31.Bölüm

216 7 0
                                    

Evime yaklaştığımızı anlamıştım çünkü bu yolu biliyordum.Burdan sonrasını ben kendim gidebilirdim.

Min cha
-Teşekkür ederim ama burdan sonrasını ben hallederim
V
-Peki öyle olsun

Başımla onaylayıp arkamı döndüm ve yürümeye devam ettim.

...

Evin önüne geldiğimde biraz eve baktım ve kapıya doğru yöneldim.Kapı ardına kadar 2 adam tarafından açılmıştı.Artık beni tanıyorlardı.İçeri girdim ayakkabılarımı bi kenara bırakıp her zaman yerinde duran pofuduk terliklerimi giydim ve salona doğru gittim.İçeri girdiğimde tae,suga oppa ve jimin vardı.Jimin kafasını iki eli arasına alıp dirseklerini dizine koymuş yere bakıyordu,taehyung da elini çenesine koymuş öylece karşı duvara odaklanmıştı suga hyung zaten aynıydı yere bakıyordu.Geldiğimi belli etmek adına yalandan öksürdüm ve 3ününde bakışları bana döndü.Jimin direk ayaklanıp yanıma geldi ve sıkıca sarıldı sanırım boğuluyordum.

Park jimin
-Ah şükürler olsun iyisin

Kollarımı beline sardım.

Min cha
-Evet iyiyim

Kollarımı çektiğimde o da geri çekilmişti.Yoongi kollarını açıp;

Yoongi
-Gel buraya küçük şey

Diyip gülümsemiş ve benimde gülmemi sağlamıştı.Direk gidip sarıldım o da bana sıkıca sarılmıştı bugün boğularak ölmezsem iyiydi.(jsjsjsjsjsjjsjsjsj abartma min cha jskskskjsjsj)

Yoongi
-Eminsin dimi iyi olduğuna?
Min cha
-Evet eminim

Diyip tekrar gülümsedim ve kollarımı çekip sağıma döndüm ve kolları açık bir şekilde bekleyen taehyungu gördüm.Onun bu haline kıkırdadım ve ona da sarıldım.

...

Yoongi
-Şimdi sen Sehun denen adamı ayakta uyuttun değil mi yanlış anlamadım
Min cha
-Hayır yanlış anlamadın

Yoongi kahkaha atmaya başlamıştı.

Taehyung
-Adam da ne kadar saf çıkmış
Park jimin
-O zaman desene onca saatini boşa harcadı

3üde gülmeye başlamışlardı.

Min cha
-Herneyse ben çok açım birşeyler yiyelim
Yoongi
-O zamaaan hedef mutfaaak

Diyip kolumdan tutup kaldırmış ve elini omzuma atmıştı.Hepimiz gülüyorduk ve onlar güldükçe ben daha çok mutlu oluyordum.Mutfağa girdiğimizde yoongi ve taehyung komik hareketler ile yemek yapıyorlardı ve jiminde ara sıra onlara eşlik ediyordu.Ev resmen kahkahalar ile dolmuştu.

...

Devam edecek

Vee mutlu aile tablosu😂

~♡Assistant and Boss Love♡~✔JİMİN-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin