FİNAL

164 6 23
                                    

Evett final bölümümüze geldiikkk.Yorumlarda diğer hikayenin ne tür olacağı hakkında fikir verebilirseniz sevinirim çünkü aklımda her hangi bir fikir yok

Herneyse hadi okuyun

2 gün sonra...

Bugün evde kimse yoktu ne taehyung ne de Jimin.O yüzden ev sessizdi ve evin sessiz olmasını hiç sevmiyordum.1 gün önce babam ile sözleşmiş ve bugün bize gelip akşam yemeğine kalması için ikna etmiştim.Sonuçta onu affettiğim günden beri görmüyordum.Saat öğlene doğru hazırlanıp dışarı çıktım.Nerdeyse 1-2 aydır şirkete gitmiyordum.Zaten jiminde bunu sorun etmiyordu.Ama bugün bi gidip bakmak işime gelirdi ne de olsa canım sıkılmıştı ve gitmekten zarar gelmezdi.Sokağın tam karşısında bulunan taksi durağına ilerleyip bi tane taksiye bindim,adama gideceğim yerin adresini söyleyip arkama yaslandım.

...

Taksiciye tutan miktarı ödeyip indim ve şirket kapısından içeri girdim.Ben yokken hiçbirşey değişmemişti.Heryer aynıydı.İlerleyip asansörün yanına gittim gelince ise binip ineceğim kata bastım.İneceğim kata geldiğimde inip jiminin odasına yöneldim.Bana şirkete gideceğini söylemişti zaten o yüzden burdaydım.Kapısını tıklamadan içeri girdim.Ama odası boştu.Belime dolanan eller ile irkilip arkamı döndüm.Jimini gördüğüm de rahat nefes alıp ellerimi boynuna doladım.

Park jimin
-Ne işin var senin burda?
Min cha
-Uzun zamandır şirkete gelmiyorum evde de canım sıkılmıştı geleyim dedim

Ellerimi boynundan çekip belimde ki ellerinden kurtuldum ve odanın içerisine girdim.Jiminde arkamdan gelip kapıyı kapatmıştı.

Park jimin
-Yani beni görmek için gelmedin?

Ona döndüm,tek kaşını kaldırmış bana bakıyordu.

Min cha
-Hayır seni görmek içinde gelmiş olabilirim
Park jimin
-Pekala öyle olsun

Başımı aşağı yukarı sallayıp koltuğa oturdum o da yanıma gelip oturdu ve kolunu omzuma atınca başımı göğsüne yasladım.

Park jimin
-Bu akşam baban gelecek mi?
Min cha
-Gelicem dedi ama pek emin değilim
Park jimin
-Gelicem dediyse gelir o zaman

Başımı sallayıp gözlerimi kapadım.Kokusu insanı mayıştıracak kadar çok güzeldi.

Park jimin
-Aç gözlerini uyuma

Gülerek söylediği şeye karşılık hafifçe karnına vurdum.

Min cha
-Kim demiş uyuduğumu
Park jimin
-Hadi hadi eve git sen yine yat uyu uykunu iyice al

Başımı omzundan kaldırıp koltukta dikleştim ve omuz silktim.

Min cha
-Banane burda bende çalışıyorum ister giderim ister gitmem

Dudaklarımı büzerek konuştuğumda bi süreliğine bakışları dudaklarımda gezindi.Sonra bakışları gözlerimi buldu.

Park jimin
-Tamam sen bilirsin

Diyip ayağa kalktı.Kapıya doğru yöneldiğinde bana doğru dönüp konuşmaya başladı.

Park jimin
-İçecek birşeyler alıp gelicem

Başımı olumlu anlamda sallayıp arkama yaslandım ve jiminin gelmesini bekledim.

....

Akşam 6'ya doğru gelmeye başlayınca jimin ile birlikte eve dönmüştük.Çünkü benim evde halletmem gereken şeyler vardı ve babam heran gelebilirdi.Eve gelir gelmez odama gidip üzerime rahat şeyler giydim saçımı da topuz yapıp mutfağa gittim.Hemen birşeyler hazırlayıp masayı kurdum.Masayı kurmam bittiğinde kapı çaldı.Jimin gidip baktığında bende gidip kim olduğuna baktım.Gelen taehyungdu tam zamanda gelmişti.Zaten babam da birazdan gelirdi.Yaklaşık 10-15 dakka beklediğimizde kapı tekrar çaldı bu sefer ben gidip baktığımda babam gelmişti.Kapıdan biraz geri çekilip içeri girmesini bekledim.İçeri salona geçtiğinde taehyungla ve jiminle selamlaşıp bana döndü.Gülümseyip bana sarıldığında bende ona karşılık verdim.Hepimiz oturup sohbet etmeye başladığımız da en sonunda sohbetimizi bitirip mutfağa geçtik.

~♡Assistant and Boss Love♡~✔JİMİN-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin