Pink Windmill Kids

433 25 40
                                    

אוקיי חבר׳ה, סיפור מוזר.

השיר שלפניכם, הוא שיר שמצאתי ביוטיוב אתמול, שיר מתוכנית ילדים משנות השמונים. אכן. זאת תכנית ילדים מאנגליה וככל הנראה היא לא הגיעה לארץ אז כנראה שאתם/ההורים שלכם מעולם לא שמעתם עליה. אבל תשמעו עכשיו. והשיר הזה פשוט נתקע לי בראש ותוך יום אחד אני כבר זוכרת את רובו בעל פה. אלוהים למה השיר הזה כל כך טוב???

תשמעו אותו, זה לפרק

(אם תשימו אותו ביוטיוב אז יהיו גם כתוביות של המילים)

למה אני כל כך יכולה לדמיין את מחנה החצויים עושה את ההתחלה לחצוי חדש?

Hi, my name is Percy!
And my name is Clarisse!
I'm Annabeth!
I'm Piper!
And my name is Travis!

ובכללי לכל השיר הזה יש אווירה של מחנה החצויים. אני לא יודעת איך להסביר, אבל כל כך יש לזה וייב של מחנה החצויים. או של ביתן אפולו.

והשיר הזה גרם לי לזמזם ״הי מיי ניים איז קטרינה!״ כל היום. ואיך שהם רוקדיםםםםםם! הרבה יותר טוב מכל נועה קירל או כל טיקטוקר היום.

בבקשה, מישהו מוכן להסביר לי למה אמה מהסירטון נראית בדיוק כמו שהייתי מדמיינת את אמה בלום מ״המעון של מיס פרגרין״? (יש קיצור מקובל לדבר הזה? יש לזה שם ממש ארוך)

I'm Anthony!
I'm Dabbie!
And my name is Abbie!

בנושא אחר, פורים! התחפשתם? משהו? כי אני לא. היה לנו פורים בזום... היה סביר. אז לא היה טעם להתחפש. אבל יש לנו איזה פיקניק פורים עם חברים ביום שבת, אז החלטתי לאלתר. אני אדביק דגים על חולצה כחולה ואצייר דגים על המסכה ואגיד שאני ים. כן מאוד מושקע.

טוב, זהו, ביי! 🦔🦔🦔

You can't stop the music!
Nobody can stop the music...

מוזרויות של הארי פוטר ופרסי ג׳קסוןWhere stories live. Discover now