Eldar'ın Varisi II - Bölüm 24

3.2K 149 40
                                    

Selam tatlımlaaar :)) Final haftam yarın başlıyor ve başlamadan bölümü paylaşmak istedim. Malum bu hafta belki de bölüm paylaşamayabilirim. Sınır yine aynı her neyse finallerim bittiğinde görüşmek üzere, sizi seviyorum ve sınavlarınız varsa eğer başarılar diliyorum şimdiden :))

Not: Lorenna'ya da bir göz atarsanız muhteşem olur :))

                24. Bölüm

Kalenin içine girip kuzey kanadına biraz yürüdükten sonra tekrar bir kapıdan dışarı çıkmıştık ve bu patikayı takip edip biraz eğimli ve engebeli araziyi tırmandıktan sonra da çoktan toplanmış olan grubu görebilmiştik.

Babam anlaşılan güzel bir mangal partisi organize etmişti. Çünkü çoğu şey düşünülmüş gibi duruyordu. Karların üstüne direkler dikilmiş ve oraya hepimizin sığacağı kadar büyük bir çardak kurulmuştu. Yerden çok yüksek sayılmazdı ama ahşap zemini kuru kalmamız için oldukça idealdi.

Çardağın zemini yumuşak ve konforlu minderlerle donatılmış kenarlara da yünlü kalın battaniyeler serpiştirilmişti. Ayrıca dikdörtgen şeklindeki çardağın kenarları alçak da olsa kapatılmıştı ve ortadaki demir kovanın içinde odunlar cayır cayır yanıyordu.

Olay yerini incelemeyi bırakıp topluluğu inceleme işine geçtim. Babam, teyzem, Leonard ve Eleanor çardağın içine kurulmuşlardı ve sohbet ediyorlardı. Charles ve Nerissa  yürüyüşe çıkmış olmalıydı. Diana, Amelia, Jason ve Edalene dörtlüsü kardan adam yapmakla meşguldü ve Thomas ve Daniel da mangal işiyle ilgileniyordu. Leydi Jennifer’ın ortalarda olmaması ise beni rahatlatmıştı. Somurtarak bu güzel ambiyansı bozması felaket bir şey olurdu.

“ Hah! Elena ve Liam da geldi. “

Babamın bizi görmesiyle Liam o tarafa yönelirken ben de biraz daha ileride kardan adam yapan grubun yanına yöneldim. Ki Liam bunun üzerine bana ters bir bakış yollamayı ihmal etmedi.

“ Elenaaa!”

Jason ve Edalene aynı anda üstüme koşarak atlayıp geri düşmeme neden olduğunda kahkahalarım yine etrafta yankılanmıştı.

“Hey yavaş olun. “ Bir yanağıma biri diğer yanıma da biri öpücük bırakırken ikisi de kıkırdıyordu.

“ Kalkın bakalım onun üstünden. Onun üşütmemesi gerekiyor. “

Liam’ın sesini duyduğumda gözlerimi devirdim ve onlar üstümden kalkarken ben karların üstünde yatmaya devam ettim.

Hatta kollarımı ve bacaklarımı açıp kapayarak kar yığınını genişletmiştim.

“ Elena.” Uyarı yüklü ses tonuna aldırmadım.

“Burası oldukça güzel. “ Ardından tekrar aynı hareketi yaptım.

“Kalkar mısın ordan? Sonra bir daha karnım ağrıyor deyip duruyorsun. “ Yalan! Ben ona daha önce hiç karnım ağrıyor diye sızlandım sanki de…

“ Imm, kalkmıyorum. Bir şey olmaz. “

Gözlerimi kapatmış bu anın tadını çıkarırken bir anda sırtımdaki soğukluğu hissetmemeye başladım ve ardından da havalandığımı hissettim. Gözlerimi açıp Liam’a baktığımda beni kucaklayıp çardağa götürdüğünü fark ettim ama bunu en başında anlamamak için aptal olmak gerekirdi zaten.

“Ah.. Tamam bırak beni karlara yatmayacağım.”

Beni dinlemeyip bir minderin üstüne bıraktığında becerikli elleri önce kürkümü sonra da pelerinimi hızlı bir şekilde çıkardı.

ELDAR'IN VARİSİ- IIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin