42.Bölüm

123 8 0
                                    

Jimin yatağında yatmış uyuyordu.

Min cha
-Allahın cezası kalksana be

Diyip yanına gittim ve yorganı üstünden çekip aldım.

Park jimin
-İşe gitmek istemiyoruummm
Min cha
-Söylenmeyi bırak kalk hadi

En sonunda vazgeçmiş ve kalkmıştı.

Min cha
-Bak seni salonda bekliyorum bir an önce gel

Kafasını olumlu anlamda sallayınca odadan çıkıp salona geçtim.

...

En sonunda işe gelmiştik önce şirkete ben girmiştim ardından da jimin girmişti.Asansörden yukarı çıkıp jimin kendi odasına bende kendi odama girmiştim.

...

Az önce yarın toplantı olacağını öğrenmiştim ve öğrenir öğrenmez de yarın ki toplantıya uygun sunum hazırlamaya başlamıştım......Acıktığımı karın gurultulamarımdan anlamıştım.Cidden işe odaklandığım için öğle  arasında bile yememiştim.Ama şimdi yiyecektim.Ayağa kalktım kapıdan çıktım ve asansörün alt katına basıp cafeteryaya indim.

...

Yemeğimi ve içeceğimi de alıp bi masaya geçtim ve hemen yemeye başladım.

Park jimin
-Yavaş ye yavaş boğulacaksın

Önümde ki sandalyeyi çekip oturduğun da göz devirdim.

Min cha
-Olla olla sonano bo oçım bön oç  (alla alla sanane be açım ben aç)
Park jimin
-Azın doluyken konuşma

Tekrar bir göz devirdim ve onu dinlemeyip yemeğime devam ettim.

...

Park Jimin'den

Akşam olmuştu mümkünse geç çıkmayı planlıyordum çünkü -gece geç saatte min cha uyumuştur diye düşünüyorum- chanın babası ile buluşacaktım.Tek ben değil suga ve Tae'da olacaktı.Bütün işlerimi yarına bırakmamak için şimdiden tamamlamıştım.Size neden babası ile buluşucağımı anlatmadım değil mi? O zaman anlatayım.

1 gün önce

En sonunda bay kim'in yani min cha' babasının numarasını bulmuştum.Ya bu işi şimdi bitirecektim ya da sonsuza kadar huzursuz bir hayat çekicektim(k).

Cebimden telefonumu çıkarıp numaraya tuşladım ve kulağıma götürdüm.Çalıyordu ama açan yoktu.Bi kaç kere daha çaldığın da açılmıştı.

Bay kim
-Alo?
Park jimin
-Numaramın sende kayıtlı olmaması garip
Bay kim
-Jimin?
Park jimin
-Ta kendisi
Bay kim
-Ne istiyorsun?
Park jimin
-Çok basit sadece yarın gece 2 ile 3 arası attığım konumda ol

Diyip telefonu kapatmıştım.Bi süre sonra da konumu atıp tekrar hatırlatmıştım...Telefon çalmaya başlayınca elime alıp kim olduğuna baktım yoongi arıyordu.

Park jimin
-Efendim?
Yoongi
-İstediğin miktarda ki para hazır ne zaman gideceğiz?
Park jimin
-Yarın gece 2-3 gibi
Yoongi
-Min cha'nın haberi olmayacak değil mi?
Park jimin
-Aynen olmicak o yüzden kimseye birşey söyleme ve yarın gece tae ile hazır ol o saatlerde zaten min cha uyumuş olur
Yoongi
-Tamamdır baybay

Demiş ve telefonu kapatmıştı.Umarım kabul ederdi.

...

Şimdi ki gün

İşte böylee bay kime para teklif edecektim ama para dediğimse baya büyük miktarda para.Onun karşılığında ise min cha'yı ve bizi rahat bırakmasını isteyecektim.Parayı kabul edeceğini biliyorum çünkü nerdeyse şirketleri batmak üzere ve şirketi kurtarmak için de para gerekiyordu.Onun için kabul edeceğini biliyordum.

...

Min cha'dan

Akşam herkes çıkmıştı ve benim de çıkmam gerekiyordu o yüzden de eşyalarımı topluyordum.Eşyalarımı topladığım da telefonumu alıp odadan çıktım ve aşağı indim.Jimini arayacaktım çünkü sanırım hâlâ odasındaydı.

Park jimin
-Noldu güzelim
Min cha
-Ben aşağı indim ama sen yoksun gelmicek misin?
Park jimin
-Ah maalesef gelemeyeceğim yarın ki toplantı için imzalanacak dosyaları hazır etmem gerek sen kendin gidebilirsin değil mi?
Min cha
-Evet, evet kendim gidebilirim
Park jimin
-İyi bu arada beni beklemeye kalkışma muhtemelen geç gelirim uyu ve dinlen yarın dinç olman gerekiyor

Onu onaylayan ses çıkardım.

Park jimin
-Sonra görüşürüz
Min cha
-Peki, baybay

Diyip telefonu kapattım cebime geri koyduktan sonra bıkkın bir nefes verdim ve çıkışa doğru ilerledim taksi gördüğümde ise durdurup bindim.Taksiciye konumu söyleyip kafamı cama yasladım.Şuan hiçbirşey düşünmek istemiyordum ama düşünmemek elde değildi.

...

Eve gelir gelmez birşeyler atıştırıp pijamalarımı giydim ve kendimi yatağa attım.Yatağımı özlemiştim.Cidden en sevdiğim şey yatmaktı.Bana deseler ki hiç kalkma yat diye valla hiç kalkmazdım usanmadan yatardım.Yataklarla özel bir bağ kurmuştum.Bu dediğime gülüp yorganı kaldırdım ve içine girdim.Sonrasın da zaten yorganın sıcaklığı ile uykum gelmeye başlamıştı.Gözlerimi kapattım ve uyumaya çalıştım.

...

Devam edeceekkk

Diğer bölümde ne olacağı hakkında bir fikrim yok ksjsksjaklaks hikayeleri geç atıyorum çünkü dersler ödevler falan filan o yüzden sizde biraz anlayış gösterin lütfeennn

Hikayeyi de geç saatte attım yine

Neyse hadi size iyi uykulaarrrr

~♡Assistant and Boss Love♡~✔JİMİN-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin