Yanıma baktığımda o kişinin jimin olduğunu gördüm.Hemen uzaklaştım nede olsa her an yoongi gelebilirdi değilmi.
Min cha
-ne yapıyorsun sen!?
Park jimin
-seni seviyorum güzelim
Min cha
-ama ben sevmiyorum git burdanO sırada yoongi gelmişti.
Suga
-min cha bu kim!?
Min cha
-patronum
Park jimin
-Asıl sen kimsin!?Jiminin kulağına eğildim.
Min cha
-bu gün onun takım elbisesini giydin
Park jimin
-yoongi mi!?
Min cha
-Evet
Suga
-ne konuşuyorsunuz fısır fısır!
Min cha
-yoongi oppa sakin ol
Suga
-Ya Min cha 1.cisi benim takım elbisemi giymiş 2.si sana neden bu kadar yakındı!
Min cha
-1.si evet senin takım elbisen çünkü bugün toplantı vardı ve bay parkta bana yardım etmek için evime gelmişti geç olduğu içinde bende kaldı ve eğer eve gidip üstünü değiştirseydi toplantıya geç kalırdı bende senin bende bıraktığın takım elbiseni verdim bu kadar!Hepsini tek nefeste söylemiştim yoongi alışıktı ama jimin şaşırmıştı.
Suga
-peki onu geçtim sana niye yakındı!
Min cha
-Offf yoongi gel benimle odama herkese rezil olduk zaten,düş önümeKolundan tutup odama sürüklemeye başladım.Odama geldiğimizde çantamdan evin anahtarını çıkarıp suga ya verdim.
Min cha
-sen eve git ben eve gelince herşeyi anlatıcam
Suga
-peki öyle olsun şimdi gidiyorumSarılıp odadan çıktı bende aşağı inmek yerine odamda durmayı tercih ettim.
...
Çantamı aldım bilgisayarı da bilgisiyar çantama koyup onuda elime aldım ve odadan çıktım aşağı inmeye başladım.Tam kapıdan çıkıyordum ki tanıdık ses yine kulaklarıma doldu.
Park jimin
-Min cha!
Min cha
-efendimmm ne var yine
Park jimin
-Gel benimle seni ben bırakayımIsrar etmedim çünkü eninde sonunda binecektim.Ön koltuğa oturdum jimin de yine şoför koltuğuna oturup arabayı sürmeye başladı.
Devam edecek
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~♡Assistant and Boss Love♡~✔JİMİN-
FanficBaşlama tarihi: {12.12.2020} Bitirme tarihi: {15.04.2021}