34.Bölüm

228 7 13
                                    

Bu bölümü başka bir hikayeden fikir alarak yazıyorum umarım bu bölümü de seversiniz neyse çok konuşmayayım direk hikayeye geçelim

Akşam saat sekize geliyordu ve benim aklımda çok güzel bir fikir vardı.Şikette ki nerdeyse herkes çıkmıştı sadece 10-15 kişi vardı.Saat 8 buçuk gibi jiminin özel bir arkadaşı gelecekti.Sanırsam iş konuşacaklardı.Jimini bir şekilde lavaboya göndermeliyim ki bende planımı uygulayabiliyim.Jiminin odasına doğru yöneldim ve kapısını tıklatıp içeri girdim.

Min cha
-Sana kahve getirmiştim

Diyip ona adımladım sadece üstüne dökecektim umarım çok yanmazdı.Ona doğru ilerledim ve tam verecekken elimi kulpundan kaydırdım ve böylece kahve üstüne dökülmüştü.Yandığını anlayınca direk ayağa kalktı.

Park jimin
-Ya! Kahveyi bu kadar kaynar yapmak zorunda değildin!

Anlamasın diye telaşlı gibi davranacaktım.

Min cha
-B-ben özür dilerim böyle olsun i-istemedim ama isterseniz üstünüzü lavaboda temizleyebilirsiniz

Kafasını iki yana sallayıp yanımdan geçip odadan çıkmıştı.Sevincimi yerimde zıplayarak belli ettiğimde planımı uygulamak adına masanın altına girdim şimdi sırada mesaj atacaktım.Telefonumu çıkardım ve ilk önce sessize aldım sonrada mesaj kısmına girip jimine mesaj attım.

Min cha
-Tekrardan özür dilerim sen gelene kadar eve gitmiş olurum

Diye bir mesaj gönderdim ve telefonumu son kez kontrol edip cebime geri koydum.Odanın kapısı açıldığında heyecanlanmıştım.Jimindi çünkü tüm odaya kokusu yayılmıştı.Masanın yanında ki dolabı açıp içinden yedek beyaz bir gömlek çıkarmış ve giymişti.Giydikten sonra ise gelip sandalyesine oturmuştu.Umarım kalbim yerinden çıkmazdı.Kapının tıklatılma sesini duymuştum.

X
-Efendim min ji hanım geldi
Park jimin
-İçeri gelsin

'Oçero golson' hah min jiymiş niye kız dünyada erkek mi yoktu.Ben bunları düşünürken min ji denen kız odaya girmiş ve jimin ile selamlaşıp masanın karşısında ki koltuğa oturmuştu.

Min ji
-Uzun zaman oldu görüşmeyeli
Park jimin
-Aynen öyle en son sanırım 2-3 sene önce görüşmüştük
Min ji
-Evet

Bunlar böyle konuşmaya devam ederken ben derin nefes alıp veriyordum.

...

İş konuşmaya başlamışlardı ve aradan nerdeyse 20-25 dakika falan geçmişti.Daha çok beklemenin amacı yoktu çünkü biraz daha beklersem planım suya düşerdi.İşte şimdi başlıyorduk.Derin nefes alıp elimi jiminin pantolununa götürdüm ve tam erkekliğinin üstüne koydum.Jiminin şaşırdığını açılmış gözlerinden anlıyordum.Elinde ki kalemi yalandan düşürerek eğilmiş ve bana bakmıştı.

Park jimin
-Senin ne işin var burda

Sessiz konuşuyordu.

Min cha
-Hatırlarsan yorgunluğumun intikamını senden alacaktım

Diyip göz kırptım.O da kalemi geri alıp kafasını kaldırmıştı.İkinci olarak pantolonunun fermuarını yavaşça açmaya başladım ve düğmesinide açtığımda jimin çoktan yerinde duramamaya başlamıştı bile.Pantolonun önünü yavaşça indirdim.Bilerek yavaş hareket ediyordum.İndirdiğimde elimi bu sefer baxerınının üzerine koydum ve biraz baskı uyguladım.Uyguladığım an jimin ağzından küçük bir inleme kaçırmıştı.Gülüp elimi ileri geri hareket ettirmeye başladım.

Min ji
-Jimin iyisin değil mi?
Park jimin
-Ahm e-evet iyiyim...anlatmaya...devam et

Kesik kesik konuşuyordu.Bu sefer baxserınıda indirip (ben bu işe hiç bulaşmayacaktım😂) penisinin ucunu ağzıma aldım.Jiminin sertleştiğini anlayabiliyordum.

Park jimin
-Ah...ahm min ji...s-sen yarın g-gel öyle...daha net konuşuruz
Min ji
-Jimin iyisin değil mi? İstersen bi doktora görün
Park jimin
-Ahm...öyle yapacağım
Min ji
-Herneyse ben gidim görüşmek üzere
Park jimin
-Görüşürüz

Ağzıma penisini biraz daha aldım ve hareket ettirdim.Kapının açılıp kapatılması ile min ji denen kızın odadan çıktığını anlamıştım.Bende penisinden elimi ve ağzımı çekip geri çekildim.Jimin de geri gidip ayağa kalktı,pantolonunu düzeltip kolumu tuttu ve ayağa kaldırıp bedenimi masaya yasladı.

Park jimin
-Ne yaptığını sanıyorsun ya anlasaydı

Omuzlarımı silkip dudaklarımı büzdüm ve bu onun bakışlarını dudaklarıma yönelmişti.

Min cha
-Anlarsa anlasın banane çokta umrumda
Park jimin
-Masanın altındayken fazla cesurdun bakalım benim altımda da bu kadar cesurmusun

Ne!? Bi dakika ama ben böyle düşünmemiştiimmm.

Min cha
-Hah bence bi konu da yanılıyorsun
Park jimin
-Hmmm hangi konuda
Min cha
-Seninle yatmayacağım

Yana döndüm ve gidecektim ki jiminin kolu buna izin vermedi.

Park jimin
-Başladığın işi bitirmelisin

Diyip beni kendine geri çevirdi ve dudaklarıma yapıştı.Dudaklarını çok hızlı hareket ettiriyordu.Bende ona karşılık vermeye başladığımda sırıttığını anladım.Belimden tutup kendisine daha çok bastırdığında inlemiştim o da bundan memnun olmuş gibi alt dudağımı ısırmıştı.Sol elimi boynuna atmıştım diğer elimi ise pantolunun düğmesini açmadan baxerından içeri sokmuştum.Bunu beklemiyordu o yüzden bi süre dudaklarını hareket ettirmedi sonra da kendine geldiğinde öpmeye devam etti.Aklıma son anda gelen şey ile hem elimi çektim hemde dudaklarımı ayırdım.İkimizde nefes nefese kalmıştık.

Min cha
-Kapı... kilitli değil

Kafasını kaldırdı ve kapıya baktı sonra geri bana döndü.

Park jimin
-Birşey olmaz...hem artık şirkette kimse kalmamıştır

Diyip elimden tuttu ve masanın önünde ki koltuğa götürdü sonra ise de kendisi oturdu beni de kucağına oturttu.Geri dudaklarımızı birleştirdiğimizde iki kolumu boynuna sardım ve biraz daha ileri oturdum o da ellerini kalçama koyup hareket ettirmeye başladı.Üstünde sürtünürken dudaklarımın arasına kesik kesik inliyordu.Belimden tuttu ve beni koltuğa yatırıp üstüme çıktı.Altında ki şişlik baya belli oluyordu.Dudaklarımızı ayırmadan üstünde ki gömleği hızlı bir şekilde çıkarıp bi kenara attı.Üstümde ki siyah kazağın uçlarından tutup yukarı kaldırdı ve çıkardı.Bende boş durmayıp pantolunun kemerini çıkardım ve fermuarı ile düğmesini açıp çıkardım.Jimin de eteğimi  çıkardığında bende elimle baxserının üstünden penisine baskı uyguluyordum ve bu onun daha fazla inlemesini sağlıyordu.Dudaklarımızı ayırdığında boynuma yöneldi ve yavaş yavaş izler bırakmaya başladı.

Devam edecek

Jskskskksksksk bilerek burda kesiyorum diğer bölümde devam edicem şimdilik bu kadar olsun diğer bölüm ne zaman bilmiyorum o yüzden tam tarih vermiyorum Herneyse görüşürüzzz

~♡Assistant and Boss Love♡~✔JİMİN-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin