30.Bölüm

227 8 4
                                    

Yeni bölüm biraz geç geldi ama kusura bakmayın iyi okumalar:)

Min cha'dan

Kapının açılma sesini duyunca direk yanımda olan mutfak kapısından hızlıca içeri girip masanın yanına saklanmıştım.Umarım her kimse beni görmezdi.Konuşma sesleri geldiğinde içeri girdiklerini anlamıştım.Gittikçe sesler yakınlaşıyordu.Buraya gelmeselerdi diye düşünürken mutfak kapısından 2 çift ayak gördüm.

X
-Sehun nerde? Sabahtan beri yok
Y
-Bende bi bilsem
X
-O kız ne yapıyo
Y
-Bilmem ama yazık kıza şuna bak daha genç yaşlarda ve babası onu burda tutuyo ne saçma
X
-Patron hakkında düzgün konuş

'Potron hokkında düzgon konoş' içimden alay edercesine söylediğim kelimeye kıkırdamıştım.

Y
-Neyse gidip kıza bakalım uyanmışmı diye

Eyvah işte şimdi yandım.

X
-Tamam hadi yürü

Mutfaktan çıktıklarında ayağa kalktım ve onlar merdivene yöneldiğinde mutfak kapısından başımı çıkarıp baktım ve gittiklerinden emin olunca hızla dış kapıya yöneldim.Kapıyı açtığımda 10 kişiye yakın adam vardı ama hepsi arkası dönük olduğu için beni görmüyorlardı.Bunu fırsat bilip dışarı çıkıp evin duvarına yaslandım ve sessizce yan yan ve bi o kadarda hızlı olacak şekilde arka bahçeye gitmeye başladım.İçerden bağrış sesleri geldiğinde benim odada olmadığımı anlamışlardı muhtemelen daha hızlı olmalıydım.Önüme döndüm ve koşmaya başladım arka bahçede Allahtan adam yoktu.Etrafıma bakındım ve küçük bi kapı görünce güldüm ve oraya doğru koştum.Bi kişinin sanırsam demin mutfağa giren adamın sesini duymuştum 'dağılın ve her tarafa bakın' diye bağırıyordu.Daha hızlı olup kapıya vardım ve şansıma açık olduğu için direk çıktım.

Yoongi'den 

Jimin aranıyor...

Jimin
-Alo?
Yoongi
-Bir gelişme varmı buldun mu?
Jimin
-Maalesef her tarafa baktım ama yok sende bir gelişme var mı?
Yoongi
-Bende de yok

Jiminin sesinden ne kadar üzgün olduğunu ve endişeli olduğu anlaşılıyordu.

Yoongi
-Merak etme min cha bulucaz belki de şuan o tilki adamlardan bi şekilde kaçmıştır nerden bilelim değil mi eğer kacamadıysa da ne olursa olsun bulucaz onu her ne kadar senin için değerliyse benimde en az o kadar değerli üzülme birşey yapamazlar yapsalardı çoktan yapmış olurdular ve bunu bildirmek için bizi yanlarına cağırmışlardı bile eminim ki şuan iyidir
Jimin
-Ya değilse? Ya ona birşey yaptılarsa? Senin düşündüğün gibi değilse herşey o zaman ne olacak?
Yoongi
-Bende korkuyorum ama şuan onu aramaktan başka çaremiz yok ya o bizi bulacak ya da biz onu bulucaz şimdi endişelenmek yerine aklına gelen her tarafa bak görüşürüz
Jimin
-Peki görüşürüz

Telefonu kulağımdan çekip kapatmıştım.Min cha bulunucaktı emindim.

Min cha'dan

Kapıdan çıktığımda ana caddeye çıkmıştım.Sağ tarafa dönüp koşmaya başladım ama arkamdan sesler geliyordu.Baktığımda 3 adam vardı ve beni fark etmişti.

Z
-Hey bekle!

Tabiki beklemicektim onun yerine daha hızlı koşmaya başladım.Hızlı koşmakta üstüme rakip tanımıyordum.Ben koştukça onlarda peşimden geliyordu.Buraları az çok biliyordum.Çünkü evimiz sandığım kadarıyla buraya uzaktı ve ben buralara gelmiyordum.Tekrardan sağ tarafa dönünce bi sokağa girmiştim.

D
-Sana bekle dedik küçük kız dur artık!
Min cha
-Durmamı bekliyorsanız hayır durmicam!

Bağırarak cevap verdikten sonra daha hızlı koşup bu sefer de sola döndüm.Gittikçe arada ki mesafeyi açıyordum.En sonunda izimi kaybettirdiğimde yavaşlamıştım.Bir evin bahçesine girip tahtadan yapılmış olan koltuk gibi birşeye oturmuştum.Burda 6-7 ev vardı mahalle gibi bir yerdi.Koştuğum için hem susamış hemde yorulmuştum.Derin nefes alıp veriyordum ve nefesimi düzene sokmaya çalışıyordum.

...

Yolda yürüyordum boş boş eve gitmeyi düşünüyordum ama sanırım kaybolmuştum yoldan geçen bir kişiyi durdurup 'afedersiniz bayım telefonunuzu 5 dakikalığına ödünç alabilirmiyim arama yapmak zorundayım da'  diye sorduğumda o da 'tabi' diyerek telefonunu vermişti.Arama yerine girdiğimde sadece suga hyungun numarasını ezbere biliyordum.Numaraları tuşladım ve kulağıma götürdüm.

Yoongi'den

Telefonumun çaldığını cebimde ki titreşim sayesinde anlamıştım.Baktığımda bilinmeyen numaradandı.Belki bi ihtimal min cha olabilir diye düşünüp açmıştım.

Yoongi
-Alo?
Min cha
-Yoongi hyung benim min cha
Yoongi
-Min cha!?
Min cha
-Direk konuya giriyorum ben evden kaçmayı başardım ve bilmediğim yollara girdiğim için kayboldum şuan da zaten yolda bir kişiyi durdurup telefonundan arama yapmak için izin aldım-...
Yoongi
-Telefonu yanında ki adama ver onunla ben konuşup yolu tarif edeyim ve seni eve getirsin
Min cha
-Peki veriyorum

Min cha'dan

Telefonu kulağımdan çektim ve adama uzattım.

Min cha
-Arkadaşım sizinle konuşmak istiyor evimin yolunu kaybettiğim için sizden yardım isteyecek sanırım

Elimden telefonu alıp kulağına götürdü ve birşeyler konuşmaya başladılar.

V
-Peki...evet biliyorum orayı...yok kıza ne yapayım....tamam...getiriyorum...önemli değil....baybay

Telefonu kapatıp cebine koymuştu.

V
-Benimle gel bakalım küçük kız

Göz devirmiştim ve 1-2 adım geride yürümeye başlamıştım.

...

Devam edeceekk😘

~♡Assistant and Boss Love♡~✔JİMİN-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin