Eldar'ın Varisi II - Bölüm 32

2.7K 163 47
                                    

“Liam!”

Kükrememi duyan Liam, bakışlarını bana çevirdiğinde “ E-elena?” diye kekeleyerek ölüm fermanını resmen imzalamış bulundu!

   32. Bölüm

“ Seni öldüreceğim Charles!”

“ Thomas bunu yaptığına inanamıyorum!”

“ Daha dün gece gelip beni öpmene rağmen nasıl oluyor da hiçbir şey olmamış gibi başka biriyle kırıştırabiliyorsun?”

Üç ses aynı anda yankılandığında, masadaki herkes yerinden sıçramıştı. Ama hemen ardından üç kafa da, Diana’ya dönmüştü.

“Daniel’la öpüştünüz mü?” diye ciyaklayan bir Nerissa…

“Tanrımm. Sonunda!” diye sevinçle şakıyan bir ben…

“Seni şapşal, ne zaman söylemeyi düşünüyordun?” diye onu azarlayan bir Amelia…

Şuan karşımızdakilere kızmamız gerekirken Diana’ya dönmemiz biraz garipti ama onların Daniel’la olan durumu hepimize gına getirmişti.

“ Ayyy! Sizden bu haberi alınca söyleyemedim işte.”

Diana, utançla kızarırken, hepimiz haberi hatırlayarak, öfkeli yüzlerimizi masada oturanlara çevirmiştik.

“Liam, seni öyle bir hale getireceğim ki, bir daha bırak çocuk yapmayı, o eyleme girişemeyeceksin bile!”

Liam’a doğru bir atak yaptığımda, son anda bundan vazgeçerek az önce içine giren kızın kafasındaki pelerine doğru bir hamle yaparak başlığını aşağıya çektim hızla.

*******************************

Ondan sonrası ise karışıktı. Havada yankılanan kahkahalar, şaşkınlık nidaları… Hepsi birbirine karışmıştı.  Ne olduğunu kavramaya çalışıyordum ama gerçekten anlayamamıştım.

“Gerçekten buna inandınız mı?” diyerek karnını tuta tuta gülen Charles’a kötü bir bakış attım ve önümde oturan ADAMA döndüm tekrar.

“Tanrı aşkına ne oluyor burada?” diye bağırdığımda, dört pelerinli, adam üzerindeki pelerinleri çıkararak tuhaf bir gülümsemeyle aradan çekilmişlerdi.

“Yuhhh! Siz şey misiniz ? Aman tanrım yoksa siz erkeklerden mi hoşlanıyorsunuz?”

Nerissa, dehşetle soluğunu tutarak elliyle ağzını kapadığında, karşımızdaki dörtlü tekrar bir kahkaha krizine kapılmıştı.

“Saçmalama Nerissa, sadece size küçük bir şaka yapmak istedik.”

Thomas hala gülerken konuştuğunda, kaşlarımı çatarak Liam’a döndüm. Eğlenen gözlerle bana bakıyordu ve halinden oldukça memnunmuş gibi duruyordu.

Ne yani? Tüm bunlar bir oyun muydu?

“ Sabah, Nerissa’nın kapısının altından bir not bıraktık. Sizi gaza getireceğini biliyorduk. Sonra da planı yapıp buraya geldik ve beklemeye başladık.”

Daniel da gülerek anlatmaya başladığında Diana ona oldukça kötü bir bakış fırlatmıştı. İşin doğrusu şuan Daniel’ın yerinde olmayı istemezdim.

“ Ama çok geç kaldınız. Zavallı adamlar, pelerinlerin altında kök saldı.”

Liam, kolunu omzuma atarak beni kendine çektiğinde omzumu silkerek kolunu düşürdüm anında. Yüce Anûlin aşkına! Resmen bir oyun hazırlayarak bizimle dalga geçmişlerdi!

ELDAR'IN VARİSİ- IIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin