Bu anlamlı ve yazarken zorlandığım bölümü, whatsapp grubundaki biricik kızlarıma ithaf ediyorum. :) Orda kurduğumuz E.V ailesine katılmak isteyenlere açığız, eklemeyi unuttuğum kişiler yada yeni katılmak isteyen okuyucularım bana bildirebilirler. Bu aralar yoğun olduğum için unutmuş olabilirim, kusura bakmayın. Neyse, sizi bölümle baş başa bırakıyorum. İyi okumalar kuzucuklarım. :) :)
Nerissa hepimizin dikkatle onu dinlediğinden emin olduktan sonra sinirli ifadesini yok edip tatlı tatlı gülümsedi.
“ Sen mi söylersen ben mi? “ Charles çenesini onun omzuna yaslarken omuz silktiğinde Nerissa tekrar bize döndü. Nerissa’nın aklındakileri okuyamasam da birazdan şoka gireceğimi şimdiden hissetmiştim. Çünkü bu surat ifadesini biliyordum.
“ Charles ve ben, ımm yani biz… Biz evlenmeye karar verdik. “
10. Bölüm
Verdikleri karar odaya bomba misali düştüğünde her an saldıracakmış gibi duran Daniel ve Diana çifti birbirlerine kötü bakışlar atmayı kesip Nerissa’ya dönmüş, Thomas bu kadar erkenden mi dercesine bir ifadeye bürünürken Amelia ona ‘Bak ve örnek al’ temalı bakışlar atıp onlar adına sevinirken yüzündeki özlem dolu ifadeye bakılacak olursa Thomas’ın ne zaman böyle bir teklifle geleceğini düşünme derdine düşmüş, Liam Charles’ın omzuna bir yumruk geçirip kahkahalarla yarılıp ‘Şimdiden geçmiş olsun’ dileklerini iletirken bense öylece durmuş haberin şokuyla Nerissa’ya bakıyordum.
Hadi ama! Aynı kişiden bahsediyor olamazdık. Nerissa, benim bazı nedenler yüzünden çocukluğumu tamamen onla geçirdiğim kuzenim, her hafta ve abartmaya kalkarsa iki günde bir sevgili değiştirip çok çabuk sıkılan kuzenim, Charles’la evlenme kararı mı almıştı yani? Yerimden ani bir şekilde fırlarken arkamdaki sandalye az kalsın devrilip dramatik bir ana tanık olmalarına neden olacaktı. Ama Liam’ın arkadan dolanan kolu bu ani hareketimle şaşırıp kalsa da sandalyeyi düşmeden son anda yakalayabilmeyi başarmıştı.
Tüm gözler az öncekinden daha büyük bir şokla üstüme çevrilirken yüzümde her nasıl bir ifade varsa Nerissa aceleyle konuşmaya başladı.
“Bak, ani oldu biliyorum. Ama inan ilk önce sen evlenmek istersen bekleyebiliriz. “
Karşımda tüm benliğiyle saçmalayan kişi Nerissa olamazdı! Üzerimdeki şaşkınlık yavaşça yok olup yerini öfkeye bırakırken uzuvlarımı oynatmayı başarıp dikildiğim yerden Charles’a doğru harekete geçtim.
“ Buna nasıl cüret edersin? Onu tehdit mi ediyorsun! “
Charles’ın yüzüne şiddetli bir yumruk atacağım sırada belime dolanan eller ne yapmaya kalkıştığımı anlayıp beni anında geri çekmeye çalıştı ve biraz daha az kuvvetteki yumruğumun ona denk gelmesine neden oldu. Yanlışlıkla kime yumruk attığım umrumda değildi şuan için. Bu pislik herif, hangi cesaretle Nerissa’yı böyle bir şeye zorlayabiliyordu?
“ Elena tanrı aşkına biraz sakin ol, ne yapıyorsun? “
Nerissa’nın ağlamaklı çıkan sesi her an üstüne atlayacakmışım gibi baktığım Charles’ı boş verip ona dönmeme neden oldu. Charles’a ve bana endişeli bakışlar atarken dehşete düşmüş gibi bir hali vardı.
“ Seni tehdit mi ediyor? Söyle Nerissa, kimsenin sana zorla bir şey yaptırmasına izin vermem! “
Bu düşünce aklıma tekrar geldiğinde beni tutan kollardan kurtulmayı deneyip Charles’a ulaşmaya çalıştım fakat başaramadım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELDAR'IN VARİSİ- II
Ficção HistóricaOthrellion'da başlayan hikayenin Neméth'de hayat bulmasına tanık olmaya hazır mısınız?