2 saat geçmişti taehyung hâlâ aynı durumdaydı.Doktor durumunun yavaş yavaş düzelmeye başladığını söylemişti.Şuan jimin ve ben dışardaydık,birşeyler yiyorduk.
Park jimin
-Yavaş ye boğulacaksın
Min cha
-En son yemeği sabah yemiştim gece oldu nerdeyse hem taehyungda düzeliyo o iyileşsin onunla yicemGüldü.
Park jimin
-Tamam onunla da yersinYemek yemeğe devam etmiştik.Yoongi taehyungun yanındaydı nolur nolmaz diye biz yemeğimizi bitirdikten sonra o gelip yemek yicekti.
...
Min cha
-Hadi suga oppa sende aşağı inip yemeğini ye
Suga
-Tamam ben gelene kadar birşey olursa söyleyinGöz devirdim.O da başını sağa sola sallayıp merdivenlerden inmeye başladı.
Park Jimin
-Çok sıkıcı ya yalnız olsaydık birşeyler yapardıkHemen bakışlarımı ona çevirip tek kaşımı kaldırdım.
Park jimin
-Ne kadar fesatsın
Min cha
-Asıl sen fesatsın nerden biliyosun benim öyle düşündüğümü
Park jimin
-Tepkinden dolayı
Min cha
-Hmm anladımGidip yanına oturdum.
Min cha
-Umarım bir an önce iyileşir
Park jimin
-Aynen
Min cha
-Jimin sence neden babam taehyungu öldürmeye kalkıştıBirden sorduğum soruyla afallamıştı.
Park jimin
-Hmmm...Eğer baban taehyungu senin en yakın hatta abin gibi olduğunu biliyorsa o yüzden yapmıştır
Min cha
-Pekii amaç?...
Park jimin
-Senin üzülmeni istediği içinKafasını bana çevirdiğinde gözlerimiz buluştu bu bile yetiyordu kalbimin hızlanması için.Derin bir nefes çekti içine ve geri verdi.
Park jimin
-Neyse bunları konuşmayalım
Min cha
-Bence de... jimin senin annen baban nerde veya abin kardeşin falan yok mu?
Park jimin
-Babam öldü
Min cha
-Niye hastalığı falan mı vardı?
Park jimin
-Hayır kendiğinden öldü işteÜzülmüştüm keşke bunu sormasaydım ama geçti bile.
Park jimin
-Tek çocuğum ben,abim veya ablam kardeşim falan yok
Min cha
-Anladım peki ya annen?
Park jimin
-Annem ise ben daha 2 yaşındayken bizi terk etmiş ve babamla ikimiz kalmıştık ama artık babamda yok yani tekim
Min cha
-Hayır tek değilsinKaşlarını çatıp bana baktı.Elimi elinin üstüne koydum.
Min cha
-Ben varım o yüzden tek değilsin hem suga oppa ilede anlaştınız gibi o da var taehyung uyansın onunla da tanışırsın tek değilsin öyle düşünmeGülümsedi gülümsemesi cidden çok hoş görünüyordu.Gülünce çok kapanacak kadar olan gözleri ve tombul yanakları ile çok tatlı oluyordu.Bu gülümsemeyi bozan arkamızdan gelen ses olmuştu geldiği yöne bakınca da doktor olduğunu anlamıştık.Hemen ayağı kalktık.
Min cha
-O iyi mi?
Doktor
-Durumu iyi şuan tekrar uyuttuğumuz için 2-3 saat sonra uyanırHem ağlıyordum hem gülüyordum.Bunlar mutluluk göz yaşlarıydı.
Park jimin
-Çok teşekkür ederizDiyip önünde eğildik doktor da 'görevimiz bu' Diyip gitmişti.
Devam edicek
Tipe bak yaa tam bu ŞAPŞİK jsjsjsjsjjsjsjs çok tatlısın jiminie neyse hadi diğer bölümde görüşürüz(Böyle görüşürüz diyince de sanki youtube videosu çekiyo gibi hissediyorum jskskskkskssks)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~♡Assistant and Boss Love♡~✔JİMİN-
FanfictionBaşlama tarihi: {12.12.2020} Bitirme tarihi: {15.04.2021}