“Ne harika olurdu?”
Eli şişkin yerde durduğunda yüzünü bana çevirdi.
“Karnının içinde günden güne büyüyen bir şey olması, o şeyin benim, bizim bir parçamız olması…”
18. Bölüm 2. Kısım
Duyduğum şeyler omuriliğimin üzerinden adeta kaynar su dökülmüş gibi bir etki yaratırken şuurum yerinde olarak verdiğim ilk tepki seslice yutkunmak ve Liam’a gözlerimi sonuna kadar açıp bakakalmak olmuştu. Şimdi tekrar düşününce, bunların da pek şuurlu hareketler olduğu söylenemezdi galiba.
“ Immm- şey- gerçekten- diyec- Tanrım..”
Kekeleyerek söylediğim daha doğrusu söyleyemediğim kelimeler Liam’ın yüzündeki gülümsemeyi daha da arttırırken başını iki yana salladı.
“ Gerçekten inanılmazsın. “
Hala belimin üzerinde duran eline küçük bir bakış atıp kaşlarımı çattım.
“Bu bir iltifat mı yoksa hakaret mi?”
Beynim kısa bir süre için işlevini yitirdiği için bun anlamamış olmam çok normal sayılırdı.
“Tabii ki bir iltifat.” Ses tonu, sanki akıl sağlığımdan endişeleniyormuşçasına çıktığına göre Liam da bu durumu kavramış olmalıydı.
Yemek ziyafetinin iki saatin sonunda bittiği ilan edilirken etraftaki yüze yakın hizmetli salonu toplamaya başlamıştı ve herkes, şölen eğlencesinin devam edeceği balo salonuna geçiş yapmış bulunmaktaydı.
Bu sırada Amelia, planın işe yaramadığını ve yemekte Charles ile Nerissa’nın neredeyse birbirine girdiğini ve onları zar zor zapt ettiklerini gizlice haber vermiş, b planına geçiş yapıldığını herkese çaktırmadan bildirmişti.
İşimiz burada daha kolay gibiydi, çünkü yemekteki sessiz ve ağırbaşlı ortam burada yoktu. Balo salonu, şiddetli bir tartışmanın bastırılabileceği yüksek sesli bir müziğe ve gereken her şeye sahipti.
“ Dans edelim mi?”
Liam her ne kadar bunu sormuş olsa da, vereceğim cevabı bekleme gereği duymadan belimden tutup beni ortadaki açıklığa sürüklemişti bile.
O yüzden ne ara arka fondaki valsin sesine ayak uydurduğumu algılayamamıştım.
“ Charles ve Nerissa’yla ilgilenmemiz gerekiyordu. “ diye itiraz ettim Liam beni nazikçe geri doğru iterken ve o sırada görüş açımın genişlemesiyle onların bulunduğu yeri aramaya koyuldum.
Daniel ve Diana tam da o sırada, onları eş değiştirme taktiğiyle bir araya getirmişti. Liam’ı o tarafa doğru sürüklerken o gözlerini üzerimden çekmemekte direniyordu.
“ Bir şeyler düşünürken, gözlerinin ve dudaklarının aldığı halin ne kadar karşı konulmaz olduğunun farkında mısın?”
Charles ve Nerissa’nın dans ettiği alana yaklaşmak için o kadar yoğunlaşmıştım ki, cümleyi anlamak için “Hı?” diye sormam ve Liam’ın onu tekrarlaması gerekmişti.
Başka bir zaman olsa, bunun üzerinde daha çok düşünebilirdim fakat elimle omzuna hafifçe vurup onu uyardım.
“Lütfen işinize konsantre olun Prens Liam.”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELDAR'IN VARİSİ- II
Ficção HistóricaOthrellion'da başlayan hikayenin Neméth'de hayat bulmasına tanık olmaya hazır mısınız?