Min cha
-Ne oluyor burda?!
Park jimin
-Sakin ol ve oturTek kaşımı kaldırıp baktım ve sugaya döndüm tam birşey diyecekken sözümü kesti.
Suga
-Dediğini yapDerin bir iç çektim ve bi tane sandalye çekip oturdum.Babam taehyung ile sohbet ediyordu suga ise ara sıra onlara katılıyordu.Jimine eğilip kulağına fısıldadım.
Min cha
-Burda ne olduğunu anlatacak mısın?
Park jimin
-Biraz daha bekle sabırsız olmaGöz devirip geri dik oturdum.
Min cha
-E artık söyleyin ne olduğunu da burda neler döndüğünü bende bileyim.Babam taehyung ile konuşmayı kesip bana döndü.
Bay kim
-Ben anlatayım kızımKızım demesini sorgulamayacaktım çünkü bir an önce ne olduğunu öğrenmek istiyordum.
Min cha
-Anlat dinliyorum
Bay kim
-Biliyorum annene olan sinirimi senden çıkardım, annene sonradan oluşan kinimi senden çıkardım ama doğru birşey yapmıyordum bunu da biliyorum.Ve bunun doğru olmadığını uzun zaman sonra anladım.Jimin dün geldiğinde ve bana bunları yapanın ben olmadığımı aslında kızımı çok sevdiğimi söylemişti hatta bana bazı ağza alınmayacak kelimeler de söylemişti.Bende tabi bunları kendime yediremeyip dövdürdüm.Bakışlarımı babamdan çekip jimine döndüm.Yalan söylemişti.Kaşlarımı çatıp babama geri döndüm ve devam etmesini söyledim.
Bay kim
-Sonradan jiminin dediklerini düşündüm ve bu karara vardım.Evlenme çağın geldi oldukça gençsin bunu biliyorum.Bu zamanda bir babaya ihtiyacın olacak bunu da biliyorum.O yüzden benim tüm hatalarımı unutup beni affedebilir misin kızım? Tekrar tertemiz bir hayata başlasak? Hepimiz.Suga gülüp arkasına yaslandı.Taehyung ise ne diyeceğimi merakla bekliyordu.Jimine döndüğümde bana bakıyordu.Kafasını olumlu anlamda sallayıp güldü.Tekrar babama baktığım da cidden yaptıklarına pişmanmış gibi duruyordu.Tek kaşımı kaldırdım ve bakmaya devam ettim.Emin değildim.Bunca zaman yaptıklarından sonra nasıl affedip tertemiz hayata başlayabilirdim.
Min cha
-Düşünücem
Taehyung
-Aa hadi ama cha affet işte
Min cha
-Sus senDediğimde susmuştu.
Suga
-Tamam o zaman öyle olsun artık gidebiliriz değil mi?Diyip babama baktığında başı ile onayladı.Ayağa ilk önce ben kalkıp restorandan çıkmıştım.Arkamdan diğerleri geldiğinde jiminin arabasına binmiştik.Arkama yaslanıp gözlerimi kapattım ama kapatır kapatmaz geri açtım.
Min cha
-İş yeri yolumuzun üzerindeyken beni işe bırak siz eve gidin
Park jimin
-Hayır hep beraber eve gidicez
Min cha
-Off
Suga
-Jimin karşim?Suga konuşunca ona döndüm.
Park jimin
-Söyle
Suga
-Eve gidince arabayı 1-2 saatliğine ödünç alam mı?
Min cha
-Hayatta olmaz sen gidip arabayı bir yere vurursun falan hayır olmaz izin verme
Suga
-Ya kızım sen ne karışıyon şurda jiminle konuşuyorumSırtına vurup arkama geri yaslandım.
Park jimin
-Tabi al hatta garajda ki diğer arabayı da alabilirsin
Suga
-He yok o dursun ben bunu alayımGülüp arkasına yaslandı.Bende göz devirip omzuna tekrar vurdum.
Taehyung
-Sen napcan arabayı lan
Suga
-Yuji ile buluşucam
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~♡Assistant and Boss Love♡~✔JİMİN-
أدب الهواةBaşlama tarihi: {12.12.2020} Bitirme tarihi: {15.04.2021}