İşin ilk günüydü ve ben geç kalmıştım hemde ilk günden! Neyse hazırlanıp çıktım ve eve yakın olan metroya bindim.Metrodan inince direk 10 dakikalık mesafe ile iş yerine vardım.İş yerini dönen kapıdan geçtikten sonra 21. Kata patronun odasına gittim.Kapıyı tıktıkladım ve içerden 'gel' sesi duyunca kapıyı açtım ve içeri girdim.İçerde ve patron koltuğunda oturan kırmızı dolgun dudaklı ve acayip şekilde yakışıklı olan patronum tam karşımdaydı.Masasının tam ortasında 'Park JİMİN' yazısı dikkatimi çekmişti keşke bende patron olsaydım düşüncelerimden kurtulmam uzun sürmedi.
Park jimin
-Ihım ıhım nerelere daldın??
Min cha
-Aaa şey pardon ben Kim min cha sizin yeni gelen asistanınızım efendim
Park jimin
-Hmm iyii😏Dedi ve ayağa kalktı ve bi dolaptan 3 tane kalın bir dosya çıkardı ve yanıma gelip uzattı bende elinden aldım ve bi dosyalara birde patronuna bakmaya başladım
Park jimin
-Bunlar işe girip çıkanlar ve izin alanların listesi var bunların her birini bilgisayara aktarıcaksın
Min cha
-Aaa tamam peki ben o zaman başlıyım,de benim odam nerde?
Part jimin
-Hemen benim odamın sağ tarafında ki odaÖnünde eğilip odadan çıktım ve kendi odama gittim,odam siyah,beyaz ve altın renk kaplamalıydı bana göre hoş bir görüntüsü vardı.Hrmen kapımı kapatıp masama geçtim ve oturdum.Dosyanın birisini açtım ve bilgisayara geçirmeye başladım...Yarım saat sonra ellerim ve ayaklarım uyuşmuştu 5 dakika mola vermek için odamda ki koltuklardan birisine oturup ayakkabılarımı çıkardım.Ayaklarımı koltuğa uzatıp kafamı da yastığa koydum...5 dakika sonra odaya birisinin girmesiyle ayağa kalktım.Üzerimi falan düzeltip ayakkabılarımı giydim ve dik durdum karşımda patronum vardı.
Park jimin
-Min cha ne yapıyorsun!? Daha ilk günden işindenmi kaytarıyorsun!?
Min cha
-E-efendim ben şey yorulmuştum o yüzden şey etmiştim
Park jimin
-Ney etmiştin
Min cha
-B-benim ayaklarım uyuşmuştu o yüzden 5 dakika dinlenmek istemiştim
Park jimin
-Madem öyle 5 dakikan doldu hadi işinin başınaÖnünde eğildiğim sırada o da odadan çıktı bende masama oturup çalışmaya devam ettim.....
Devam edecek
💖🌹❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~♡Assistant and Boss Love♡~✔JİMİN-
FanfictionBaşlama tarihi: {12.12.2020} Bitirme tarihi: {15.04.2021}