16.Bölüm

327 9 5
                                    

Akşam olmuştu ve bu süre zarfında jimin ile hiç konuşmamıştık daha doğrusu ben konuşmaya çalışmıştım ama o takmamıştı ve bu sinirlerimi oldukça bozuyordu.Saat dokuza geldiği için çantamı toparladım kabanımı giyip asansöre bindim.Asansör jiminin olduğu katta durdu ve kapı açıldı.İçeriye tüm endamı ile jimin girdi ama yüzüme bile bakmıyordu.Artık buna katlanamazdım.

Min cha
- Ya!

Bağırınca ürkmüştü ve yerinde sıçramış bana doğru dönmüştü.Gözlerinden korktuğu belli oluyordu.

Min cha
-O olaydan sonra ne yüzüme bakıyorsun ne de konuşuyorsun ne oluyo tanrı aşkına

Suratıma bi süre daha baktı ve önüne tekrar döndü.Onu şuan burda boğasım vardı ama yapmicaktım.Bende önüme döndüm ve içimden sabır dilemeye başladım.Asanör en sonunda durdu ve bu dar alandan çıkıp çıkışa doğru yürüdük dur düzeltiyim yürüdü(!).Arkasından göz devirdim ve arkasından bende gittim.Dışarı çıktım normalde seni ben bırakırım derdi ama şimdi konuşmuyordu.Arabasına bindi çalıştırdı ve gitti.Bende orda öylece dikiliyordum.Yaklaşık 10 dakika geçmişti ve ben hala dikiliyordum.Önümde siyah bir araba durdu camı indirdi ve o sırada onun jimin olduğunu fark ettim.

Park jimin
-Hadi gel

Gülümsedim ve arabaya koşarak kapıyı açtım ve bindim.Hava soğuktu ve ben üşümüştüm.Jimin bunu fark etmiş olmalı ki klimaları açmıştı.Hala bana bakmıyordu ama mutlu olmuştum.Beni burda bırakmadığı için.Hiç konuşmuyorduk.Ölüm sessizliği vardı ortam gergin gibiydi.Eve yaklaşmıştık ve biz hala konuşmuyorduk.

Min cha
-Jimin yaaa niye konuşmuyorsunn~

Tatlı ses tonunda konuşup dudaklarımı büzmüştüm.Bana döndü dudaklarıma kaydı gözleri ve kendi dudaklarını yaladı.Gözlerime baktı.Birden arabayı hızlandırdı.Ve bir kenarda durdurdu.

Park jimin
-Beni bugün zor durumda bıraktığının farkındasındır umarım

Gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırdım.

Min cha
-Ama o anki yüz ifaden çok komikti

Diyip kahkaha atmaya başladım.O ise ciddi ciddi suratıma bakıyordu.Gülmemi kesip bende ona bakmaya başladım.

Park jimin
-Ah ahh ne çekiyorum ben böyle yaa

Kaşlarımı çattım.

Min cha
-O ne demek şimdi
Park jimin
-Beni deli ediyorsun

Göz kırptım.

Min cha
-Cidden mi?

Kıkırdadım.

Park jimin
-Göz kırpma fazla sexy oluyorsun
Min cha
-Bunu öğrendiğim iyi oldu
Park jimin
-Niye?
Min cha
-Bilmem

Diyip tekrar göz kırptım.Kafasını arkaya attı derin nefes aldı.Ve arabada telefon sesi yankılandı.Benim telefonum çalıyordu.Jimin kafasını kaldırdı ve bana bakmaya başladı bende çantamdan telefonumu çıkardım.

Suga arıyor...

Telefonumu hiç beklemeden açtım ve kulağıma koydum.

Min cha
-Efendim suga oppa
Suga
-Tanrı aşkına! Nerde kaldınız bu saate kadar burda sizi bekliyorum çok sıkıldım bir an önce gelmezseniz eve gelince ikinizi de boğarım!

Kıkırdadım.

Min cha
-Tamam tamam sakin yoldayız geliyoruz 10 dakikaya ordayız
Suga
-Daha hızlı gelin! Görüşürüz
Min cha
-Görüşürüz

Telefonu kapatmıştı.

Park jimin
-Ne diyor?
Min cha
-Çabuk gelin diye söyleniyor

Arabayı tekrar çalıştırdı ve sürmeye devam etti.

Devam edecek

...

~♡Assistant and Boss Love♡~✔JİMİN-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin