1 yıl sonra
Taehyung
-Yav hadii acele ediinnTaehyung,jimin ile bileklerimizden tutmuş kapıya doğru götürmeye çalışıyordu.
Min cha
-Az dur tanrı aşkına bileğim koptuElimi ondan kurtarıp bileğimi ovalamaya başladım.
Park jimin
-Aynen bi bırak tamam gidicez yoongilere çocukları sevecezde böyle gitmeye de gerek yok bileğim koptu burdaJimin haklı isyan ederken kafamı olumlu anlamda salladım.Jiminin bana evlenme teklifi ettiğinin 2.Günün ardından yujinin hamile olduğunu öğrendik ve bu duruma onlar kadar çok sevindik.Şuan ise taehyunga yoongilere gideceğimizi söylediğimizde bizi bileklerimizde tutup kapıya doğru koşturmaya çalışmıştı.Biz jimin ile henüz evlenememiştik ve 1 hafta sonra düğünümüz vardı.Ben ne kadar çok sade bi düğün istesem de taehyung sürekli ısrar ediyordu.Neymiş "sade düğüne ne gerek var şöyle bize yakışır bir düğün yapalım"mış ben "ne gerek var" desem de yine de ısrar ediyordu.Taehyung ile lunanın durumu ise biraz kötüydü.Taehyung ile luna kavga etmişlerdi ve taehyung eve mızmız bir şekilde gelmişti.Hatta 2 gün önce ki halinden eser yoktu.Şuan gayet heyecanlı ve neşe doluydu.Ani ruh halleri bazen insanı şaşırtıyordu.
Taehyung
-Ama sizde acele edin bak ikizler bizi bekliyoooBıkkın bir nefes verip göz devirdim.Jimin omuzlarını düşürüp yüzünü ekşitti ve söylenmeye başladı.
Park jimin
-Biz niye dün akşam gidicez diye söz verdik ki
Taehyung
-Hadi hadi söylenmeyi bırakın acele edin geç gidersek yoongi ağzımıza sıçarOflayıp taehyung ile jiminin yanından geçip kapının önünde durdum ve ayakkabılarımı giyip ayağa kalktım.
Min cha
-Biraz da siz acele edinDediğimde kapıyı açıp dışarı çıktım.Onlarda çok geçmeden yanıma gelmiş ve arabaya binip yoongilerin evine gitmeye başlamıştık.
...
Yarım saat süren yol sonunda yoonginin evine gelmiş ve arabadan inmiştik.Taehyung bizden önce davranıp hızla koştu bizde ona yetişmek amacıyla adımlarımızı hızlandırdık.Taehyung kapıyı çaldığında da 5 dakka sonra açılan kapı ile içeri girdik.
Taehyung
-Hoşgeldim hoşbuldum yenge ben prensesleri görmeye giderAyakkabılarımızı çıkarıp içeri geçtiğimizde tam taehyung merdivenden çıkarken yoongi biraz sesini yükseltti.
Yoongi
-Şerefsiz insan bi gelir sarılır hem şimdi çıkma uyuyo onlar yeni uyudular uyanırlarsa kafanı kırarımTaehyung omuzlarını düşürüp dudaklarını büzüp bizim yanımıza geldi.
Taehyung
-Ama ben her geldiğimde uyuyolar ben napim acaba yenge sen bilip bilmeden çocuklara birşey mi yediriyon ki böyle sürekli uyuyolarYoongi taehyungun kafasına bi tane yastık fırlattığında gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırmıştım.Yanımda duran yuji ile jimine baktığım da onlarda bende farksızdı.
Yoongi
-Lan göt ne diyon saçma sapan konuşup beni deli etme geç otur şuraya çocuklar uyansın öyle seversinTaehyung mızmızlanıp koltuğa oturunca yoongi de taehyunga ters bi bakış atıp oturmuştu.
Yuji
-Birşeyler içer misiniz? veya yer misiniz?Elimle hayır anlamında sallayıp yujiye döndüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~♡Assistant and Boss Love♡~✔JİMİN-
FanfictionBaşlama tarihi: {12.12.2020} Bitirme tarihi: {15.04.2021}