21.Bölüm

278 10 0
                                    

Şuan jiminin omzuna yatmış gece gece televizyondan film izliyorduk.Saat gece 2'yi geçmişti ve biz yarın iş olmasına rağmen hâlâ daha ayaktaydık.Ama benim jiminin burnuma kadar gelen güzel kokusu yüzünden uykum geliyordu ama uyumicaktım çünkü biraz daha böyle kalmak istiyordum.

...

Jimin'den

Min chanın sesi kesilmişti.Yüzüne doğru eğildiğimde uyuduğunu gördüm  ve yanımda olan kumandaya uzanıp televizyonu kapattım.Min chayı da kucağıma alıp odasına götürdüm ve  yatağa yatırıp üstünü örttüm.Tam odadan çıkacaktım ki bileğimde bir el hissettim.

Min cha
-Benimle uyuyamaz mısın?

Arkamı döndüm.Sesi uykulu geliyordu.Yan tarafa doğru  kaydı ve  yanını  patpatladı.Bende gülüp yorganı kaldırdım ve içine girdim.Girdiğım sırada min cha bana sarılmıştı.

Min cha
-Böyle uyuyalım
Park jimim
-Peki böyle uyuyalım

...

Min cha'dan

Sabah kalktığımda burnuma çok güzel koku geliyordu.Arkamı döndüğümde yanımda jiminin olduğunu gördüm ve tebessüm ettim.Ona doğru döndüm hâlâ uyuyordu.Elimi yanağımın altına koydum ve izlemeye başladım.

...

Ne kadar izledim bilmiyorum baya bi zaman geçmişti ve ben yeni işe gideceğimiz aklıma geliyordu.Yataktan kalktım ve dolabımdan bir tane siyah bol pantolon üstüne ise siyah boğazlı kazak alıp banyoda giymiştim.Makyaj masama oturdum saçımı açık yapıp su dalgası yaptım ve az birşey de makyaj yaptım.İşimi bitirince jiminin yanına gittim ve yanağını öptüğüm gibi beni kendi yanına çekti.

Min cha
-Ya Jimin madem uyanıksın niye kalkmadın
Park jimin
-Senin uyandırmanı bekledim
Min cha
-Hadi kalk işe geç kalıcaz
Park jimin
-Biraz daha uyuyalımmm
Min cha
-Hayırrr hadi kalkkk
Park jimin
-Offf

Yatakta dikleşti ve gözlerini ovaladı.

Min cha
-Hadi git giyin suga oppa işine çoktan gitmiştir ben seni salonda bekliyorum

Ayağı kalktım jimini kolundan tutup kaldırdım çünkü geri yatacak hali vardı.

Min cha
-Jimin! Ya hadiii
Park jimin
-Bir öpücük verirsen gidip giyinirim
Min cha
-Hayır yok öpücük falan
Park jimin
-Tamam o zaman bende geri uyuyom

Diyip geri döndü.

Min cha
-Off tamam ama yanaktan
Park jimin
-Hayır dudaktan
Min cha
-Yanaktan dedim!
Park jimin
-Bende dudaktan dedimm
Min cha
-Cidden bebek gibisin

Gidip dudağına küçük bir öpücük bırakıp geri çekildim.O da arkaya doğru yatağa düşünce çığlık atmıştım.Eli kalbini tutuyordu.

Park jimin
-Tanrımmm sanırım iyi değilim

Kahkaha atmıştım.

Min cha
-Hadi kalk jimin
Park jimin
-Bi daha öpsene yaa
Min cha
-Hayır jimin kalk hadii yeminle kendimi asarım
Park jimin
-Tamam yaa nasıl olsa istediğimi aldım

Diyip ayağa kalkmış ve odadan çıkmıştı.Cidden deliydi.Bende odadan çıkıp salona gittim ve jimini bekledim.

...

İş yerine gelmiştik.Arabadan indik ve jimin anahtarı güvenlikçiye verdi.İçeri girerken elini omzuma attı ve kendisine yaklaştırdı ne kadar kurtulmaya çalışsam da işe yaramıyordu.Herkes bize bakıyor kendi aralarında birşeyler konuşuyordu.Ama jiminin pek umrumda gibi durmuyordu.Asansörün önüne geldiğimizde bindik ve odamızın olduğu katta indik.Ben tam odama gidecekken jiminin sesi durdurdu.

Park jimin
-Min cha benim odama
Min cha
-Off peki

Diyip ikimiz birlikte jiminin odasına girdik

Devam edicek

Hadi yine iyisiniz 2 bölüm attım bu gece uykum yok o yüzden atabildiğim kadar bölüm atmaya çalışıcam

~♡Assistant and Boss Love♡~✔JİMİN-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin