Eldar'ın Varisi II - Bölüm 20

3K 157 50
                                    

 ÇOK ŞÜKÜR PROBLEM HALLOLDU!  DÜN NOTU PAYLAŞINCA DÜZELMİŞ OLMALI. TEKNOLOJİ ÖZÜRLÜSÜ OLDUĞUM İÇİN KUSURA BAKMAYIN LÜTFEEN. İYİ OKUMALAR :))

GELEN YORUM VE VOTELARA GÖRE BİR YILBAŞI BÖLÜMÜ YAYINLAYABİLİRİM HABERİNİZ OLSUN :)

VE YENİ BİR TARİHİ KURGUYA BAŞLADIM. NE DERSİNİZ BURDA DA YAYINLARSAM OKUYAN OLUR MUU ?? :)

“Hadi bakalım, uyku vakti.” diyerek dudaklarıma küçük bir öpücük kondurdu ve gözlerini kaparken ben de ona eşlik ettim. Bu gece hayatımdaki en güzel uykuyu çekecektim, buna emindim.

20. Bölüm

Ama öyle olmadı. Ve oldukça rahat uykumdan, aslında hiç de düşündüğüm normal sebepler yüzünden de uyandırılmadım. Gece saat beş sularında, hava yeni yeni aydınlanırken ve doğa kendi uyanma hazırlıklarını sürdürürken Calanthe tarafından oldukça itina ile dürtülerek uyandırıldım. Calanthe, Liam’ı uyandırmamak için oldukça yoğun bir efor harcarken beni bir eliyle susturup endişeli bir şekilde aceleyle ayağa kaldırdı ve kolumu bir kıskaç gibi kavrayarak kalenin içine sürükledi.

Ve ben uyku sersemliğini atana kadar başka zaman asla bunu yapmasına izin vermeyeceğimi dahi düşünemeden onun beni yönlendirmesine karşı çıkamadım.

“ Calanthe, sana durmanı emrediyorum!” 

Ve kendime geldiğimde söylediğim ilk şey bu olmuştu haliyle. Gecenin bu saatinde hava bile tam aydınlanmamışken ve ben sadece iki saat civarında bir süre önce uyumaya başlamışken bu yaptığı densizliğin gerçekten makul bir açıklaması olması gerekirdi zira Calanthe bile böyle bir durumda beni rahatsız etme cürretini gösterme cesaretinde bulunmayı denemezdi.

“ Efendim, olayın ayrıntılarını bilmiyorum ama derhal  Feanor’la buluşmanız gerektiğine eminim. “

Ve Feanor’un adını duyduğumda altıncı hissim acil durum çanlarını çalmaya başlamıştı bile. Feanor, bu saatte beni uyandırıyorduysa eğer mesele gerçekten ama gerçekten çok önemli olmalıydı.

“ Yüce Anûlin aşkına, Feanor! Neler döndüğünü açıklamayı düşünmüyorsan bir an önce buna başlamanı önermek durumunda kalacağım.”

 Feanor, çok eski zamanlardan kalma ve artık kullanılmayan yeraltı zindanlarının bulunduğu kattaki unutulmaya yüz tutmuş Konsey Salon’unda bekliyordu. Üstelik yanında Aeron ve Nate de vardı. Ki bu da endişelenmem için bana daha da fazla sebep sunuyordu.

“Seni bu saatte rahatsız etmek istemedim canım lütfen kusura bakma. “

Feanor’un sözünü kaba bir el sallama hareketiyle geçiştirdim.

“ Saçmalamayı kes lütfen ve bir an önce sizi gecenin bu saatinde yıllardır kullanılmayan bu izbe salonda buluşmaya iten nedeni açığa kavuştur. Ve bunu ben aklımı endişelerim yüzümden kaçırmadan önce yapsan iyi olur. ”

 Feanor Nate’e kısa bakış attı.

“ Az önce elimize birkaç haber ulaştı.”

Onların bu tuhaf bakışmalarını gözlerimle takip ederken ‘sen söyle’, ‘hayır sen söyle’ temalı mesajlarını yok sayarak Nate’e döndüm.

“Konuşmak için sadece beş saniyen var. “

Ve Nate beni ikiletmeden anlatmaya koyuldu.

“ Aenor’a birkaç hafta önce verdiğin görevi hatırlıyor musun? Hani şu bir düzine yeni kurallarını ortaya sürdüğün günkiler?”

ELDAR'IN VARİSİ- IIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin