Min cha
-Offfİş yerine geleli tam 4 saat olmuştu ve ben jiminin odasındaydım çünkü beni bırakmıyordu.
Park jimin
-Yine neye ofluyorsun
Min cha
-Ya Jimin bırakta odama gidiyim
Park jimin
-Ne yapcan odanda
Min cha
-Odamda en azından oyanlandığım şeyler varMasasından kalkıp yanıma geldi.
Park jimin
-Ne gibi
Min cha
-Hmm mesela bilgisayarımdan iş yapıyorum kitap okuyorum onun gibi şeyler birde odamda oyun var
Park jimin
-Boşver oyunu falan burda gözümün önünde duracaksınAyağa geri kalkmış ve sandalyesine tekrar oturmuştu.Ben koltukta arkama yaslanıp kollarımı göğsümde birleştirdim.
Min cha
-GıcıkDuymuş olucak ki kafasını kaldırdı ve bana baktı bende gülümsedim ve önüme döndüm.
...
Saat altı buçuğa geliyordu jiminin odasından hiç çıkmamıştım sadece yemek yemek için çıkmıştık sonrasında bende onun odasına bilgisayarımı getirip orda devam ettim.Kapı aniden açıldı aniden açılması ile jiminle ben korkmuştuk.Suga gelmişti nefes nefeseydi.Hemen ayağa kalktım peşimden jiminde kalktı.
Min cha
-Suga birşey mi oldu!?
Suga
-Min cha-...
Park jimin
-Ee söyle artık
Suga
-Taehyung-...
Min cha
-Evet taehyung ne oldu söylesene!Taehyung benim abim gibiydi ona birşey olduysa yaşayamazdım.Suga da benim abim gibiydi ama taehyung başkaydı.
Suga
-Babanın adamı yani o Sehun denen herifDuraksadı ve derin nefes aldı.
Suga
-Sehun denen şerefsiz taehyungu vurmuş ve yaşama yüzdesi %25Başımdan aşağı kaynar sular dökülmüştü.Bu bi rüya olmalıydı veya kâbus? Eğer kâbus görüyorsam şuan uyanmak istiyordum.Gözlerimden akan yaşları durduramıyordum.
Devam edicek
Biliyorum kısa oldu ama belki gece de uyku tutmazsa bölüm atabilirim şimdilik görüşürüz :))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~♡Assistant and Boss Love♡~✔JİMİN-
FanfictionBaşlama tarihi: {12.12.2020} Bitirme tarihi: {15.04.2021}