Merhaba tatlımlar :)) Aceleyle yeni bir bölüm yazdım ama pek içime sinmedi bu sefer. Beğeneceğinizi ümit ediyorum.
Not1: LORENNA'ya bakarsanız çok memnun olurum.
Not2: Whatsapp grubumuza katılmak isteyen varsa haber verebilir :))
25. Bölüm
Hislerimde yanılmamıştım. Olay birden kartopu savaşına dönüşürken taraflar belirlenmiş ve saflar tutulmuştu bile. Tahmin edilmesi kolay bir şekilde çiftlere ayrılmıştık. Liam’la hemen organize olduğumuzda kurallar gereği ateşe son verilmiş ver herkes kendi alanını güçlendirmeye başlamıştı.
O yüzden on dakikalık bir zamanımız vardı ve Liam karları getirirken ben de onları siper alabileceğimiz bir hale getirmeye çalışıyordum. Nerissa ve Charles iri bir ağacın arkasına geçmiş, önce kartopu yığını oluştururken Thomas ve Amelia bizim gibi siper yapmayı tercih etmiş gibi duruyordu. Daniel ve Diana’nın ne yaptığı belli değildi çünkü ikisi de kendi dediğinin olması için diretirken bir şey yapmaları imkansıza yakındı.
“ Sol taraf sakat.”
Liam’ın uyarısıyla sol tarafa biraz daha kar yığıp sertleştirmeye devam ettim.
“ Süre doldu! Savaş başlasın!”
Nerissa’nın çığlığıyla savaşımız başlarken Liam hemen kendine bir kartopu yapıp Thomas’a fırlatmıştı bile. Onun kartopunu atarken gerilen kaslarını inceleme işlemimi bitirdiğimde ben de anında harekete geçip hafifçe doğruldum ve Diana’yı nişan aldım.
Hedefi tam on ikiden vurduğumda yüzümdeki zafer ifadesi omzuma yediğim kartopuyla sekteye uğramıştı maalesef.
“ Liam ne yapıyorsun? Beni koruman gerekiyordu!”
Sırtımı minyatür surumuza dayayıp elimle iki kartopu şekillendirirken o da yanıma çöküp aynı işlemi tekrarladı.
“ Hayır asıl senin beni koruman gerekiyordu. Thomas’ı haklarken Charles’tan büyük bir darbe aldım.”
Saçlarının üstündeki karları gösterirken dudaklarımı ısırarak düşünmeye başladım. Diana ve Daniel gibi anlaşmaya varmaya çalışırsak ikimiz de zararlı çıkardık.
“Bak ben çok güzel atış yaparım. O yüzden ben ince işlerle öldürücü darbeyi yaparken bence sen de beni korumalısın.”
Liam kaşlarını çatarken yerinde doğruldu ve elindeki topu şiddetli bir şekilde ileri yolladı.
“Ben kimsenin arkasında kalmam güzelim. O yüzden sen bana kartopu hazırlayıp arada da ben nişan alırken arkamı kollamalısın.”
Tek kaşımı kaldırıp ona sinirli bir bakış attım.
“Beni hala tanıyamadın mı?”
Yerimden tamamen kalkarken zaman kaybetmeden kartopunu Charles’ların savunmasına fırlattım.
“EV-VET!”
Kartopu surlarının alt tarafına çarpıp oradan karları aşındırırken aynı yere ikinci topu da fırlattım.
“Eğil hemen!”
Liam’ın uyarısıyla son anda eğilmeyi başardığımda kafamın üstünden art arda bir sürü uçan cismin geçtiğini görerek yerime sindim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELDAR'IN VARİSİ- II
Ficción históricaOthrellion'da başlayan hikayenin Neméth'de hayat bulmasına tanık olmaya hazır mısınız?