Min cha
-Buyrun Jimin 'bey' istediğiniz bol köpüklü orta şekerli kahveniz
Park jimin
-Seninle şu bey işinde anlaşmış sanıyordumDerken ayağa kalkmış yanıma gelmişti bile.
Min cha
-Evet, evet anlaştık ama sonuçta şirketteyiz değil mi kimsenin ikimizin arasında ilişki olduğunu bilmesini istememSaçımdan bir tutam alıp kulak arkama koydu.
Park jimin
-Hmm neden
Min cha
-Ç-çünkü şöyle burası ünlü bir şirket olduğu için ve sizde doğal olarak bu şirketin sahibi olduğunuz için ne kadar ilişki yaşadıysanız haberlere falan çıkabilir diye şey ettim böyle olayları sevmiyorum benim fotomun gazetelerde falan gözükmesini istemem
Park jimin
-Eh doğal olarak haklısın
Min cha
-Her zaman haklıyımGülmüş ve elimde ki kahveyi alıp masasına koymuştu ve birden gelip dudağıma küçük bir öpücük bırakıp masasına geri çekilmişti.
Min cha
-Şey ben gidim nasıl olsa bir sürü işim var değil mi?Önünde ki dosyalara bakarak beni onayladı.
Min cha
-Kolay gelsiinnnDiyip odadan dışarı çıktım.
...
Min cha
-Allahım ayaklarım gittiSabahtan beri min cha şunu getir bunu getir ikide bir şirkette bir o yana bir bu yana gidiyordum ve ayaklarımda da topuklu ayakkabı olduğu için ayaklarım bitik durumdaydı.
Min cha
-Valla kendi ismimden soğudum acaba ismimi değiştirsem...güzel olur heDerin bir nefes aldım.
Min cha
-Off bittim ben
Park jimin
-Oysa ki çok birşey yapmadınJiminin sesini duyar duymaz ayağa kalktım.Odama ne ara girmişti.
Min cha
-Tabi canım çok birşey yapmadım
Park jimin
-Ohoo sen böyle söylenirsen bizim işimiz zor seninleGözlerimi devirip kollarımı birbirine bağladım.
Min cha
-Ne için gelmiştin
Park jimin
-Geçende işten ayrılan neydi onun adı...Heh bong cha hanımın dosyasını istiyorum
Min cha
-Nedenmiş
Park jimin
-Ne nedenmiş
Min cha
-Dosyayı neden istiyorsunuz özellikle bong cha hanımın dosyasını
Park jimin
-İşten ayrıldığı için bilgisayara yeni bilgilerini eklemem gerek de o yüzden hem sen benim işimimi sorguluyorsun
Min cha
-Yok canım ne haddimeDiyip masamın arkasında ki dolaba doğru yöneldim ve ordan bong cha hanımın dosyasını alıp jiminin yanına geri gittim.
Min cha
-Buyur istediğin dosyaDiyip ona uzattım ve o da alıp dosyayı hava da salladı.
Park jimin
-TeşekkürlerDiyip arkasına dönüp odadan çıktı.
Min cha
-Bong cha kadar başına taş düşsün inşallah hıhGeri masama geçip işimi yapmaya devam ettim.
...
Akşam olmuştu ve ben eve taksi ile gidiyordum çünkü son anda jiminin bir işi çıkmış ve gitmişti.Sorsamda cevap bile vermemişti.Bende o gelince tekrar sormayı tercih etmiştim.
...
Eve geldiğim de kimsecikler yoktu.Ev kapkaranlıktı ve ben önümü dahi göremiyordum.Işığı yakmam ile önüme aniden birisi atlamıştı.
...
Devam edecek
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~♡Assistant and Boss Love♡~✔JİMİN-
FanfictionBaşlama tarihi: {12.12.2020} Bitirme tarihi: {15.04.2021}