18.Bölüm

311 10 3
                                    

Mutfağa gittim canım aşırı derecede çikolata çekiyordu.Dolabı açtım ama yoktu.Rafları falan karıştırdım orda da yoktu.Eğildiğim yerden kalktım ve derin bir iç çektim o sırada da jimin geldi.

Park jimin
-Sorun ne?
Min cha
-Canım çikolata çekmişti her tarafa baktım ama yokk

Dudaklarımı büzdüm.

Park jimin
-Bebek gibisin

Diyip gitmişti.Hah şuan sinirlerim çok bozulmuştu.Suganın yanına gidecektim o bana alırdı.Odasının kapısını çalmadan girdim.Yatakta uzanmış telefonun da birşeylere bakıyordu.

Min cha
-Sugaa oppaaa~
Suga
-Ne oldu yinee
Min cha
-Bana çikolata alır mısınnn~
Suga
-Uykum var min cha git başımdan

Demin ne demiştim ben alır demiştim değil mi onu unutun tam bir öküzdü cidden.

...

Saat akşam 12 olmuştu ve ben hala deli gibi çikolata istiyordum.Herkes uyumuştu ve ben salonda oturmuş boş boş etrafı izliyordum.O sırada kapı açıldı kim olduğuna baktığımdaysa jimin gelmişti ve elinde bir tane kutu vardı.

Park jimin
-Al bakalım bunlar senin

Kaşlarımı çatmıştım.Hemen kutuyu açtım ve içinden bir sürü çikolata çıkmıştı!Jimine baktım gülüyordu.Direk üstüne atladım ve sarıldım.

Min cha
-Yaaa çok teşekkür ederimmm

Kahkaha atmıştı.

Park jimin
-Hadi ye bakalım ben odamdayım.

Benden ayrılmıştı.Bende deli gibi gülümsüyordum direk koltuğa oturup çikolatalarımı yemeye başladım.

...

Hepsi bitmişti.Umarım şeker hastası olmazdım.Ben bulaştırdığım parmak uçlarımı yalarken(türk usulü jsjsjjjsjsj) jimin gelmişti.İki kaşını kaldırmış bana bakıyordu.

Park jimin
-Yuhh hepsini yedin mi cidden!?
Min cha
-Evet yedim ne oldu ki

Omuzlarımı silktim.

Park jimin
-Birşey olmadı da orda en az 50 tane falan vardı şeker hastası olma sonra

Diyip gülmüştü ve yanıma gelmişti.

Min cha
-Ama çok güzellerdi

Güldü.

Park jimin
-Peki öyle olsun

Dedi ve dudağımı birden öpüp geri çekildi.Gözlerimi açabildiğim kadar açmıştım ve kaşlarımı kaldırmıştım.

Park jimin
-Hadi uyu artık saat nerdeyse bir buçuk olucak

Ayağı kalktı ve gitti.Bende bir süre sonra çöpleri toplamış banyoya gidip ellerimi yıkamıştım ve ağzımı silmiştim çünkü ağzımda çikolata olmuştu.Banyodan çıkıp odama gittim ve yatağa yatıp uyudum.

Sabah
Evde çok gürültü vardı ve içerden bağrış sesleri geliyordu.Hemen kalktım ve kapımı açıp içeri gittim.İçerde babam suga ve jimin kavga ediyorlardı.O burayı nasıl bulmuştu?.

Suga
-Lan piç git yoksa seni burda öldürürüm!

Hemen yanlarına gittim.

Park jimin
-Min cha odana git
Min cha
-Ama-...
Park jimin
-Hadi güzelim

Arkamı döndüm ve odama gittim.Babam arkadan bağırıyordu.

Bay kim
-Siz benim kızımı benden saklayamazsınız böyle bir hakkınız yok!
Park jimin
-EVET YOK AMA SENİNDE BÖYLE EVİME ÇAT KAPI GELİP BURDA BAĞIRIP ÇAĞIRMAYA HAKKIN YOK!

Jiminin sesi sert ve sinirli çıkmıştı onları burdan bile duyabiliyorum.

Suga
-ŞİMDİ DEFOL GİT YOKSA ELİMİZDEN BİR KAZA ÇIKACAK!
Bay kim
-Hayır gitmiyorum ne yapacaksınız

Biri ıslık çalmıştı ama kim olduğunu bilmiyordum.

Woojin
-Buyrun efendim
Park jimin
-Al şunu

İçerde bir süre tıkırdı duymuştum.

Bay kim
-BIRAKIN BENİ! BIRAKIN DEDİM SİZE! BU BURDA BİTMEDİ BİR DAHA GELİCEM!

Ve kapı kapanma sesi.Odamdan çıkıp yanlarına gittim.İkisi de bana dönmüştü.

Suga
-Ben gidiyorum biraz hava alıcam

Sanırım bağırmaktan biraz sesi kısılmıştı.Suga kapıyı açıp gittiğinde tekrar jimine dönmüştüm bana bakıyordu.Buruk bir şekilde gülümsedi bende ona ne kadar içten olmasa da gülümsedim.

Devam edecek

~♡Assistant and Boss Love♡~✔JİMİN-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin