Önüme aniden fırlayan bir adet taehyungtu.
Min cha
-Aklınımı kaçırdın sen! Niye birden karşıma çıkıyorsun! Senin yüzünden ne kadar korktuğumu biliyor musun?!
Taehyung
-Hey hey sakinEllerimi yüzüme kapatıp sakin olmaya çalıştım.
Taehyung
-Çok mu korktun?Ellerimi yüzümden çekip ona baktım.
Min cha
-Sence?
Taehyung
-KıyamamDiyip yanıma geldi ve sarıldı bende ona sarıldım.
Min cha
-Hadi hadi kapıda kaldım ben senin yüzünden,bi üzerimi falan değiştireyimKıkırdadı.
Taehyung
-Tamam be senin tutan yokOmzunu patpatladım ve odama gittim.
....
Gece 2-3 gibiydi ve uyku tutmamıştı.Yutkunduğumda susadığımı fark ettim komidine baktığımda bardağımın boş olduğunu gördüm.Oflaya puflaya kalktım ve bardağı alıp mutfağa doğru yürüdüm.
...
Bardağıma suyu doldurdum ve mutfak kapısına doğru yürümeye başladım.Çıkacağım zaman önümde duran birisine çarptım ve o anın verdiği korku ile bardağı elimden düşürdüm.
Park jimin
-Sakin benimJiminin sesini duyduğumda rahatlamıştım.
Min cha
-Ya siz toplanıpta min chanın aklını alalım diye bir plan mı yaptınız biriniz eve gelir gelmez karşıma çıkar birisi de mutfak kapısından sessiz sessiz gelip karşıma çıkar
Park jimin
-Yine çok konuştun az motorun soğusun
Min cha
-O zaman o kadar çok konuşturtmayın...Bi dakka bi dakka jimin?
Park jimin
-Efendim?
Min cha
-Evin yolunu bulabilmişsin neyden kaynaklanıyo bu geç gelme işi he?
Park jimin
-İşim vardı işte...bak konuşmaya daldık yerde ki cam kırıklarını unuttukDiyip yere eğilmiş ve cam kırıklarını toplamaya başlamıştı.Bende eğildim ve toplamaya başladım.
Park jimin
-Bırak sen elini falan kesersin
Min cha
-Yoo kesmem ben
Park jimin
-İyiBirlikte cam kırıklarını toplayıp çöpe atmıştık.
Park jimin
-Bu saatte süpürge açmayalım yarın açarız
Min cha
-AynenDiyip arkamı döndüm ve odama gidip kapımı kapattım.Yatağıma yattım ve yattığım an kapım açılmıştı.
Min cha
-Bi uyuyamadım yaa
Park jimin
-SöylenmeArkamı döndüm ve jiminin ceketini çıkarışını izledim.Ceketini çıkarınca da kenara koydu ve yanıma geldi.
Park jimin
-Kay
Min cha
-Ne?Benim cevap vermeme izin vermeden yorganı kaldırmış ve içine girmişti.Bana doğru dönüp sarılmıştı.
Min cha
-Sana kim dedi birlikte uyuyalım diye
Park jimin
-İyi geceleerrSöylediğimi es geçmişti? Herneyse madem uyumak istiyordu uyurduk.
Min cha
-Sana da iyi gecelerGözlerimi kapattım ve uyumaya çalıştım.
...
Sabah kalktığımda jiminin kusursuz yüzü ile karşılaştım.Cidden çok yakışıklıydı.Saatlerce burda yatarak onu izleyip vakit geçirebilirdim.Ben onu düşünerek derin hayallere dalmışken bir ses ile dalgınlığım gitmişti.
Park jimin
-Daha ne kadar izlemeyi düşünüyorsun
Min cha
-Y-yoo izlediğimi nerden çıkardın
Park jimin
-Yalan söyleme
Min cha
-Çok gıcıksınDiyip yatakta doğrulup ayağa kalktım.
Min cha
-Hadi kalk işe geç kalıcaz
Park jimin
-5 dakka daha lütfeennn
Min cha
-Söylenmeyi bırak seni sersemOflaya puflaya yataktan kalkmış ve odadan çıkmıştı.Bende bunu fırsat bilip giyinip hafif bir makyaj yaptıktan sonra saçlarımı da yapmıştım.Hazır olduğumda salona gittim etrafa baktığımda jimin yoktu acaba hâlâ hazırlanmamışmıydı.
...
10 dakka geçmişti ama jimin hâlâ odasından çıkmamıştı en son odasına gitme kararı alıp ayağa kalktım ve jiminin odasına gittim.Kapısını tıklamadan içeri girdim.Karşımda gördüğüm manzara ile de bıkkın bir nefes verdim.
Min cha
-Ahh...cidden...
Devam edecek
Yorum yapıp bölüme oy veriinn:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~♡Assistant and Boss Love♡~✔JİMİN-
FanficBaşlama tarihi: {12.12.2020} Bitirme tarihi: {15.04.2021}