אייליינר, וזה לקח לי חצי שעה, אבל יצא סבבה יחסית. מאז התאהבתי בזה ואני עושה אייליינר מתי שיש לי זמן פנוי (למרות שאני לא יוצאת איתו מהבית עדיין, רק בפורים היה לי). אני ממש אוהבת את זה.
למה. זה. כל. כך. יפה.וזהו! אם אני אזכר בעוד משהו אני אספר בפרק הבא. בעוד שלושה ימים זה יהיה שנתיים מאז שיצא הפרק הראשון של הספר הזה ואני מתכננת על מימס ומקווה שאספיק.
בנוסף מסתבר שבזמן שלא הייתי פה היה יום המדהימות הוואטפדיסטי אז אני רוצה להגיד לכם שאתם מדהימים
ומקסימים ונחמדים ואני מתה עליכםמה שלומכם? קרה לכם משהו מעניין החודש?
אם קראתם את כל זה באמת כל הכבוד, כי זה כמעט 800 מילים.
רציתי להגיד שגם אני מתעבת את העובדה שאני לא פעילה ומאוד מקווה לחזור להיות פעילה (אמן אמן אמן)שיהיה לכם יום/לילה/צהריים מדהים וחג שמח
יאללה אני אלך לעשות עבודה בהיסטוריה
בייייי🦔🦔🦔🦔✨✨✨✨
YOU ARE READING
מוזרויות של הארי פוטר ופרסי ג׳קסון
Randomמימס, וואנשוטים ועוד המון דברים (מוזרים כמובן) שקשורים לפרסי ג׳קסון והארי פוטר✨✨✨ הספר מכיל תוכן מקורי וקיפודים🦔 ממש אשמח אם תכנסו, קריאה מהנה✨😌