(3 gün sonra)
Taehyung iyileşmişti ve uyanmıştı.Jimin ile tanışmıştı sandığımdan daha da iyi anlaşıyorlardı.Bugün taehyung hastaneden taburcu olucaktı onun içinde suga oppa gereken işlemleri hallediyordu.Suga oppa işlemleri halledince yanımıza geldi.
Suga
-Tamamdır hadi çıkalımElini taehyungun omzuna attı ve arabaya yeni jiminin arabasına doğru ilerledik.Jimin eski arabasını almıştı ve kırmızı arabayı geri yerine koymuştu(oyuncak mı bu aq jsjsjsjsjsjjsjs anlayın işte araba garajına koyuyo yani bir sürü arabaların olduğu yere anlayış gösterin jsjsjsjskksjsjsk)
Taehyung
-Off araba çok iyii
Suga
-Harbi lan çok iyi bunu ilk defa görüyom
Min cha
-Canlarım uzatmayın ve bininDişlerimi sıkıpta söylemiştim.
Taehyung
-Tamam ya niye kelimelerini bastırarak söylüyon ki
Suga
-Harbi he sakinGöz devirdim ve onlardan önce arabaya ben bindim.
Jimin'den
Suga
-Lan yoksa bunun hormonları mı tuttu?Taehyung kafasına vurmuştu bense gülüyordum.
Taehyung
-Salak mısın? Olum kız hamilemi ki hormonları tutsun mal
Suga
-O da doğru
Park jimin
-Hadi arabaya binelim cha kızar şimdiSuga ve taehyung küçük küçük tartışmalar yapıyorlardı ve bu bence oldukça komik görünüyordu.Arabaya bindiler tabi suga ve taehyung ön koltuğa oturmak için kavga etmişti ama sonunda suga kazanmıştı ve taehyungta Oflayarak arka koltuğa min chanın yanına oturmuştu.Bende şoför koltuğuna geçince arabayı çalıştırıp eve doğru sürmeye başladım.
Devam edecek
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~♡Assistant and Boss Love♡~✔JİMİN-
FanfictionBaşlama tarihi: {12.12.2020} Bitirme tarihi: {15.04.2021}